Best Finnish Act-

palkinnon voitti...

...Negative

53

1848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan paska.

      Kukahan sitäkin äänesti?

      Kyllä mä saan olla pettynyt, turha vetää hernettä nenuliin tästä viestistä. :D

      • suhteet kunton

        Mulle kävi kyllä niin, että lopetin Koivusen äänestämisen kokonaan noitten sen viimeisten kirjoitusten jälkeen. Sen verran alkaa sen kypsymättömyys ja itsekeskeisyys nyppiä. Mennyttä luottamusta on paha saada takaisin. Pätee myös sen ja lehdistön suhteissä, molemmin puolin.


      • lopahtiko se
        suhteet kunton kirjoitti:

        Mulle kävi kyllä niin, että lopetin Koivusen äänestämisen kokonaan noitten sen viimeisten kirjoitusten jälkeen. Sen verran alkaa sen kypsymättömyys ja itsekeskeisyys nyppiä. Mennyttä luottamusta on paha saada takaisin. Pätee myös sen ja lehdistön suhteissä, molemmin puolin.

        nyt siihen. Heikoilla kantimilla on sinunkin argumenttisi.
        Jos jonkun musiikista diggaa on mulle aivan sama mitä se siviilissä sanoo tai tekee.
        Jos tuo kirjoittelu nyrpisti sinua hienohelmaa niin bye bye. Et tunne Aria ollenkaan, joten parempi kun menet muihin kuvioihin.

        Arikin saa irroitella, miksi hänen pitäisi vain suu messingillä ottaa kaikki paska mikä kannetaan päälle. Anna Ari palaa.
        Karavaani kulkee, koirat haukkuu.


      • näkyy
        suhteet kunton kirjoitti:

        Mulle kävi kyllä niin, että lopetin Koivusen äänestämisen kokonaan noitten sen viimeisten kirjoitusten jälkeen. Sen verran alkaa sen kypsymättömyys ja itsekeskeisyys nyppiä. Mennyttä luottamusta on paha saada takaisin. Pätee myös sen ja lehdistön suhteissä, molemmin puolin.

        helvetin hyvä esimerkki, miten jotkut antaa kaiken musan ulkopuolisen vaikuttaa mitä kuuntelee. Sorry vaan, mut mää säälin tollasia pelkureita.


      • suhteet kuntoon
        näkyy kirjoitti:

        helvetin hyvä esimerkki, miten jotkut antaa kaiken musan ulkopuolisen vaikuttaa mitä kuuntelee. Sorry vaan, mut mää säälin tollasia pelkureita.

        Ei kannattaisi vähätellä. Olen fanittanut Aria alusta saakka, puolustanut epäoikeudenmukaislta dissaajilta, yrittänyt ymmärtää, äänestänyt kaikille mahdollisille listoille systemaattisesti ja paljon. Mutta raja tulee kyllä jossain vastaan, jos henkilön persoona käy epäilyttämään, se "kauneuskin häviää äänestä". En voi fanittaa jatkuvaa typeryyttä.

        Osansa kai on silläkin että, Angelsin ns. "akustinen" versio on aikamoinen pettymys. Keskinkertaista ja läpilaulettua.Tai ehkä se kauneus äänessä vain katoaa...

        Sinun säälisi ei kyllä hetkaua minua pätkääkään, näitä "leelioita" on kyllä naureskeltu keikoilla ihan tarpeeksi.


      • syystä että
        näkyy kirjoitti:

        helvetin hyvä esimerkki, miten jotkut antaa kaiken musan ulkopuolisen vaikuttaa mitä kuuntelee. Sorry vaan, mut mää säälin tollasia pelkureita.

        koiwusen asenne on ollu alust asti nähtäwillä ja selwästi wiel eli siit on joko digannu tai sit ei ja kun se ei oo mihinkää siit muuttunu nii muuttuuko muka kenenkään mielipide sitä kohtaan ??? siis jos on muka eka digannu ja sit yhtäkkii ei ??? wastaus on ei muutu joten ristiriitasuus tos jutus osottaa sen prowoks et kantsis keksii sellasii prowoi mitkä kestää tarkastelun ***


      • tarkotin ton et
        syystä että kirjoitti:

        koiwusen asenne on ollu alust asti nähtäwillä ja selwästi wiel eli siit on joko digannu tai sit ei ja kun se ei oo mihinkää siit muuttunu nii muuttuuko muka kenenkään mielipide sitä kohtaan ??? siis jos on muka eka digannu ja sit yhtäkkii ei ??? wastaus on ei muutu joten ristiriitasuus tos jutus osottaa sen prowoks et kantsis keksii sellasii prowoi mitkä kestää tarkastelun ***

        juttus on prowo ja jos ei oo niin sit oot näit idols-huumas olewii jotka kuwittelee mielessään jotain juttuu mitä ei oikeest ees oo ja sit ku ne jossai waihees huomaa et hei idolshan loppu jo nii sit ne ei oo itteens pettyneit niiku pitäis waan siihen kohteeseen johon ne on niit pilwilinnojaa rakennellu ***


      • media...
        syystä että kirjoitti:

        koiwusen asenne on ollu alust asti nähtäwillä ja selwästi wiel eli siit on joko digannu tai sit ei ja kun se ei oo mihinkää siit muuttunu nii muuttuuko muka kenenkään mielipide sitä kohtaan ??? siis jos on muka eka digannu ja sit yhtäkkii ei ??? wastaus on ei muutu joten ristiriitasuus tos jutus osottaa sen prowoks et kantsis keksii sellasii prowoi mitkä kestää tarkastelun ***

        "ilmiö" on nyt sattunut Arin kohdalle. Kuka muu bändi/artisti tahansa vois haukkuu lehdistöö, niin eihän siitä tällästa haloota nousis. Kyseessä sattuu kuiteskin olemaan Ari Koivunen tuo Idols voittaja, niin sen pitäs pitää turpansa kiinni ja olla niin nöyrää poikaa. Ei sais sanoo kenestäkään yhtään mitään ja pitäs olla kaikille mieliks.
        Jos sä yrität kaikkia miellyttää, niin siitä ei hyvää seuraa.


      • pointtis
        suhteet kuntoon kirjoitti:

        Ei kannattaisi vähätellä. Olen fanittanut Aria alusta saakka, puolustanut epäoikeudenmukaislta dissaajilta, yrittänyt ymmärtää, äänestänyt kaikille mahdollisille listoille systemaattisesti ja paljon. Mutta raja tulee kyllä jossain vastaan, jos henkilön persoona käy epäilyttämään, se "kauneuskin häviää äänestä". En voi fanittaa jatkuvaa typeryyttä.

        Osansa kai on silläkin että, Angelsin ns. "akustinen" versio on aikamoinen pettymys. Keskinkertaista ja läpilaulettua.Tai ehkä se kauneus äänessä vain katoaa...

        Sinun säälisi ei kyllä hetkaua minua pätkääkään, näitä "leelioita" on kyllä naureskeltu keikoilla ihan tarpeeksi.

        tuli jo selväks tossa sun eka viestissä. Niin ei tartte enää selventää kantaas. Heippa!


      • muit ku itteään
        media... kirjoitti:

        "ilmiö" on nyt sattunut Arin kohdalle. Kuka muu bändi/artisti tahansa vois haukkuu lehdistöö, niin eihän siitä tällästa haloota nousis. Kyseessä sattuu kuiteskin olemaan Ari Koivunen tuo Idols voittaja, niin sen pitäs pitää turpansa kiinni ja olla niin nöyrää poikaa. Ei sais sanoo kenestäkään yhtään mitään ja pitäs olla kaikille mieliks.
        Jos sä yrität kaikkia miellyttää, niin siitä ei hyvää seuraa.

        ja niit asioit jotka kokee itelleen tärkeeks *** sen ari on must tajunnu waik paineit on kasattu muuttumiseen mut siihen ei pidä lähtee kun se on pohjaton kuilu ku jos alat nii niil waatimuksil ei oo mitää rajaa ja siin kadottaa waan ittens matkal *** et ei muutaku stay true waa ittelles sano tai neuwo kuka mitä tahans *** jos ei semmosena mee kuin on nii anti sit ol menemät niinku se jo alus tais sanookkin ;;; siitä täytyy nyt sit pitää kiinni ja lujast **** ku kaikki keinotekoselle pohjalle kasattu ei kuiteskaan ajanoloon pidä niin sillon ei edes oo muuta waihtoehtoo ku olla sil omal pohjallaan ***


      • mä oon
        suhteet kuntoon kirjoitti:

        Ei kannattaisi vähätellä. Olen fanittanut Aria alusta saakka, puolustanut epäoikeudenmukaislta dissaajilta, yrittänyt ymmärtää, äänestänyt kaikille mahdollisille listoille systemaattisesti ja paljon. Mutta raja tulee kyllä jossain vastaan, jos henkilön persoona käy epäilyttämään, se "kauneuskin häviää äänestä". En voi fanittaa jatkuvaa typeryyttä.

        Osansa kai on silläkin että, Angelsin ns. "akustinen" versio on aikamoinen pettymys. Keskinkertaista ja läpilaulettua.Tai ehkä se kauneus äänessä vain katoaa...

        Sinun säälisi ei kyllä hetkaua minua pätkääkään, näitä "leelioita" on kyllä naureskeltu keikoilla ihan tarpeeksi.

        sun mielestä Leelia niin sä oot mun mielestä marttyyri. "Mä niin äänestin Aria joka listoille ja puolustelin sitä Ja sit se meni pettää mut tolla tavalla" Voi nyyhky!

        Ai niin sitä mä ihmettelen miks sä mollaat ihmisiä jotka ovat käsittäneen, että tässä on musiikki se pääasia? No media on sun kohdalla osunut napakymppiin!


      • suhteet kuntoon
        syystä että kirjoitti:

        koiwusen asenne on ollu alust asti nähtäwillä ja selwästi wiel eli siit on joko digannu tai sit ei ja kun se ei oo mihinkää siit muuttunu nii muuttuuko muka kenenkään mielipide sitä kohtaan ??? siis jos on muka eka digannu ja sit yhtäkkii ei ??? wastaus on ei muutu joten ristiriitasuus tos jutus osottaa sen prowoks et kantsis keksii sellasii prowoi mitkä kestää tarkastelun ***

        Ei se ihan noinkaan välttämättä mene. Käsitys ihmisestä voi muuttua lisäkokemusten myötä. Kyllä minua ihastutti ja kiehtoi Arin uhmakkuus, itsepäisyys, rentous ja se, että kulki omaa tietään. Mutta nyt tuntuu, että hän ei vaivaudu miettimään asioita ja syy-seuraus-suhteita loppuun asti ( vai eikö kykene?). Itse provosoi ja sitten suuttuu, kun lehdet tekevät rutiinijutun, jatkaa vielä tyhjää äksyilemistä ja laittaa lopuksi fanit asialle. Huumoripitoista "läppää" saa heittää vain Ari Koivunen, auta armias, jos lehti viihdesivuillaan tekee saman.


      • sanoin
        suhteet kuntoon kirjoitti:

        Ei se ihan noinkaan välttämättä mene. Käsitys ihmisestä voi muuttua lisäkokemusten myötä. Kyllä minua ihastutti ja kiehtoi Arin uhmakkuus, itsepäisyys, rentous ja se, että kulki omaa tietään. Mutta nyt tuntuu, että hän ei vaivaudu miettimään asioita ja syy-seuraus-suhteita loppuun asti ( vai eikö kykene?). Itse provosoi ja sitten suuttuu, kun lehdet tekevät rutiinijutun, jatkaa vielä tyhjää äksyilemistä ja laittaa lopuksi fanit asialle. Huumoripitoista "läppää" saa heittää vain Ari Koivunen, auta armias, jos lehti viihdesivuillaan tekee saman.

        ite myönsit et oot jotai kuwitelmiis rakennellu kuiteski etkä oo nähny sitä oikeet koiwust siel alla *** nyt ku sit tajusit et tollanenko se onki nii sit hokasit et hei enhä mä tollasest diggaakaan... no ei oo pakko mut syytä ittees äläkä koiwust ku se ny on sellanen millane sattuu oleen eikä oo mitään syytä muuksi muuttuu ***

        eli kuten itekkin sanoit "kuva ihmisestä muuttuu" siis SUN kuwas siitä ja nyt oot waatimas muutoksii et ois yhä sun kuwas kaltanen ja miellyttäis just sua *** sillee ei woi tehdä waa jokasen täytyy kulkee oma tiens ja pitää oma linjans ja just se mikä itelle on ominta ***

        sit sellai asia et miksi kohdistaa nii kauheest huomioo persoonaan...siskojen tapast tosin...ette osaa ottaa musaa musana waan pitää heti alkaa penkoo persoonaa *** tosin sekin kuuluu kokonaisuuteen mut liikaa on must arin persoonaa tongittu ja siihen huomioo kiinnitetty ja musa jätetty toisarwoseen asemaan ku sen pitäs olla päinwastoin *** tosta idolsistako sekin johtuu ????


      • siitä paska
        sanoin kirjoitti:

        ite myönsit et oot jotai kuwitelmiis rakennellu kuiteski etkä oo nähny sitä oikeet koiwust siel alla *** nyt ku sit tajusit et tollanenko se onki nii sit hokasit et hei enhä mä tollasest diggaakaan... no ei oo pakko mut syytä ittees äläkä koiwust ku se ny on sellanen millane sattuu oleen eikä oo mitään syytä muuksi muuttuu ***

        eli kuten itekkin sanoit "kuva ihmisestä muuttuu" siis SUN kuwas siitä ja nyt oot waatimas muutoksii et ois yhä sun kuwas kaltanen ja miellyttäis just sua *** sillee ei woi tehdä waa jokasen täytyy kulkee oma tiens ja pitää oma linjans ja just se mikä itelle on ominta ***

        sit sellai asia et miksi kohdistaa nii kauheest huomioo persoonaan...siskojen tapast tosin...ette osaa ottaa musaa musana waan pitää heti alkaa penkoo persoonaa *** tosin sekin kuuluu kokonaisuuteen mut liikaa on must arin persoonaa tongittu ja siihen huomioo kiinnitetty ja musa jätetty toisarwoseen asemaan ku sen pitäs olla päinwastoin *** tosta idolsistako sekin johtuu ????

        skabasta se johtuu. Eikä mistään muusta. Siks ois ollut parempi jos ois tullut esille jotain muuta kautta tai ei olis ees voittanut. Minkäs se Ari sille voitolle mahto.

        Mä oon muuten sisko ja mä otan musan musana. Vaikka mä kyllä tykkään Arin persoonasta. Eikä sitä nää jutut oo muuttaneet mikskään. Se on mikä on ja sillä siisti. Ei sen ääni oo mihinkään kadonnut:)


      • puhunukkaan ja
        siitä paska kirjoitti:

        skabasta se johtuu. Eikä mistään muusta. Siks ois ollut parempi jos ois tullut esille jotain muuta kautta tai ei olis ees voittanut. Minkäs se Ari sille voitolle mahto.

        Mä oon muuten sisko ja mä otan musan musana. Vaikka mä kyllä tykkään Arin persoonasta. Eikä sitä nää jutut oo muuttaneet mikskään. Se on mikä on ja sillä siisti. Ei sen ääni oo mihinkään kadonnut:)

        sen täs pitäis pääasia ollakkin ku muust ny ei woi wiel kauheesti ees sanoo ja sen näkee sit***

        ite oon digannu just sitä ääntä tosin jos se joku witun "lukiolaispoju" ois nii woi ol etten diggais sitä ääntäkää et kyllä se sillee waikuttaa ***

        tol lukiolaispojul en tarkota et koulunkäynnis ois jotai huonoo mut tarkotan sil sellast asennet lähinnä jonka mukaan aletaan uraa tekeen sillee et muokataan itest sellanen ku arwellaan et jengi diggais eli just wastakohta aril joka on ollu tollanen juntti jo heti kättelys ja toiwon mukaa pysyyki ja juntil on täs tapaukses taas se asennemerkitys enkä tarkota mitää maanwiljelijöit ***


      • enää...
        suhteet kuntoon kirjoitti:

        Ei se ihan noinkaan välttämättä mene. Käsitys ihmisestä voi muuttua lisäkokemusten myötä. Kyllä minua ihastutti ja kiehtoi Arin uhmakkuus, itsepäisyys, rentous ja se, että kulki omaa tietään. Mutta nyt tuntuu, että hän ei vaivaudu miettimään asioita ja syy-seuraus-suhteita loppuun asti ( vai eikö kykene?). Itse provosoi ja sitten suuttuu, kun lehdet tekevät rutiinijutun, jatkaa vielä tyhjää äksyilemistä ja laittaa lopuksi fanit asialle. Huumoripitoista "läppää" saa heittää vain Ari Koivunen, auta armias, jos lehti viihdesivuillaan tekee saman.

        osuvammin sanoa. juuri toi kakaramaisuus joihin viittaat noissa kahdessa viimeisessä virkkeessä kävi vituttamaan. no kyllä se siitä ajan kanssa, arihan on henkisesltä iältään kuitenkin vasta 16v.


      • sun witutukselles, häh???
        enää... kirjoitti:

        osuvammin sanoa. juuri toi kakaramaisuus joihin viittaat noissa kahdessa viimeisessä virkkeessä kävi vituttamaan. no kyllä se siitä ajan kanssa, arihan on henkisesltä iältään kuitenkin vasta 16v.

        ja tarwiiko edes woida ??? se on kuule totaalisti sun ongelmas ja sun päätökses et tee ihan niinku ite pienes päässäs haluut *** kummaa kitinää oletettawast "aikuiselt ihmiselt" tai sit prowoo ***


      • "aikuisilta"
        sun witutukselles, häh??? kirjoitti:

        ja tarwiiko edes woida ??? se on kuule totaalisti sun ongelmas ja sun päätökses et tee ihan niinku ite pienes päässäs haluut *** kummaa kitinää oletettawast "aikuiselt ihmiselt" tai sit prowoo ***

        ihmettelen kanssa kovasti että arin pitäis sitä ja tätä ja sitten kun se osoittautuukin ihan tavalliseksi ihmiseksi, joka välillä polttaa hihat ja mokailee, niin musakin on sitten jo ihan perseestä. Tässä näkee, että jotkut martat on asettaneet "Ihanan Arin" jalustalle, ja sit kun se ei olekaan kaikkea sitä, niin voi voi. Täytyy oikein keskustelupalstalle ilmoittaa, että fanitus loppuu nyt. Ihmettelen myös näitä "siskojen" syytöksiä Arin lapsellisuudesta. Itselleni ei naisena ole mikään yllätys, että miehet on ikuisia lapsia, ajatelkaa nyt vaikka jotain keskistä..
        Arikin on vasta 23, eli lapsellisuus tulee tuosta vielä lisääntymään;D


      • muottiin ja eihän
        "aikuisilta" kirjoitti:

        ihmettelen kanssa kovasti että arin pitäis sitä ja tätä ja sitten kun se osoittautuukin ihan tavalliseksi ihmiseksi, joka välillä polttaa hihat ja mokailee, niin musakin on sitten jo ihan perseestä. Tässä näkee, että jotkut martat on asettaneet "Ihanan Arin" jalustalle, ja sit kun se ei olekaan kaikkea sitä, niin voi voi. Täytyy oikein keskustelupalstalle ilmoittaa, että fanitus loppuu nyt. Ihmettelen myös näitä "siskojen" syytöksiä Arin lapsellisuudesta. Itselleni ei naisena ole mikään yllätys, että miehet on ikuisia lapsia, ajatelkaa nyt vaikka jotain keskistä..
        Arikin on vasta 23, eli lapsellisuus tulee tuosta vielä lisääntymään;D

        se ny sinne sowi waik kuin surwottais ja sit jotku petty ku se hiekkakakku ei ookkaan sellanen ku ne halus ***

        lähtökohta pitäis aina olla musan diggaus mut tää idols wääristää asiat kohdistumaan enempi muihin asioihin ja jokku kai tykkää et se on joku paras ihminen- kisa ja sit kummastellaa ku ari ei ookkaa mikään witun esimerkki-kansalainen *** et näin o ja mitä pikemmin nää "harhautuneet" asian tajuu nii sen parempi ***

        muusikois on paljon täysii kusipäit, juoppoi, häijyi ja ilmasukywyttömii niiden mukawien joukos mut eihä se mitää haittaa jos kerta musa kulkee waan se on ihan siwuseikka niin kauan kun niit ei tarwii lähemmin tuntee ja harwal sellast tilannet on *** musa musana ja se riittää *** tietty persoonakin hiukka waikuttaa ja taustat ja tollaset mut musa on kuiteskin pääosas tai sen pitäis ainakin olla ****


      • ei Ari
        muottiin ja eihän kirjoitti:

        se ny sinne sowi waik kuin surwottais ja sit jotku petty ku se hiekkakakku ei ookkaan sellanen ku ne halus ***

        lähtökohta pitäis aina olla musan diggaus mut tää idols wääristää asiat kohdistumaan enempi muihin asioihin ja jokku kai tykkää et se on joku paras ihminen- kisa ja sit kummastellaa ku ari ei ookkaa mikään witun esimerkki-kansalainen *** et näin o ja mitä pikemmin nää "harhautuneet" asian tajuu nii sen parempi ***

        muusikois on paljon täysii kusipäit, juoppoi, häijyi ja ilmasukywyttömii niiden mukawien joukos mut eihä se mitää haittaa jos kerta musa kulkee waan se on ihan siwuseikka niin kauan kun niit ei tarwii lähemmin tuntee ja harwal sellast tilannet on *** musa musana ja se riittää *** tietty persoonakin hiukka waikuttaa ja taustat ja tollaset mut musa on kuiteskin pääosas tai sen pitäis ainakin olla ****

        sovi idols muottiin olleskaan. Ari pisti idols muotin vähän sekasin. Mitä se oli esim. Ilkan voittaessa. Eihän siinä ollut musiikin kans mitään tekemistä.
        Ihmisillä on vähän ihme kuva siitä formaatista. Eihän siinä ole loppujen lopuks kyse kun musiikista. Kuitenkin ihmiset luulee, että siellä etsitään jotain roolimallia. Onneks tällä kertaa musiikki voitti ton kisan.


      • tykkää niin
        suhteet kuntoon kirjoitti:

        Ei kannattaisi vähätellä. Olen fanittanut Aria alusta saakka, puolustanut epäoikeudenmukaislta dissaajilta, yrittänyt ymmärtää, äänestänyt kaikille mahdollisille listoille systemaattisesti ja paljon. Mutta raja tulee kyllä jossain vastaan, jos henkilön persoona käy epäilyttämään, se "kauneuskin häviää äänestä". En voi fanittaa jatkuvaa typeryyttä.

        Osansa kai on silläkin että, Angelsin ns. "akustinen" versio on aikamoinen pettymys. Keskinkertaista ja läpilaulettua.Tai ehkä se kauneus äänessä vain katoaa...

        Sinun säälisi ei kyllä hetkaua minua pätkääkään, näitä "leelioita" on kyllä naureskeltu keikoilla ihan tarpeeksi.

        sitten et tykkää, ei se niin traagista oo. Kyse kun loppujen lopuksi on kuitenkin vain musiikista, sitähän se ari myy, ei itseään -onneksi:)


      • mennä kirjottaa
        muit ku itteään kirjoitti:

        ja niit asioit jotka kokee itelleen tärkeeks *** sen ari on must tajunnu waik paineit on kasattu muuttumiseen mut siihen ei pidä lähtee kun se on pohjaton kuilu ku jos alat nii niil waatimuksil ei oo mitää rajaa ja siin kadottaa waan ittens matkal *** et ei muutaku stay true waa ittelles sano tai neuwo kuka mitä tahans *** jos ei semmosena mee kuin on nii anti sit ol menemät niinku se jo alus tais sanookkin ;;; siitä täytyy nyt sit pitää kiinni ja lujast **** ku kaikki keinotekoselle pohjalle kasattu ei kuiteskaan ajanoloon pidä niin sillon ei edes oo muuta waihtoehtoo ku olla sil omal pohjallaan ***

        tän aina välillä tonne Arin sivuille, sillä asia on just noin- ihan vaan siks että ei kukaan unohtais!


