viikko sitten eksyin puolitutun skorpparin sänkyyn..hauskaa oli,sitä ei voi kieltää..yöllä kuitenkin päätin poistua vähin äänin kotiin,poitsu ehti jo nukahtaa..pari päivää sen jälkeen laitoin perään viestiä kivaa oli,toivottavasti ei haitannut kun lähdin.. ei kuulunut mitään...laitoin vielä toisen viestin eilen että olisi kiva käydä vaikka kahvilla tai syömässä,niistä kun oltiin juteltu satunnaisesti aiemmin..nyt siitä ei ole kulunut yhtää mitään ja en tiedä mitä tehdä...
NOLASINKO VAIN...
5
1016
Vastaukset
- sunshine3
Miksi sinä toisen niin jätit, ei ihan kauhean aikuismaista.Jos minulle tehtäisiin noin, tuntuisi ettei toinen välitä, leikkii vaan lapsellisia pelejä. Ei tuota helposti korjata ellei toinenkin pelaa samaa peliä - skorpioni sitä tuskin tekee. Mutta ota opiksesi ja kunnioita seuraavia yöseuralaisia enemmän!
- Nimetön
ei se ihan noinkaan..lähinnä tarkoituskin oli =)mutta siis se että jos skorppari kysyy jäätkö tänne vai? niin tarkoittaako se että haluaa eroon vai että ei kehtaa pyytää?niin loppujen lopuksi sitten päätin lähteä ettei tulisi ikävää tilannetta aamusta...
- Nimetön
niin siis että eikö kehtaa vaan pyytää jäämään?mutta joo turha huokailla,en tainnutkaan olla sen makuun =)
- sunshine3
Nimetön kirjoitti:
niin siis että eikö kehtaa vaan pyytää jäämään?mutta joo turha huokailla,en tainnutkaan olla sen makuun =)
Jos toinen noin neutraalisti asian on ilmaissut niin ei sun sitten ainakaan tarvitse huonoa omaatuntoa alkaa potemaan. Menevätpä asiat miten vain, niin pidä pää pystyssä ja vietä iloista syksyä!
- Cryz(NeitsytN)
Nimetön kirjoitti:
Pitäishän fiksun ihmisen kysyä toiselta että miksi toinen lähti jos se niin olisi harmittanut.
Eikä edes Skorpionilla kuten ei myöskään millään muulla merkillä ole oikeutta olla kertomatta asioita...
Voi olla että mies luuli sinun ajatelleen: "Voi paska, mitä menin tekemään..."
ja kuvitteli ettei se sitten ollut sen kummempaa.
Ihmisiäkin on niin monenlaisia.
Minun Skorppari-mieheni ei halunnut sänkyyn vielä edes toisien treffien jälkeenkään vaikka muiden kanssa on niin toiminut, ja vaikka mulla oli ihan aluksi vielä muita suunnitelmia omalla kohdallani, odotti tuo Skorppari mua vielä kuukausienkin päästä...
Uskon tosissani että se taisi rakastua minuun jo silloin ensikerran kun tapasimme...
Tuo niin sanottu "legendaarinen" salamyhkäisyys on monta kertaa Skorpparille luonteenomaista ujoutta..
Vuosi on jo kulunut ja muutenkin Neitsyen merkeissä syntyneenä tiedän että oma päättäväisyys, toisen sielun suojelu, hyväksyminen(asiat sellaisena kuin ovat), ja joskus vähän kaarellekin taipuva ymmärtäväisyys ovat kaiken A ja O, kun suunnitellaan suhdetta Skorpionin kanssa...
Lykkyä pyttyyn sano ulkovessan puhdistaja:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982