paljonko lyöärään lisää winclappii. pojat!.
winclub rules
4
1857
Vastaukset
Minulla olisi vähän ylimääräistä ja olisi kiva pistää ne poikimaan. Mutta en keksi, miten tuonne liityvään.
- Liittyä
Klubi ei ota juusia jäseniä toistaiseksi.
Suomi24 keskustelussa ja Mtv3 uutisissa haukuttiin että tuotot tulee uusilta jäseniltä, niin klubi ei ole ottanut muutamaan kuukauteen uusia jäseniä.
- Säästöpossu
Nostan paljon ulos ja sijoitan vähän. :) tienaan vitusti.. kiitos!
- Kivat teille
Kiitos vitusti Salla ja MTV3. Nyt ainakin tiedetään että jos kaveri tienaa 500% voittoa pääomalle, niin ei se nyt sitten tule uusista jäsenistä. Voisiko Tämä maikkarin Salla nyt sitten kertoa meille tyhmemmille mistä ne rahat sitten tulevat, kun eivät näköjään tule sitten uusien jäsenien hankinnasta ??
Sitä anteeksipyyntöä ei satu-täti Sallalta ole kuulunut vieläkän, taisi olla paskapuhetta koko maikkarin juttu. Suomessahan ei saa menestyä, tosi on !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477