Vaaka&valehtelu

ei jaksa enää

Miks?

18

5324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka.

      vaaka ei halua kitkaa eikä komplikaatioita ihmissuhteisiin. kaiken täytyy olla "tasapainossa" ilman mitään häiriöitä. vaaka vihaa riitelyä ja valehtelulla tällainen voidaan välttää siinä tilanteessa.

      • jouskari neitokainen

        Jaahas. Ja miten pitkälle vaaka, tässä tapauksessa mies, on valmis menemään säilyttääksen sisäisen ja ulkoisen harmoniansa. Kenties ei muista mainita että on jo kenties varattu tai jotain ...


      • näin se menee
        jouskari neitokainen kirjoitti:

        Jaahas. Ja miten pitkälle vaaka, tässä tapauksessa mies, on valmis menemään säilyttääksen sisäisen ja ulkoisen harmoniansa. Kenties ei muista mainita että on jo kenties varattu tai jotain ...

        Mun vaakamies ei muistanut kertoa sivusuhteelleen, että on naimissa ja "unohti" kertoa mulle, että hänen mielestään ei olla.
        Asusteli siinä sitten vuoden verran kahta kotia ja yritti lasta kahden naisen kanssa samaan aikaan.
        Tätä edellinen vaakamies(5v suhde) lähti "vanhemmilleen" pariin otteeseen, no, milloin oli risteilyllä, milloin vieraissa näiden "sukulaisvierailujen" aikana.

        Selitys molemmilta sama, ei halua loukata ketään.

        Ei koskaan enää vaakamiestä.


      • tästä voi päätellä....
        näin se menee kirjoitti:

        Mun vaakamies ei muistanut kertoa sivusuhteelleen, että on naimissa ja "unohti" kertoa mulle, että hänen mielestään ei olla.
        Asusteli siinä sitten vuoden verran kahta kotia ja yritti lasta kahden naisen kanssa samaan aikaan.
        Tätä edellinen vaakamies(5v suhde) lähti "vanhemmilleen" pariin otteeseen, no, milloin oli risteilyllä, milloin vieraissa näiden "sukulaisvierailujen" aikana.

        Selitys molemmilta sama, ei halua loukata ketään.

        Ei koskaan enää vaakamiestä.

        vaa´alle EI riitä yksi nainen. Aina on toinen "varalla". Ja riitelyyn, vaaka ei kestä tippaakaan kritiikkiä vaan ottaa ihan liikaa itseensä ja jopa lopettaa suhteen sen siliäntien ku vähänkin tuntee et "syyllistetään" tai moralisoidaan. Eikä ota enää yhteyttä. Se on sit piste. En yhtään ihmettele jos tuntuvat "luimistelevan", kun tietävät et "ei näin sais tehdä, tää on väärin, mut....". Tuntuvat elävän niin et he saavat tehdä niinkuin haluavat ja kukaan ei saa sanoa sanallakaan vastaan. Suorastaan rasittavaa, kun ei tiedä mitä sanoo kun oot sit ihan H.Moilanen kun et ymmärrä et mist se nyt otti itteensä.... Pitää nöyristellä ja olla "kiltti" ni kaik sujuu hyvin... Muuten mukavia, mut toi puoli kun yritetään elää tasapainossa (johtaa valehteluun, pettämiseen, pitää pitää vaakaa kuin kukkaa kämmenellä) ni rasittaa... Ois mukava tutustua vaakoihin, mut en mie jaksa miettii mitä voin sanoa ilman et suuttuu....


