flirtti

millä mielellä?

Kaksonen tykkää flirtata,sen me tiedämme. Millä meinigillä kaksoset flirttaatte? Vaikka kotona odottaisi miss universum, ei taitaisi tahtia haitata? Flirttaatteko tavan vuoksi, tositarkoituksella vai mikä on jutun tarkoitus?

Johtaako one thing to another?

Kamalan kiinnostunut olen ja haluan ymmärtää kaksosia paremmin. :-)

10

2710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flirttiä

Minullekin aina sanotaan, että olen kova flirttailemaan. Mielestäni kysymys on vain sosiaalisuudesta. Juttelen mielelläni ihmisten kanssa, olen pääsääntöisesti hyväntuulinen ja hymyilen ihmisille, jotka hymyilevät minulle. En kyllä itse koe flirttailevani.

• pilkettä silmiin

Samaa mieltä olen minäkin, itse olen todella "aurinkoinen" hymyilen mielelläni ja keskustelen iloisesti. Ihmiset jotka ovat "hillitympiä" saattavat käsittää sen flirttailuna. Itse tulen iloiseksi jos saan palautteena aurinkoisen hymyn takaisin. Miksi iloisuus ja iloinen kanssakäyminen käsitetään flirttailuna? Ja mikä itseasiassa on flirttailua?...minulle se olisi ehkä että nipistäisin Adonistyyppistä kaksikymmentä vuotta nuorempaa miespuolista työkaveria takalistosta...Mutta se kai olisi monien mielestä ahdistelua ? En kyllä ole koskaan tehnyt niin...työni on sen verran rakas minulle.

Joskus mulle on tullut todella mieli nähdessäni kuvan kauniin miehen esim. junassa- mennä sanomaan hänelle puoliksi kuiskaten: Wow, miten kaunis sinä olet!...mitä se sitten olisi?

Eikö kaikki ihmiset voi hyvin saadessaan kohteliaisuuksia, ja miksi siinä pitäisi olla jotain "likaista" takana?

Minusta me pohjolassa asuvat olemme todella niukkoja antamaan arvostusta kanssaihmisille...vai?

• hepe88

Itse olen kaksonen ja kyllä kaksosilla flirttaaminen on ihan yleistä mutta usein miten se on ihan viatonta...Eli flirttaillaan ihan tavan vuoksi ja siksi että kaksosella on tapana miellyttää kaikkia tavalla tai toisella...Vaikka sitten pienellä flirtillä!!Varsinkin jos kaksosella on kumppani jota kaksonen rakastaa yli kaiken..

Kaksonen harvoin sortuu pettämään.Ja jos näin tapahtuu on kaksonen ollut ahdistunut omaan suhteeseensa tai kumppaniin jo pidemmän aikaa...Jos kaksoselle ei osaa tarjota vaihtelevaa elämää niin kaksonen kyllästyy ja vaihtaa hyvin äkkiä kumppania tai ainakin lähtee suhteesta!!

• itse,,

kaksonen, mutta kaksosta seuranneena sanoisin, että hän on iloinen, sosiaalinen ja hymyilevä, mutta flirttailuun aivan liian totinen. Kaksonen ottaa kaiken kauhean tosissaan ja jos toinen ihminen ei kiinnosta häntä flirtin tasolla, hän ei flirttaa. Hän on vain kohtelias ja hymyilevä oma itsensä.

Tämä on mun kokemus.

• "#¤%&%¤#"?

olishan se elämä sitten niin tylsää jos ei saisi ihan viattomasti vaan pientä silmäpeliä harrastaa, mutta kyllä meistä kaksosista sitten näkyy kun ollaan ihan tosissaan;D

• kaksosena voisin sanoa...

että kevyttä flirttiä tulee nakeltua niin naisten kuin miesten keskuudessa, mutta kun eteeni astuu minun mister right niin sillon se flirtti on todellista, eli siis tarkoitusperäistä ja sen kyllä huomaa!
        ihan vain vinkkinä sille Jousimies-miehelle ;D

• kaksonen84

ainakin mulla flirtti tulee täysin tahattomasti, eikä johda mihinkään jos kotona odottaa joku

• hepe88

itse olen kaksonen ja totta puhuen tykkään flirtata ihan kamalasti...Omastapuolestani voin sanoa että minun flirttini on ihan viatonta jos en ole sinkku..Rehellisyys ja uskollisuus maan perii!!!!

Mutta tällä hetkellä olen vapaa joten jokainen tuntemani mies on koukussani tavalla tai toisella...;)He hee xD

• kaksosmies flirttailee

toisen naisen kanssa vaikka oma on vieressä. Humalassa oli ja sanoi ettei edes huomannut lepertelevänsä kauniita sanoja toiselle naiselle. Pistää vaan miettimään mitä tekee sillon kun en ole paikalla...

• olla

tähtimerkeistä kiinni tuo..jos on tommoseen taipumusta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      37
      4503
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      51
      1946
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1629
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      1621
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      1578
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      89
      1140
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1113
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1097
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1063
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1061
    Aihe