Sivuni on jaettu kolmeen osaan, eli on yla.php jossa on aloittava body-tagi, sitten on itse sisältö eli esim. index.php ja sitten on ala.php jossa on lopettava body-tagi.
Olen koittanut tagia body-tagin alkuun ja loppuun mutta keskitys ei onnistu.
Olen myös koittanut ja css-tiedostossa määritellä tarvittavat pikselit mutta ei liikahda sivusto minnekään..
voisiko table asemointi olla parempi ratkaisu?
vai johtuisiko tuo, että mikään keskitys -ratkaisuni ei liikauta sivustoa minnekään siitä, että kun siellä on niin paljon -tagien välissä asetettu esim. joitakin elementtejä tyyliin 5px vasemmasta reunasta ja näiden kautta siis se keskitys sitten "estyy" ?
sivuston keskitys
5
617
Vastaukset
- eräs sekavimmista
lukemistani sepustuksista.
Et esimerkiksi kerro ollenkaan miten yhdistät
jutut ennen selaimelle lähetystä kun yhteenkuuluvat
tagitkin on eri tiedostoissa?
Mieleen tulee muutama juttu, mutta ei tuosta voi
kyllä mitään sanoa ennenkuin julkaiset koodin.- tietenkin....
normaalilla php:n include -toiminnolla...
- toimiko?
tietenkin.... kirjoitti:
normaalilla php:n include -toiminnolla...
html:
...
css:
#runko
{
height:100%;
width: 85%;
margin: auto;
} - tuollaista..
toimiko? kirjoitti:
html:
...
css:
#runko
{
height:100%;
width: 85%;
margin: auto;
}enkä ole saanut toimimaan.
Kokeilin toki vielä uudelleen tuota, mutta ei toimi. Ei liikahda mikään minnekään... - joookos
tuollaista.. kirjoitti:
enkä ole saanut toimimaan.
Kokeilin toki vielä uudelleen tuota, mutta ei toimi. Ei liikahda mikään minnekään...jos testaat vain IE:llä, lisää:
body{text-align:center;}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889