      • sivusta seuraava
        tästä voi päätellä.... kirjoitti:

        vaa´alle EI riitä yksi nainen. Aina on toinen "varalla". Ja riitelyyn, vaaka ei kestä tippaakaan kritiikkiä vaan ottaa ihan liikaa itseensä ja jopa lopettaa suhteen sen siliäntien ku vähänkin tuntee et "syyllistetään" tai moralisoidaan. Eikä ota enää yhteyttä. Se on sit piste. En yhtään ihmettele jos tuntuvat "luimistelevan", kun tietävät et "ei näin sais tehdä, tää on väärin, mut....". Tuntuvat elävän niin et he saavat tehdä niinkuin haluavat ja kukaan ei saa sanoa sanallakaan vastaan. Suorastaan rasittavaa, kun ei tiedä mitä sanoo kun oot sit ihan H.Moilanen kun et ymmärrä et mist se nyt otti itteensä.... Pitää nöyristellä ja olla "kiltti" ni kaik sujuu hyvin... Muuten mukavia, mut toi puoli kun yritetään elää tasapainossa (johtaa valehteluun, pettämiseen, pitää pitää vaakaa kuin kukkaa kämmenellä) ni rasittaa... Ois mukava tutustua vaakoihin, mut en mie jaksa miettii mitä voin sanoa ilman et suuttuu....

        Sillä katkeroituneen ja kateellisen ihmisen kirjoitukselta vaikuttaa. Varo vain, ettei
        tule suurempi päänsärky tai jopa mikreeni,
        se on paha tauti, voi kestää pitkäänkin, ja
        tässä tapauksessa taatusti kestää. Hellitä pikkaisen vieteriä. Niin ja oletko koskaan ajatellut, että jospa sinä olitkin syy kaikkeen edellämainittuusi, mies kyllästyi sinun sairaalloiseen vahtimiseen ja epäluuloon - siinä tapauksessa vaakamies ei jää huonoon suhteeseen. Itsekunnioitus kun on tärkeämpää, niin ja tasapainoinen toisiaan kunnioittava suhde. Tämä koskee tietysti vain niitä henkisesti kypsiä vaakoja, ja myös muissa merkeissä syntyneitä - älä ainakaan yleistä, sillä annat enemmän huonon kuvan itsestäsi.
        Koetahan kestää tuskassasi.


      • vai niin...
        sivusta seuraava kirjoitti:

        Sillä katkeroituneen ja kateellisen ihmisen kirjoitukselta vaikuttaa. Varo vain, ettei
        tule suurempi päänsärky tai jopa mikreeni,
        se on paha tauti, voi kestää pitkäänkin, ja
        tässä tapauksessa taatusti kestää. Hellitä pikkaisen vieteriä. Niin ja oletko koskaan ajatellut, että jospa sinä olitkin syy kaikkeen edellämainittuusi, mies kyllästyi sinun sairaalloiseen vahtimiseen ja epäluuloon - siinä tapauksessa vaakamies ei jää huonoon suhteeseen. Itsekunnioitus kun on tärkeämpää, niin ja tasapainoinen toisiaan kunnioittava suhde. Tämä koskee tietysti vain niitä henkisesti kypsiä vaakoja, ja myös muissa merkeissä syntyneitä - älä ainakaan yleistä, sillä annat enemmän huonon kuvan itsestäsi.
        Koetahan kestää tuskassasi.

        En ole itse seurustellut vaa`an kanssa, seurannut sivusta vain. Ja kuten edellä olen maininnut, liian helposti ottavat itseensä, tais nytkin käydä. En halunnut yleistää, olen huomannut tällaisia piirteitä vaaoissa. Tunnut aika hyökkäävältä, ihan kun oisin tehnyt jotain pahaa, sanoin vain mielipiteeni. Varsinkaan kun et oikeasti TIEDÄ tätä tapausta, toivotat hyvät päänsäryt. =) Ja et mies kyllästyi sairaalloiseen vahtimiseen, kun ei ole minulla ollut vaakamies, vain seurannut sivusta. Ja jos nyt valoitan tapausta, siis vain YHDEN miesvaa´an kohdalta voin sanoa näin.

        Kyseinen mies henkilö oli kihloissa kun aloitti "seksisuhteen" yhden (kai yksi?) naisen kanssa. Alkoi kolmen kimpalla, kaks naista ja hän. Sanoi syyksi kun jatkoi ainakin toisen kanssa, et ei saanut niin paljon kun tahtoi kihlatultaan. Kaipasi intohimoista seksiä. Erosivat kuukauden päästä, ei kertonut pettämisestä. Meni 3 kk ja taas kaatuivat samaan sänkyyn, tää mies ja nainen jonka kaa petti. Sit aloitti mies katsella toisen naisen kans et mitäs täst tulis, (yht aikaa jatkoi peliä tän ekan naisen kans) mut orastava suhde päättyi heil siihen kun sattui sanomaan vastaan tai jotain tälle vaakamiehelle. En usko et pitää mitään yhteyttä tähän naiseen eli kerralla poikki. Noh, sit taas mies kaatui tän ekan naisen kans sänkyyn, syy, kun ei uudelta viritykseltä saanut tarpeekseen. Nyt seurustelee tän virityksen kans. Ja ei ole missään tekemisis tän ekan naisen kans. Joten, tää on vaan yks mies, mut jää sellainen tunne tost et pitää yhtä jolta saa kuumaa seksiä ja etsii naista jonka kans sit päivänvalos vois kulkea. Mutta miltä tältä naisesta tuntuu, joka oli vain sitä varten et sai mies tyydytettyyn tuskansa.... Näin sivusta seuranneena, tuntuu tän naisen puolesta pahalta, kun olisi halunnut enemmän, saamatta kuitenkaan muuta. Siks sanoin mielipiteeni, näitähän riittää joka merkis, mut en kohdistanut tätä sinuun, "sivusta seuraava", vaan toin mielipiteeni esille, mitä minä olen nähnyt. Ja olen pahoillani, jos pahoitin mielesi.


      • meitä on joka lähtöön
        vai niin... kirjoitti:

        En ole itse seurustellut vaa`an kanssa, seurannut sivusta vain. Ja kuten edellä olen maininnut, liian helposti ottavat itseensä, tais nytkin käydä. En halunnut yleistää, olen huomannut tällaisia piirteitä vaaoissa. Tunnut aika hyökkäävältä, ihan kun oisin tehnyt jotain pahaa, sanoin vain mielipiteeni. Varsinkaan kun et oikeasti TIEDÄ tätä tapausta, toivotat hyvät päänsäryt. =) Ja et mies kyllästyi sairaalloiseen vahtimiseen, kun ei ole minulla ollut vaakamies, vain seurannut sivusta. Ja jos nyt valoitan tapausta, siis vain YHDEN miesvaa´an kohdalta voin sanoa näin.

        Kyseinen mies henkilö oli kihloissa kun aloitti "seksisuhteen" yhden (kai yksi?) naisen kanssa. Alkoi kolmen kimpalla, kaks naista ja hän. Sanoi syyksi kun jatkoi ainakin toisen kanssa, et ei saanut niin paljon kun tahtoi kihlatultaan. Kaipasi intohimoista seksiä. Erosivat kuukauden päästä, ei kertonut pettämisestä. Meni 3 kk ja taas kaatuivat samaan sänkyyn, tää mies ja nainen jonka kaa petti. Sit aloitti mies katsella toisen naisen kans et mitäs täst tulis, (yht aikaa jatkoi peliä tän ekan naisen kans) mut orastava suhde päättyi heil siihen kun sattui sanomaan vastaan tai jotain tälle vaakamiehelle. En usko et pitää mitään yhteyttä tähän naiseen eli kerralla poikki. Noh, sit taas mies kaatui tän ekan naisen kans sänkyyn, syy, kun ei uudelta viritykseltä saanut tarpeekseen. Nyt seurustelee tän virityksen kans. Ja ei ole missään tekemisis tän ekan naisen kans. Joten, tää on vaan yks mies, mut jää sellainen tunne tost et pitää yhtä jolta saa kuumaa seksiä ja etsii naista jonka kans sit päivänvalos vois kulkea. Mutta miltä tältä naisesta tuntuu, joka oli vain sitä varten et sai mies tyydytettyyn tuskansa.... Näin sivusta seuranneena, tuntuu tän naisen puolesta pahalta, kun olisi halunnut enemmän, saamatta kuitenkaan muuta. Siks sanoin mielipiteeni, näitähän riittää joka merkis, mut en kohdistanut tätä sinuun, "sivusta seuraava", vaan toin mielipiteeni esille, mitä minä olen nähnyt. Ja olen pahoillani, jos pahoitin mielesi.

        miehen omaan arvoonsa. Niitähän löytyy joka merkistä vastaavia, senpä takia ei voi yleistää mihinkään erityiseen merkkiin. Sairaalloisen kyltymätön varmaankin, niitäkin maa päällään kantaa . Joku rajahan siinä sexissäkin on, jos se alkaa käydä työstä niin ketä se enää kiinnostaa. Ei tuollaiselle yksittäistapaukselle kannata energiaansa hukata, potku persuksiin ja ovesta pihalle - siinä se paras ratkaisu. Ei minun kantti kestäisi vastaavaa katsella, tokkopa edes aloittaisin suhdetta tuollaisen kanssa. Joten antaapa tämänkin tarinan päättyä miten päättyy, ei hetkauta pätkääkään. Täytyy vain todeta, että maailmassa on ihmisiä joka lähtöön ja vielä asemallekin, turha tuollaisten juttujen kommentoimiseen edes aikaansa hukata.


      • jos sallit...
        meitä on joka lähtöön kirjoitti:

        miehen omaan arvoonsa. Niitähän löytyy joka merkistä vastaavia, senpä takia ei voi yleistää mihinkään erityiseen merkkiin. Sairaalloisen kyltymätön varmaankin, niitäkin maa päällään kantaa . Joku rajahan siinä sexissäkin on, jos se alkaa käydä työstä niin ketä se enää kiinnostaa. Ei tuollaiselle yksittäistapaukselle kannata energiaansa hukata, potku persuksiin ja ovesta pihalle - siinä se paras ratkaisu. Ei minun kantti kestäisi vastaavaa katsella, tokkopa edes aloittaisin suhdetta tuollaisen kanssa. Joten antaapa tämänkin tarinan päättyä miten päättyy, ei hetkauta pätkääkään. Täytyy vain todeta, että maailmassa on ihmisiä joka lähtöön ja vielä asemallekin, turha tuollaisten juttujen kommentoimiseen edes aikaansa hukata.

        Oletko itse vaaka ja nainen vai mies...? Äläkä nyt vaan hermostu kun kysyn.... =)


      • joka tapauksessa
        jos sallit... kirjoitti:

        Oletko itse vaaka ja nainen vai mies...? Äläkä nyt vaan hermostu kun kysyn.... =)

        sanani pidän, ja vaakaihmiset parhaita ystäviäni, niihin voin aina luottaa. Eivät ole takana haukkumassa heti kun selkäni käännän.


      • joka tapauksessa
        jos sallit... kirjoitti:

        Oletko itse vaaka ja nainen vai mies...? Äläkä nyt vaan hermostu kun kysyn.... =)

        jätin kertomatta, että nainen olen,
        jos se sinua jotenkin auttaa asiassa :)


      • ei... =)
        joka tapauksessa kirjoitti:

        jätin kertomatta, että nainen olen,
        jos se sinua jotenkin auttaa asiassa :)

        jos noin zäpäkkä mies oisit ollu, ni sit ois pitäny tutustuu tarkemmin...=) mut harmi... äläkä sinäkään ota liian vakavasti, elämäähän tää on ja jokaisella sananvapaus... siks tänne kirjoitellaan et voi kysyä, sanoa mielipiteensä ym... ei pidä suuttua, ei asiat siitä mihkään muutu... ei yksin voi tuulimyllyjä vastaan taistella... =) rauhaa ja rakkautta kaikille... elämä voittaa, kuitenkin... =)


      • vaakanainen
        vai niin... kirjoitti:

        En ole itse seurustellut vaa`an kanssa, seurannut sivusta vain. Ja kuten edellä olen maininnut, liian helposti ottavat itseensä, tais nytkin käydä. En halunnut yleistää, olen huomannut tällaisia piirteitä vaaoissa. Tunnut aika hyökkäävältä, ihan kun oisin tehnyt jotain pahaa, sanoin vain mielipiteeni. Varsinkaan kun et oikeasti TIEDÄ tätä tapausta, toivotat hyvät päänsäryt. =) Ja et mies kyllästyi sairaalloiseen vahtimiseen, kun ei ole minulla ollut vaakamies, vain seurannut sivusta. Ja jos nyt valoitan tapausta, siis vain YHDEN miesvaa´an kohdalta voin sanoa näin.

        Kyseinen mies henkilö oli kihloissa kun aloitti "seksisuhteen" yhden (kai yksi?) naisen kanssa. Alkoi kolmen kimpalla, kaks naista ja hän. Sanoi syyksi kun jatkoi ainakin toisen kanssa, et ei saanut niin paljon kun tahtoi kihlatultaan. Kaipasi intohimoista seksiä. Erosivat kuukauden päästä, ei kertonut pettämisestä. Meni 3 kk ja taas kaatuivat samaan sänkyyn, tää mies ja nainen jonka kaa petti. Sit aloitti mies katsella toisen naisen kans et mitäs täst tulis, (yht aikaa jatkoi peliä tän ekan naisen kans) mut orastava suhde päättyi heil siihen kun sattui sanomaan vastaan tai jotain tälle vaakamiehelle. En usko et pitää mitään yhteyttä tähän naiseen eli kerralla poikki. Noh, sit taas mies kaatui tän ekan naisen kans sänkyyn, syy, kun ei uudelta viritykseltä saanut tarpeekseen. Nyt seurustelee tän virityksen kans. Ja ei ole missään tekemisis tän ekan naisen kans. Joten, tää on vaan yks mies, mut jää sellainen tunne tost et pitää yhtä jolta saa kuumaa seksiä ja etsii naista jonka kans sit päivänvalos vois kulkea. Mutta miltä tältä naisesta tuntuu, joka oli vain sitä varten et sai mies tyydytettyyn tuskansa.... Näin sivusta seuranneena, tuntuu tän naisen puolesta pahalta, kun olisi halunnut enemmän, saamatta kuitenkaan muuta. Siks sanoin mielipiteeni, näitähän riittää joka merkis, mut en kohdistanut tätä sinuun, "sivusta seuraava", vaan toin mielipiteeni esille, mitä minä olen nähnyt. Ja olen pahoillani, jos pahoitin mielesi.

        Miten tuo horoskooppi vaikutti miehen käytökseen, minusta tuo oli aivan tyypillisen miehen käytöstä. Ei nyt passaa yleistää, mutta sopii noin 60% ravintoloissa käyviin miehiin.


    • kalaN

      Vaakamies on luonteeltaan rauhaa rakastava ja kaikkia miellyttävä. Pahaksi onnekseen yleensä myös melko hyvännäköinen ja -tapainen. Kun tähän vielä lisätään vaa'an taipumus egoiluun ja lievään narsismiin, niin soppa onkin valmis.

      Veljeni on vaaka, mieheni on vaaka, monet työkavereistani on vaakoja, jotta kokemusta on. Onneksi vaa'allekin on annettu kehittymisen mahdollisuus ja uskoakseni vaaka myös haluaa kehittää henkistä puoltaan. Eri asia on, että onnistuuko tässä elämässä :)

      • voit antaa

        joululahjaksi pastori Toukomiehen kirjan "Aikuisten leikit", jollei jo ole hyllyssä niin kyllä se siitä!


      • niin, että vaakamies

        on onneton tunari sänkyhommissa,kuten sanotaan?


      • iiihhaaaannaaaaa
        niin, että vaakamies kirjoitti:

        on onneton tunari sänkyhommissa,kuten sanotaan?

        voisit tulla toisiin aatoksiin


      • oikein onnistu,
        iiihhaaaannaaaaa kirjoitti:

        voisit tulla toisiin aatoksiin

        kun olen itse kalamies ja vielä heterokin. Luin sen vaan vaakamiehelle osoitetusta kortista.


      • mullakin on vaakaveli.. yks mies oli vaaka ja itsekin oon.
        Kai se on se miellytämisenhalu, kun on niin vaikee kieltäytyä ja sanoo ikäviä asioita, ettei vaan tuu riitaa.. miehillä ainaki tyypillistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe