Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuulkaas skorpionimiehet

SkopuNainen

Onko tämä teille normaalikäytäntöä? Minulla on jo kahden vuoden ajan ollut hitaasti etenevä suhde skorpionimieheen, seurusteluksi en sitä kuitenkaan voi kutsua. Välillä on niin kuumaa ja tulista, minulle puhutaan tulevaisuudesta, johon kuuluu "koko paketti". Heti perään viilenee, eikä mitään yhteydenottoa tule pariin kolmeen viikkoon. Mitä tälläinen on-off oikein tarkoittaa? Olenko vain pelkkä vakipano vai johtuuko hidas eteneminen siitä, että hän haluaa varmuuden lojaliteetistani? Avatkaa minulle skorpionimiehen ajatusmaailmaa. Kiitos.

5

1634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä sama

      tapaus.. On ihan tunne että mies käyttää vaan vakipanona...

      Mulla samankaltainen tilaanne. Ottaa yhteyttä kun siltä tuntuu, mut kun tuntee jo monen vuosian takaa ihhmisen niin siihen alkaa kyllästyy.. eikö ole ollenkaan tulevaisuuden suunnitelmia? Siis emme nuorru enään ja ikää tulee. Huomaa sitten olevansa yksin ja vanhuudessa elellen tyhjää seinää tujottaen.

      Kyllä voisin sanoa että minulla ainakin olisi vielä haaveita elettävänä vaikka jo suhteita ollut ja loppunut. Mutta se on vaan mennyttä elämää ja uusia tuulia on tervetulleita. Jos sinusta tuntuu että jo 2 vuotta aikaasi tuhrannut mieheen joka ei sinulle voi mitään antaa, miksi edes roikkua moisen perässä. Ehkä tunteet on vahvat mutta ne häilyy pikkuhiljaa. Minulle kävi niin.

    • Missukka

      Kuten tuossa alla totesin skopumies neitsytnainen-aloitukseen, skopumies voi tarvita (ISOON) päätökseensä sen, että näkee sinusta kärsivällisyytesi olevan lopuillaan - ettei näin voi jatkua.

    • tuota samaa

      Kuulkaas te tiedonhaluiset naiset,

      voin sanoa kokemuksen tuomalla varmuudella, että samaa "on-offia" löytyy myös

      neitsyestä
      kaksosesta
      oinaasta
      kalasta
      ravusta

      ...jos miehestä ei kuulu, sitä kiinnostaa jonkun toisen (naisen?) nussiminen. Tai sit onkin varattu, ottaa vaan sormuksen pois ku tapaa sua.

      Lopeta moinen juttu, oot vaan panopuu sille. Tai jos se riittää, niin siitä sitten touhuilkaa vaan vaikka maailman tappiin asti!

      Itteeni oksettaa on-off -meininki, ihan ********:stä sellanen. Olin nääs monta vuotta "narulta napsaistavana".

      Älkää uskoko horoskooppeihin. Ite olin koukussa mut nyt se on seis.

      nainen

    • leijonanainen,.-

      minulla kans sama tilanne,on tunnettu noin 1.5 vuotta,ja on tälläinen on/off suhde,ottaa yhteyttä silloin kun hänelle sopii,eikä vastaa mun yhdeydenottoihin,puh. s-postiin,saattaa mennä 2-3viikkoa,että ei kuulu mitään,sit kun taas ottaa yhteyttä,niin sit taas soittelee monta kertaa viikossa ja lähettelee postia,sexi on tosi hyvää ja ihanaa hänen kanssa,mutta haluaisin muutenkin olla yhdessä....miten leijonan. ja skorp.mies sopivat yhteen,meillä on kyllä hauskaa kun ollaan yhdessä.

    • Aloittaja

      Kuukauden verran odottelin (ja toivoin) juuri skopuMIEHILTÄ kommentteja, mutta ei. Eipä näytä löytyvän munaa edes näin anonyymisti netin kautta avautumiseen...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe