Osaako kukaan kertoa millaisia tietoturvariskejä on käydä erotiikka sivuilla? Lähinnä kiinostaisi latexsivut. McAfee SiteAdvisor pitää es. Biancas LatexLair sivustoa turvallisena.
Onko kokemuksia? Muistaisin aikoinaan, että alkoi tulemaan runsaasti alaan liittyvää roskapostia muutama vuosi sitten. En ole viitsinyt juuri käydä sivuistoilla sen jälkeen.
Latex sivujen tietoturva
4
1163
Vastaukset
- aaaaawwww
ainakin mä olen seikaillu kaikenmaaiman sivustoilla eikä koskaan ole tullu mitään postia tai muuta vastaavaa
- ottain
Bianca on varmaan turvallinen, mutta jos lähdet seikkalee linkkien taa niin varmasti tarttuu jotain matkaan.
Eli pysy tunnettujen kotisivuilla, nehän ite menettäs rahaa jos sieltä jotain tarttus. - asdedfr
... sähköpostiosoitteen, niin roskapostia alkaa varmasti tulvimaan. Mutta sehän ei ole mikään tietoturvaongelma, vaan omaa tyhmyyttä.
Jokinaika sitten eräät tunnetut tietoturvatalot tommentoivat ko. asiaa siten että nykyään fetissisivustoilla ja muilla seksisivustoilla liikkuminen liikkuminen on suhteellisen turvallista siitä syytä että ne tienaavat muutoinkin sen verran hyvin ettei niitten tarvitse enää jaella roskaa käyttäjien tietokoneisiin. Sehän on heidänkin kannaltaan vain pelkästään hyvä asia, sillä tuskimpa asiakkat olvat pitkään hyviä asiakkaita jos ne saastuttavat vierailijoittensa koneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736322- 1471754
- 1131538
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢33894Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769