Neitsyt + Oinas

mitä tulee?

Sopiiko Neitsyt-mies Oinas-naiselle? Kokemuksia?

7

2096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinas-naiselle

      no moi!.asetelma taitaa olla aika päinvastainen mutta siitä huolimatta aattelin vastata...alku ainakin meillä yhtä huumaa ja ilotulitusta..kaikki meni tosi hyvin,mutta,mutta..kun oltiin oltu noin pari vuotta yksissä,alko aika rajutkin riidat varjostaa meidän suhdetta.mä kuulemma nipotan ja nalkutan...ok.mut oinas osaa olla tosi jyrkkä ja hallitseva.eli sanoisin että sopivat ovat..ja ei sovi ollenkaan..

    • Neitsykäisen oikku-naikkonen

      Ei toiminut. Olin hulluna neitsykäiseeni, mutta hänen ikuinen varovaisuutensa, turvallisuuden hakuisuutensa ja viileä järjen käyttönsä sai minut järjettömyyden partaalle. Oikea intohimon tappaja.

      • on...

        tapasin joku aika sitten ihkun neitsyt-miehen ja intohimoa ei kyllä puutu.
        pieniä "sääntöjä" toivomuksiin verhottuna olen jo saanut kuulla, ja toi varovaisuus ja viileys kyllä on todella aistittavissa.
        en ymmärrä miksi kaikki asiat täytyy harkita niin perusteellisesti, spontaanius puuttuu ominaisuuksista kokonaan....


    • elsha

      Ei toiminut ainakaan mun (oinas) ja erään neitsyt miehen suhde. Alkoi ottaa päähän se epäspontaanius ja liika, sanoisinko, uhrautuminen toisen vuoksi. Ja sängyssä neitsytmies oli sellaista suorittaja tyyppiä, ei loppujen lopuksi viehättänyt.

    • 16 v. kokemus yhdessä olosta

      ..edellä mainittujen asioiden lisäksi neitsyt äärettömän pihi...en itsekään mikään hirmu tuhlari ole mutta kun esim. lomamatkoja ei harrastettu kun maksaa niin paljon...
      Tukahdutti minut, oinaan, näiden vuosien varrella, kunnes ymmärsin että en halua enkä voi elää loppuelämääni näin.
      Ystävänä aivan ihana mutta rakkaana, ei kiitos enään ikinä.

    • saara83

      niin älä ota sitä neitsyttä. Siitä ei tule mitään. Neitsyyt on turhan nipo. Oinaiden kanssa pitää olla rennompi, muuten syttyy sota.

    • häh?

      Sopii, sopii ja sopii ja jos ei sovi pannaan sopimaa. Mikä ihme vaivaa häh? Horoskoopin mukaanko pitäisi suunnitelma elämä? Horokooppi sanon minä sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe