Milloin Nelivarvaskilppari on täysiikäinen?
Haluaisin tietää sen ikärajan???
Joku sanoi minulle joskus että ikäraja on 8 v. mutta kysyn nyt teiltä!
Kysymys johon haluan vastauksen!
2
559
Vastaukset 2
- konna2
täysi-ikäinen=sukukypsä... Kyllä se siinä 10:n vuoden tietämissä on.
Kilpikonnan sukukypsyyttä ei voi määritellä iän perusteella, seon suoraan verrannollinen konnan kokoon. Vankeudessa konna voi kasvaa aivan liian nopeasti ja saavuttaa sukukypsyyden jo parin vuoden ikäisenä (ja takuuvarmasti saa myös melkoisen määrään ongelmia elimistöönsä), luonnossa sukukypsyyden taas voi saavuttaa vasta 15 vuoden ikäisenäkin, johtuen hitaasta kasvuvauhdista. YLeisesti ottaen tuo kymmenen voi ollaihan hyvä arvio vankeudessa kasvatetusta konnasta, jota on hoidettu oikein (eli se on saanut viettää huononsäänpäiviä(="paastopäiviä") ja myös horros on järjestetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493