naukion ylä-aste

jksdjlksdjs

Heti kun häviää fillarit ja muut vempeleet kauppojen ja talojen pihoista, niin seuraavaksi ne löydetään tietenkin naukion ylä-asteen pihalta! siellähän onkin tällä hetkellä muutama nimeltämainitsematon pentu joka jo taannoin kesällä ehti pölliä jos minkälaista tavaraa pitkin kuusaata... varoituksena hyvä nyt sanoakin että kun saatte pilasoiton, niin kannattaa pitää silmä tarkkana ettei pihoiltanne häviä mitään.. kokemusta nimittäin on. itse löysin uuden fillarini naukion koulun pihasta.. kerkesin jo nähdä varkaatkin. sieltä lähti juoksemaan joku kaljupäinen pentu mustine takkeineen hyvin nopsaan karkuun... hävisi jonnekin ties minne.. saman hepun näin myöhemmin kuusaan lidlin luona ja ei se kauaa siinä pysytellyt.. taas karkuun, heh.


naukion koulun pihasta on myös varastettu mopokin. pojaltani varastettiin mopo kesällä ja kertoi että samassa koulussa taitaa varaskin olla.

kuusaalla nimittäin liikkuu semmoinen pentujengi joka viikonloppuisin kaahailee autolla kännissä ja varastelee kaikenlaista.. arkisin ne sitten menee sinne naukion ylä-asteelle ja ovat niinkuin mitään ei olis tapahtunu!

pienistä se lähtee.... ensin pöllitään fillareita, sitten tehdään kioskiryöstöjä. mistä on nämä pennut tehty?


no sen siitä saa kun väärien ukkojen kanssa panohommat hoitaa... ei tule kuin kusipäisiä lapsia :)

13

4040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä samaa..

      ohan siel se yks ter.. se joka soittelee kaikille ja sitten iskee sopivan hetken tullen. tuollaista olen kuulluna. kävivät ainakin viime vuonna pöllimässä mun kaverilta skootterin. pitäis jonkun käräyttää se.. sillähä niit pissipää kavereit on enemmänku vähemmän .

    • naukioon

      ni pääset itteäs parempaan seuraan... APINA!!!

      • Kfloor

        Vähän ehkä liioiteltua toi autolla ajelu ja varastelu, tunnen kyseiset jätkät ja ainakaan silloin kun minä olen ollut mukana niin ei ole mitään pöllitty, eikä edes autolla ajeltu.. Jollain on tainnu päässä vähän napsahtaa ennen ku tänne mitää on kirjottanu. :D Ihme liioittelua ja häröilyä, tähän ei voi muuta sanoa kun HUOH mitä pellejä ja jotain helvetin nipoja kuusaalla ovat jotkut kusipäät valittaja ukot/akat.:D


      • Vituttaa hiljakseen
        Kfloor kirjoitti:

        Vähän ehkä liioiteltua toi autolla ajelu ja varastelu, tunnen kyseiset jätkät ja ainakaan silloin kun minä olen ollut mukana niin ei ole mitään pöllitty, eikä edes autolla ajeltu.. Jollain on tainnu päässä vähän napsahtaa ennen ku tänne mitää on kirjottanu. :D Ihme liioittelua ja häröilyä, tähän ei voi muuta sanoa kun HUOH mitä pellejä ja jotain helvetin nipoja kuusaalla ovat jotkut kusipäät valittaja ukot/akat.:D

        Ai sä vai tunnet ne? no jiihaa sitten! Oletkos nyt ihan varma että me puhumme samasta paska-apina laumasta?

        jos nuo saatanan vatiaivot ovat missään tekemisissä olleet noiden rikkomusten kanssa, niin ei ole vaikea niitä kadulta ettiä ja pätkiä turpiin!

        että tiedä se.

        on vähän suunnitelmissa meinaan ollu..


      • perkele2s
        Vituttaa hiljakseen kirjoitti:

        Ai sä vai tunnet ne? no jiihaa sitten! Oletkos nyt ihan varma että me puhumme samasta paska-apina laumasta?

        jos nuo saatanan vatiaivot ovat missään tekemisissä olleet noiden rikkomusten kanssa, niin ei ole vaikea niitä kadulta ettiä ja pätkiä turpiin!

        että tiedä se.

        on vähän suunnitelmissa meinaan ollu..

        Sen vielä perkele että kun kerran tuollainen saatanan 17 vuotias nahkiainen jää itseteosta mulle kiinni ja perkele että nyrkkiä tulee ja jätkä ei näe eikä kuule mitään saatana kymmeneen kuukauteen.
        ja mä en kadu enkä pelkää.


