Latex sivujen tietoturva

Ei turhia riskejä

Osaako kukaan kertoa millaisia tietoturvariskejä on käydä erotiikka sivuilla? Lähinnä kiinostaisi latexsivut. McAfee SiteAdvisor pitää es. Biancas LatexLair sivustoa turvallisena.
Onko kokemuksia? Muistaisin aikoinaan, että alkoi tulemaan runsaasti alaan liittyvää roskapostia muutama vuosi sitten. En ole viitsinyt juuri käydä sivuistoilla sen jälkeen.

4

1163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaawwww

ainakin mä olen seikaillu kaikenmaaiman sivustoilla eikä koskaan ole tullu mitään postia tai muuta vastaavaa

• ottain

Bianca on varmaan turvallinen, mutta jos lähdet seikkalee linkkien taa niin varmasti tarttuu jotain matkaan.
      Eli pysy tunnettujen kotisivuilla, nehän ite menettäs rahaa jos sieltä jotain tarttus.

• asdedfr

... sähköpostiosoitteen, niin roskapostia alkaa varmasti tulvimaan. Mutta sehän ei ole mikään tietoturvaongelma, vaan omaa tyhmyyttä.

• Jokinaika sitten eräät tunnetut tietoturvatalot tommentoivat ko. asiaa siten että nykyään fetissisivustoilla ja muilla seksisivustoilla liikkuminen liikkuminen on suhteellisen turvallista siitä syytä että ne tienaavat muutoinkin sen verran hyvin ettei niitten tarvitse enää jaella roskaa käyttäjien tietokoneisiin. Sehän on heidänkin kannaltaan vain pelkästään hyvä asia, sillä tuskimpa asiakkat olvat pitkään hyviä asiakkaita jos ne saastuttavat vierailijoittensa koneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      855
    3. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      689
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      683
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe