paljonko lyöärään lisää winclappii. pojat!.
winclub rules
4
1855
Vastaukset
Minulla olisi vähän ylimääräistä ja olisi kiva pistää ne poikimaan. Mutta en keksi, miten tuonne liityvään.
- Liittyä
Klubi ei ota juusia jäseniä toistaiseksi.
Suomi24 keskustelussa ja Mtv3 uutisissa haukuttiin että tuotot tulee uusilta jäseniltä, niin klubi ei ole ottanut muutamaan kuukauteen uusia jäseniä.
- Säästöpossu
Nostan paljon ulos ja sijoitan vähän. :) tienaan vitusti.. kiitos!
- Kivat teille
Kiitos vitusti Salla ja MTV3. Nyt ainakin tiedetään että jos kaveri tienaa 500% voittoa pääomalle, niin ei se nyt sitten tule uusista jäsenistä. Voisiko Tämä maikkarin Salla nyt sitten kertoa meille tyhmemmille mistä ne rahat sitten tulevat, kun eivät näköjään tule sitten uusien jäsenien hankinnasta ??
Sitä anteeksipyyntöä ei satu-täti Sallalta ole kuulunut vieläkän, taisi olla paskapuhetta koko maikkarin juttu. Suomessahan ei saa menestyä, tosi on !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712