Mitä mies puuhaa baarissa?

Epäilijä

Törmäsin outoon "ilmiöön" aika tuoreessa suhteessani. En ole mikään innokas baarissa kävijä mutta joskus lähden kaverin kanssa iltaa istumaan, tyttöjen kesken. Meidän iltaan sisältyy paljon keskustelua ja naurua. Juttelen toki myös muiden kanssa, myös miesten jos jututtamaan tulevat. Flirtti en ole ja teen aika nopeasti selväksi että olen varattu. Nyt olen huomannut ettei miesystäväni pysty olemaan kotona jos lähden illanviettoon. Vaikuttaa jotenkin huolestuneelta ja hermostuneelta, ikään kuin pelkäis että teen jotain sopimatonta. Järjestää sitten ihan väkisin itselleen myös menoa ettei tarvitse kotona hermoilla.
Minä päättelen tästä, että mies pelkää minun käyttäytyvän kuten hän kun lähtee poikien kanssa ulos. Tästä herääkin kysymys että mitähän herra itse mahtaa baarissa touhuta ? Olenko oikeassa? En ymmärrä mistä moinen hätä muuten johtuisi?

4

1820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko :)

      Luulenpa että tässä on kyse ihan samanlaisesta ilmiöstä kuin entisen avomieheni kohdalla, eikä sinulla ole mitään pelättävää ainakaan pettämisen suhteen :)

      Ehkei miehesi vaan halua tulla jätetyksi yksin kotiin. Kaikessa yksinkertaisuudessaan -lähtee mieluummin itsekin sitten tuulettumaan kuin jää kotiin vatvomaan asiaa.

      Tosin... sen tyyppisillä ihmisillä on usein myös taipumus juoda liikaa tai sotkeutua aineisiin ja joutua hankaluuksiin, minkä vuoksi en itse lopulta uskaltanut lähteä itsekseni mihinkään. Aina oli katastrofi vastassa kun pääsi itse kotiin.

      • Hansku83

        Minäkin vähän luulen että miehesi ei halua jäädä yksin kotiin önöttämään kun sinä olet viihteellä. Jos oma avokkini lähtee kavereineen jonnekin viihteelle niin en minäkään jää yksin kotiin vaan hakeudun kavereideni seuraan, samoin saa/voi tehdä miehenikin. Siinähän sitä molemmat saa omaa aikaa. Saattaahan se koetella joidenkin luyottamusta, mutta minä ainakin luotan ettei mieheni töpeksi.


    • mieleen...

      Että jos toista ei saa illanmittaan kiinni puhelimitse, niin siinä tapauksessa olisin huolissani.

      Meillä oli sopimus, että oli kunto mikä hyvänsä, niin puhelimeen vastataan aina, tai vähintään soitetaan takaisin asap. Suosittelen.

      Jos ei sellaisen sopiminen onnistu, niin jättäisin koko miehen, koska silloin on jotakin pielessä pahemman kerran.

    • ei miestä ole luotu uskolli...

      No kuule samaa se siellä touhuaa, kuin kaikki muutkin miehet. Mistä noin naiiveja naisia vielä tällä vuosituhannella löytyy...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1509
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1133
    3. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1018
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      880
    Aihe