      • helkama, sininen
        perkele2s kirjoitti:

        Sen vielä perkele että kun kerran tuollainen saatanan 17 vuotias nahkiainen jää itseteosta mulle kiinni ja perkele että nyrkkiä tulee ja jätkä ei näe eikä kuule mitään saatana kymmeneen kuukauteen.
        ja mä en kadu enkä pelkää.

        kun romutat mun tyttären pyörän. Niin kamarilla tavataan. Täältä pesee. Uudet pyörät ei ole halpoja.
        Tämä ei ole uhkaus. tämä on fakta.Silminnäkijät on. kerran viel, niin vanhempainkokous pystyyn.


      • tiedossa on
        helkama, sininen kirjoitti:

        kun romutat mun tyttären pyörän. Niin kamarilla tavataan. Täältä pesee. Uudet pyörät ei ole halpoja.
        Tämä ei ole uhkaus. tämä on fakta.Silminnäkijät on. kerran viel, niin vanhempainkokous pystyyn.

        keskuudessan tietävät ketkä mitäkin ovat. Sana leviää.

        Tätä tutkainta vastaan yritti pari Naukion opettajaa taistella ja lietsoi epäluuloja sellaista oppilasta kohtaan, joka ei varastellut.

        Opettaja astui luokkaan. Hän näki niiden oppilaiden, joiden kaikkia tekoja ei halunnut nähdä - syövän kotitaloustunnille hankittuja omenanpaloja.

        Opettaja käveli heidän ohitseen ja meni joka paikan syntipukiksi ottamansa eteen ja huusi tälle: Onko sinulla niin huonot koitolot, että pitää syödä oppitunnille tarkoitettut omenat!!

        Tyttö itse, sekä työn lähellä olleet muutkin oppilaat olivat sanoneet, ettei se tyttö ollut syönyt niitä, mutta opettaja ei tahtonut kuulla.


      • Sakari östermalm
        tiedossa on kirjoitti:

        keskuudessan tietävät ketkä mitäkin ovat. Sana leviää.

        Tätä tutkainta vastaan yritti pari Naukion opettajaa taistella ja lietsoi epäluuloja sellaista oppilasta kohtaan, joka ei varastellut.

        Opettaja astui luokkaan. Hän näki niiden oppilaiden, joiden kaikkia tekoja ei halunnut nähdä - syövän kotitaloustunnille hankittuja omenanpaloja.

        Opettaja käveli heidän ohitseen ja meni joka paikan syntipukiksi ottamansa eteen ja huusi tälle: Onko sinulla niin huonot koitolot, että pitää syödä oppitunnille tarkoitettut omenat!!

        Tyttö itse, sekä työn lähellä olleet muutkin oppilaat olivat sanoneet, ettei se tyttö ollut syönyt niitä, mutta opettaja ei tahtonut kuulla.

        Naukion koulussa on muutama ihan suoraansanottuna kusipää opettajaa, Esim. Kalju rehtori, ja ehkäpä vielä yksi erityisluokkien opettajista ja mm. vahtimestari kuuluu tähän iloiseen joukkoon. Rehtori uhkaa tupakoivia oppilaita sakoilla ja poliisilla jos käy koulun alueen ULKOPUOLELLA tupakalla, muistelen että näinhän siinä koulussa on tehty niin kauan kun se on ylä-asteena toiminut! Vahtimestari muistaakseni pari vuotta sitten meinasi passittaa erään oppilaan putkaan koska oli ampunut jonkun tuhnu raketin koulun pihassa. Näistä muutamista henkilökunnan jäsenistä ei ole MITÄÄN hyvää sanottavaa. itsekkin aikoinani istuin vahtimestarin puhuttelussa ja rehtorinkin puhuttelussa, tosin niin typeristä asioista kun oman kevarin korjaus välitunnilla ja kävely nurmikolla, uhkasi saatana sakoilla kun jäi jalanjälkia nurmelle! naukioin koulu on PASKA paikka, rehtori verrattavissa hitleriin, naukio on alkanut uuden rehtorin myötä muistuttaa jotain keskitysleiriä.


    • Eip_käy_kateeks

      Melkoista "pörinää" Naukion koulusta 10 v sitten...huh huh..

      Moniko muuten muistaa, mitä Naukion koulussa tapahtui 1980 luvun alussa. Hilkka Rask-niminen biologian opettaja, joka oli oppilaita kohtaan tyly, surmattiin kesken koulutunnin.

      • voikkaakuusaannerot

        Hei, tuollainen on kovan vankijäbän tekosia. SIllä ansaitsee meidän peräkammarinpoikien kunnioituksen! Ei oo kato nössö kun suojaa puolustuskyvyttömän naisen.


    • Eip_Käy_Katteeks

      Tosi juttu muuten tuon Raskin surma.

      • Anonyymi

        Onko puukottajan nimi tiedossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko puukottajan nimi tiedossa

        Westman


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe