Latex sivujen tietoturva

Ei turhia riskejä

Osaako kukaan kertoa millaisia tietoturvariskejä on käydä erotiikka sivuilla? Lähinnä kiinostaisi latexsivut. McAfee SiteAdvisor pitää es. Biancas LatexLair sivustoa turvallisena.
Onko kokemuksia? Muistaisin aikoinaan, että alkoi tulemaan runsaasti alaan liittyvää roskapostia muutama vuosi sitten. En ole viitsinyt juuri käydä sivuistoilla sen jälkeen.

4

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaawwww

ainakin mä olen seikaillu kaikenmaaiman sivustoilla eikä koskaan ole tullu mitään postia tai muuta vastaavaa

• ottain

Bianca on varmaan turvallinen, mutta jos lähdet seikkalee linkkien taa niin varmasti tarttuu jotain matkaan.
      Eli pysy tunnettujen kotisivuilla, nehän ite menettäs rahaa jos sieltä jotain tarttus.

• asdedfr

... sähköpostiosoitteen, niin roskapostia alkaa varmasti tulvimaan. Mutta sehän ei ole mikään tietoturvaongelma, vaan omaa tyhmyyttä.

• Jokinaika sitten eräät tunnetut tietoturvatalot tommentoivat ko. asiaa siten että nykyään fetissisivustoilla ja muilla seksisivustoilla liikkuminen liikkuminen on suhteellisen turvallista siitä syytä että ne tienaavat muutoinkin sen verran hyvin ettei niitten tarvitse enää jaella roskaa käyttäjien tietokoneisiin. Sehän on heidänkin kannaltaan vain pelkästään hyvä asia, sillä tuskimpa asiakkat olvat pitkään hyviä asiakkaita jos ne saastuttavat vierailijoittensa koneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3114
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      45
      3003
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2331
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1980
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1749
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      11
      1408
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1237
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1156
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe