Kuinka

monella on

samalla tavalla?:

Vaimon ollessa 'hilloviikoilla' tulee usein korvan juureen ja huokailee, ett miten tekee mieli ja odottaa vuotamisen lakkaamista kuin kuuta nousevaksi. Siitä saan mukavan mielikuvan, että saisin kyytiä useammankin kerran.

Kun sitten vuoto lakkaa, niin hommat jäävät yhteen kertaan jos tulee sitä yhtäkään ja saan sitten aina kuukaudesta toiseen olla kyllästymiseen asti se ainoa aloitteen tekijäosapuoli.

Toivottavasti kovin monella muulla ei ole näin ikävästi asiat. Olen yrittänyt tästä puhua monta kertaa vaimolle, mutta eipä näytä tuottavan mitään tulosta. Ikää meillä 40 molemmin puolin ja yhdessä jo pitkään. Kumpikaan ei käy vieraissa, joten siitä ei ole kyse vaimon kohdalla.

t. nimim. Ei vonkaa enää

5

1392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mullakin

Kun on vuotoviikko menossa, haluttas aina kauheesti!!!

• teroSan

Välillä epäilyttää tekeekö vaimo sitä tahallaan. Lupailee muttei anna silloin kuin minulle kävisi. Ehkä pitäisi harkita naisen vaihtoa tai vieraissa välillä vieraissa käymistä kun seksielämä ei ole juurikaan sen vilkkaampaa kuin sinkkuna ollessa... (suht' tuore suhde siis kyseessä)

• aina.

Kai seksiä nyt voi vuotoviikollakin harrastaa. Vaikka suihkussa. Älkääpäs kangistuko kaavoihin!

• nainen vaan

No itselläni on niin, että juuri menkkojen alkaessa halut kasvaa ja sitten taas niiden loputtua tuntuu normaalilta, kun hormonit laskevat alas. Aina näin ei käy, mutta melko usein kyllä. Tuskin naisesi sitä tahallaan tekee, varmaan monelle tuttua tällainen.

• naiskommentti

Voin sanoa että itselläni on juuri noin.
      Kun vuotopäivä lähestyy halut kasvavat... ja kun olisi aika taas ryhtyä hommiin niin on "tyyntä myrskyn jälkeen".
      Johtuu varmastikkin hormoonién määrästä eri kierron aikoina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1790
    2. 117
      1308
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1120
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1019
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      56
      972
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      940
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      245
      923
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      796
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      789
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      179
      760
    Aihe