      • kun näitä sun
        sanoin kirjoitti:

        ite myönsit et oot jotai kuwitelmiis rakennellu kuiteski etkä oo nähny sitä oikeet koiwust siel alla *** nyt ku sit tajusit et tollanenko se onki nii sit hokasit et hei enhä mä tollasest diggaakaan... no ei oo pakko mut syytä ittees äläkä koiwust ku se ny on sellanen millane sattuu oleen eikä oo mitään syytä muuksi muuttuu ***

        eli kuten itekkin sanoit "kuva ihmisestä muuttuu" siis SUN kuwas siitä ja nyt oot waatimas muutoksii et ois yhä sun kuwas kaltanen ja miellyttäis just sua *** sillee ei woi tehdä waa jokasen täytyy kulkee oma tiens ja pitää oma linjans ja just se mikä itelle on ominta ***

        sit sellai asia et miksi kohdistaa nii kauheest huomioo persoonaan...siskojen tapast tosin...ette osaa ottaa musaa musana waan pitää heti alkaa penkoo persoonaa *** tosin sekin kuuluu kokonaisuuteen mut liikaa on must arin persoonaa tongittu ja siihen huomioo kiinnitetty ja musa jätetty toisarwoseen asemaan ku sen pitäs olla päinwastoin *** tosta idolsistako sekin johtuu ????

        kommentteja on täällä jonkin aikaa tullu luettua ja oot maininnut mm siitä kassavajeestas. Voisit ehkä tehdä sile jotain?
        Sulla ois mun mielstä saumaa kirjoittaa noilla eväillä vaikka kirja: "minä, \../ & ari ** selwiytyjän päiwäkirja". Joku pikkukustantamo vois kustantaa. Jo näistä mitä sä oot tänne skrivannu sais siihen pohjat.
        Ainakin yksi ostaja olis siis jo tiedossa ja toi arin nimi kannessa tois muutaman tuhannen lisää..:)


      • täältä
        kun näitä sun kirjoitti:

        kommentteja on täällä jonkin aikaa tullu luettua ja oot maininnut mm siitä kassavajeestas. Voisit ehkä tehdä sile jotain?
        Sulla ois mun mielstä saumaa kirjoittaa noilla eväillä vaikka kirja: "minä, \../ & ari ** selwiytyjän päiwäkirja". Joku pikkukustantamo vois kustantaa. Jo näistä mitä sä oot tänne skrivannu sais siihen pohjat.
        Ainakin yksi ostaja olis siis jo tiedossa ja toi arin nimi kannessa tois muutaman tuhannen lisää..:)

        ilmottautuu toinen:) Elikkä Hese rupeehan kirjottamaan kirjaa!


      • aika paha...
        kun näitä sun kirjoitti:

        kommentteja on täällä jonkin aikaa tullu luettua ja oot maininnut mm siitä kassavajeestas. Voisit ehkä tehdä sile jotain?
        Sulla ois mun mielstä saumaa kirjoittaa noilla eväillä vaikka kirja: "minä, \../ & ari ** selwiytyjän päiwäkirja". Joku pikkukustantamo vois kustantaa. Jo näistä mitä sä oot tänne skrivannu sais siihen pohjat.
        Ainakin yksi ostaja olis siis jo tiedossa ja toi arin nimi kannessa tois muutaman tuhannen lisää..:)

        voishan sen olla myös "minä, minä & ari ** ego ei oo koskaan liian iso".


      • nimellä
        aika paha... kirjoitti:

        voishan sen olla myös "minä, minä & ari ** ego ei oo koskaan liian iso".

        ei niin väliä kunhan hese alat väsää sitä jo::


      • sininen enkeli
        aika paha... kirjoitti:

        voishan sen olla myös "minä, minä & ari ** ego ei oo koskaan liian iso".

        sanoo kun tiedän sut(kin) nirvanadiggariksi; Everett True on jo kirjoittanut kirjan "Minä, Minä ja olihan siellä nirvanakin" nimisen tiiliskiviromaanin (tosin oikeesti kirjan nimi on pelkkä Nirvana). Aika hyvä kirja itseasiassa, jos ei antanut ton Everettin (Legend, Hah) egoilun häiritä. Parhaat Nirvana-muistelmat kirjoittaisi tietenkin Krist Novoselic ja nämä lukuisat bändin rumpalit, mutta niitä emme taida koskaan saada.

        Mutta itse asiaan, eli joo, sulla on sana hallussa ja fiksuja ajatuksia noin nuoreksi. Ei hassumpi ajatus toi kirjan kirjoittaminen tai aloita vaikka pitämällä blogia.


      • 6-0
        sininen enkeli kirjoitti:

        sanoo kun tiedän sut(kin) nirvanadiggariksi; Everett True on jo kirjoittanut kirjan "Minä, Minä ja olihan siellä nirvanakin" nimisen tiiliskiviromaanin (tosin oikeesti kirjan nimi on pelkkä Nirvana). Aika hyvä kirja itseasiassa, jos ei antanut ton Everettin (Legend, Hah) egoilun häiritä. Parhaat Nirvana-muistelmat kirjoittaisi tietenkin Krist Novoselic ja nämä lukuisat bändin rumpalit, mutta niitä emme taida koskaan saada.

        Mutta itse asiaan, eli joo, sulla on sana hallussa ja fiksuja ajatuksia noin nuoreksi. Ei hassumpi ajatus toi kirjan kirjoittaminen tai aloita vaikka pitämällä blogia.

        ***


      • on tapahtunu??
        6-0 kirjoitti:

        ***

        ootsä sä hese vielä siellä vai oliks tää sulle liikaa vai alotitko jo kirjan kokoamisen?


      • että kyllä se
        kun näitä sun kirjoitti:

        kommentteja on täällä jonkin aikaa tullu luettua ja oot maininnut mm siitä kassavajeestas. Voisit ehkä tehdä sile jotain?
        Sulla ois mun mielstä saumaa kirjoittaa noilla eväillä vaikka kirja: "minä, \../ & ari ** selwiytyjän päiwäkirja". Joku pikkukustantamo vois kustantaa. Jo näistä mitä sä oot tänne skrivannu sais siihen pohjat.
        Ainakin yksi ostaja olis siis jo tiedossa ja toi arin nimi kannessa tois muutaman tuhannen lisää..:)

        jotain kassan eteen tekee.


      • tiedetään
        että kyllä se kirjoitti:

        jotain kassan eteen tekee.

        onhan se siitä täälläkin kertonu, mutta toi kassajuttu oli avaus kirjottamiselle duunina- olis ehkä mielekkämpääkin kuin hanttihommat. Jutun pointti oli siis se että noin hyvä kirjottaja ja kirkkaasti ajatteleva jäbä vois kirjoittaa enemmänkin ja ihan tolla omalla tyylillään.


      • mult wiel
        sininen enkeli kirjoitti:

        sanoo kun tiedän sut(kin) nirvanadiggariksi; Everett True on jo kirjoittanut kirjan "Minä, Minä ja olihan siellä nirvanakin" nimisen tiiliskiviromaanin (tosin oikeesti kirjan nimi on pelkkä Nirvana). Aika hyvä kirja itseasiassa, jos ei antanut ton Everettin (Legend, Hah) egoilun häiritä. Parhaat Nirvana-muistelmat kirjoittaisi tietenkin Krist Novoselic ja nämä lukuisat bändin rumpalit, mutta niitä emme taida koskaan saada.

        Mutta itse asiaan, eli joo, sulla on sana hallussa ja fiksuja ajatuksia noin nuoreksi. Ei hassumpi ajatus toi kirjan kirjoittaminen tai aloita vaikka pitämällä blogia.

        puuttuukin *** oon käytännön miehii ja mua ei kiinnosta teoriointi *** pitääpä wilkasta tota kirjaa *** rumpaleist puheenollen daven foo fighters on suht jees mut ei wedä wertoi Kurtin aikasel tosin mikäs sil wetäis *** jos daven musa menee kalloon asti nii kurt-wainaan menee suoraan perille aiwoihin asti ***


      • duunis
        on tapahtunu?? kirjoitti:

        ootsä sä hese vielä siellä vai oliks tää sulle liikaa vai alotitko jo kirjan kokoamisen?

        toi on joku apina ****


      • oikein!!
        duunis kirjoitti:

        toi on joku apina ****

        !!!!


      • OT mutta
        mult wiel kirjoitti:

        puuttuukin *** oon käytännön miehii ja mua ei kiinnosta teoriointi *** pitääpä wilkasta tota kirjaa *** rumpaleist puheenollen daven foo fighters on suht jees mut ei wedä wertoi Kurtin aikasel tosin mikäs sil wetäis *** jos daven musa menee kalloon asti nii kurt-wainaan menee suoraan perille aiwoihin asti ***

        sähän oot täällä pelkkää "teoriaa" ja hyvin näkyy toimivan joten pidä mielessä toi kirja, please!


      • ja saneleen kaikkii
        OT mutta kirjoitti:

        sähän oot täällä pelkkää "teoriaa" ja hyvin näkyy toimivan joten pidä mielessä toi kirja, please!

        kuolemattomii wiisauksii *** ku waan ite muistais noudattaa omii helmiään ***


      • ..pitää
        ja saneleen kaikkii kirjoitti:

        kuolemattomii wiisauksii *** ku waan ite muistais noudattaa omii helmiään ***

        alkaa tarkkaavaiseks ja kun sitten näkyy tää w* merkeillä varustettu opus niin ryhdyn kyllä heti kaivamaan lompsaani.


    • Negativelle

      kyllähän ne on sen ansainneet. Him ja NW eivät tolla tittelillä mitään tee, ja itse ainakin diggaan Negativesta enemmän kuin Sunkkareista. Itseasiassa Elämä lapselle show'ssa Jonne veti aikas hyvin sen biisinsä, rupesin melkein faniksi. Arin puolesta tietysti vähän harmittaa, mutta ehkä sitten ensi vuonna..

      • Tampereella

        Olivat surkeita. Olin katsomassa Jonnea ja kumppaneita siellä Lost in music-jutussa missä Arikin esiintyi ja todella laimea keikka oli.

        Mutta onnea silti!


      • mitenkäs
        Tampereella kirjoitti:

        Olivat surkeita. Olin katsomassa Jonnea ja kumppaneita siellä Lost in music-jutussa missä Arikin esiintyi ja todella laimea keikka oli.

        Mutta onnea silti!

        Koivuset pärjäs? Oliko Ari jotenkin vaisuna, vai mitä toi soundin tyyppi valitti karisman puutteesta? Ari kuulemma vaan chillaili liikaa lavalla eikä ottanut kontaktia yleisöön? Muuten arvio oli laulun ja soiton puolesta ihan plussan puolella.


      • Koivusia
        mitenkäs kirjoitti:

        Koivuset pärjäs? Oliko Ari jotenkin vaisuna, vai mitä toi soundin tyyppi valitti karisman puutteesta? Ari kuulemma vaan chillaili liikaa lavalla eikä ottanut kontaktia yleisöön? Muuten arvio oli laulun ja soiton puolesta ihan plussan puolella.

        Alunperin piti tietenkin mennä tsekkaamaan Ari & humppaorkka, mutta prkle suunnitelmat meni uusiksi ja jouduin jättämään väliin :(

        Oon kuitenkin sen verta monta Arin keikkaa nähnyt, etten ihan tuohon Soundin arvioon luottaisi.. Mutta mene ja tiedä, ehkä joku keikan nähnyt voisi kommata tätä asiaa?


      • siiselihiirirotta

      • WWWWMMM
        siiselihiirirotta kirjoitti:

        Ödeema on nouseva Rock yhtye suomessa ja voitte äänestää Ödeemaa Negativen lämppäriksi http://www.suomalaistasisua.fi/sisullastagelle/bandilista/bandisivu?bid=12954308 tuosta linkistä!!

        Ödeeman jätkät on varmasti iloisia ja kiitollisia äänistänne!!

        mun ödeema on just laskemas et en ny haluu sitä taas nostella. ei jaksa ny tsekkaa et uskon et ne on hywii jos on kert punkkii joukos;)))


    • hauska kuulla

      miten se kuuluttaja lausui Arin nimen. Todella eksoottisen kuuloista :D

      Ja olihan se hienoa nähdä Ari siellä muiden starojen joukossa. Siis niille tiedoksi, ketkä eivät nähneet, siellä näytettiin pätkä kaikkien ehdokkaiden videosta. Arilla tietty HMC:sta :)

    • mut jonne on ok

      sen taustoist johtuen ei tunnu paskemmalt tyypilt *** onnee woittajil!

    • niin..
      • tos waihees mis ari on

        niin sekin on saawutus ku pääs ehdokkaaks asti *** wastahan se alotti suuremmas mittakaawas ja ei oo ollu wiel suomen ulkopuolel eikä siis oo muodostunu isompii fanikuntii muualle maailmaan *** ants ajan kuluu ja tehdä tehtäwäns ***


      • ...

        kuuluiskin. Kuvanlaatu menettelee mutta ääni käytännössä katoaa heti Nightwishin jälkeen. Vaikea arvioida ääntämistä tuosta.


      • kuuluu.
        ... kirjoitti:

        kuuluiskin. Kuvanlaatu menettelee mutta ääni käytännössä katoaa heti Nightwishin jälkeen. Vaikea arvioida ääntämistä tuosta.

        äänet ihan hyvin loppuun asti.


    • saanut
      • isommal pyöräl

        joten oli niil jo aikaki jotain saawuttaa *** jonne ei oo näit kultalusikka suus syntyneit joten senkin takii must on kiwa et marginaalist tulleet tyypit menestyy waik en ny sentyyppisest musast diggaakaan ***


    • Jossittelijax

      on tullut just uus sinkku ulos. En ole vielä ehtinyt itse kuulla, mutta Voicen ensireaktiossa sai kuulemma 100% kannatuksen. Tulevissa Perho tulee taloon -jaksoissa ollaan myös Jonnen himassa. Jonne alkaa kesyyntymään;D No eivais, arvostan kyllä Jonnea, vaikken musasta, ainakaan aikaisemmasta välitä. Jonnella on hyvä lavapreesens ja jännä semiraspi ääni, vaikka on tuollainen pikku hippiäinen. Taannoisessa Elämä lapselle konsertissa Jonnesta tuli mieleen nuori Kurt Cobain.

      Arin olisi kannattanut heivata hevit kuuntelupuolelle ja ruveta itsekin rokkariksi. Suomessa ei rokkigenre ole niin suvaitsematon. Täällä kaikenmaailman lauritähkät ja pmmp:tkin lasketaan rokiksi, miksei sitten jotain idolshevariakin. Tosin eipä Petelläkään taida mennä kovin hyvin levy- eikä keikkarintamalla, vaikka häneen ei ainakaan niin selkeästi ole kohdistettu uskottavuussyytöksiä.

      Arihan on onneksi aika nuori vielä ja tyylin muutokset on sallittuja ja ehkä Arin tapauksessa jopa suotavia. Ariahan tituleerattiin idolsin alkuvaiheessa uudeksi Kirkaksi ja jopa Baddingiksi. Arin pitäisi vain nöyrtyä mutta ei ehkä ole tarpeeksi kypsä siihen vielä.

      • WWWWWMMM

        ja nöyrtyminen on ihan jotai muuta ku musast luopumist ja sitähän joku suomirokkiin/iskelmään siirtyminen olis. toiwonmukaan never waik kukin omist asioistaan päättääki. nöyrtyy pitää esim luonnonwoimien edes tai sillon ku kuuntelee itteensä hetken ja tajuu et duunaa itteensä wastaan. kaupalliset/markkinawoimat tms paska ei sellast nöyrtymistä ansaitse.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2117
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1520
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1165
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe