flirtti

millä mielellä?

Kaksonen tykkää flirtata,sen me tiedämme. Millä meinigillä kaksoset flirttaatte? Vaikka kotona odottaisi miss universum, ei taitaisi tahtia haitata? Flirttaatteko tavan vuoksi, tositarkoituksella vai mikä on jutun tarkoitus?

Johtaako one thing to another?

Kamalan kiinnostunut olen ja haluan ymmärtää kaksosia paremmin. :-)

10

2624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flirttiä

      Minullekin aina sanotaan, että olen kova flirttailemaan. Mielestäni kysymys on vain sosiaalisuudesta. Juttelen mielelläni ihmisten kanssa, olen pääsääntöisesti hyväntuulinen ja hymyilen ihmisille, jotka hymyilevät minulle. En kyllä itse koe flirttailevani.

      • pilkettä silmiin

        Samaa mieltä olen minäkin, itse olen todella "aurinkoinen" hymyilen mielelläni ja keskustelen iloisesti. Ihmiset jotka ovat "hillitympiä" saattavat käsittää sen flirttailuna. Itse tulen iloiseksi jos saan palautteena aurinkoisen hymyn takaisin. Miksi iloisuus ja iloinen kanssakäyminen käsitetään flirttailuna? Ja mikä itseasiassa on flirttailua?...minulle se olisi ehkä että nipistäisin Adonistyyppistä kaksikymmentä vuotta nuorempaa miespuolista työkaveria takalistosta...Mutta se kai olisi monien mielestä ahdistelua ? En kyllä ole koskaan tehnyt niin...työni on sen verran rakas minulle.

        Joskus mulle on tullut todella mieli nähdessäni kuvan kauniin miehen esim. junassa- mennä sanomaan hänelle puoliksi kuiskaten: Wow, miten kaunis sinä olet!...mitä se sitten olisi?

        Eikö kaikki ihmiset voi hyvin saadessaan kohteliaisuuksia, ja miksi siinä pitäisi olla jotain "likaista" takana?

        Minusta me pohjolassa asuvat olemme todella niukkoja antamaan arvostusta kanssaihmisille...vai?


    • hepe88

      Itse olen kaksonen ja kyllä kaksosilla flirttaaminen on ihan yleistä mutta usein miten se on ihan viatonta...Eli flirttaillaan ihan tavan vuoksi ja siksi että kaksosella on tapana miellyttää kaikkia tavalla tai toisella...Vaikka sitten pienellä flirtillä!!Varsinkin jos kaksosella on kumppani jota kaksonen rakastaa yli kaiken..

      Kaksonen harvoin sortuu pettämään.Ja jos näin tapahtuu on kaksonen ollut ahdistunut omaan suhteeseensa tai kumppaniin jo pidemmän aikaa...Jos kaksoselle ei osaa tarjota vaihtelevaa elämää niin kaksonen kyllästyy ja vaihtaa hyvin äkkiä kumppania tai ainakin lähtee suhteesta!!

      • itse,,

        kaksonen, mutta kaksosta seuranneena sanoisin, että hän on iloinen, sosiaalinen ja hymyilevä, mutta flirttailuun aivan liian totinen. Kaksonen ottaa kaiken kauhean tosissaan ja jos toinen ihminen ei kiinnosta häntä flirtin tasolla, hän ei flirttaa. Hän on vain kohtelias ja hymyilevä oma itsensä.

        Tämä on mun kokemus.


    • "#¤%&%¤#"?

      olishan se elämä sitten niin tylsää jos ei saisi ihan viattomasti vaan pientä silmäpeliä harrastaa, mutta kyllä meistä kaksosista sitten näkyy kun ollaan ihan tosissaan;D

      • kaksosena voisin sanoa...

        että kevyttä flirttiä tulee nakeltua niin naisten kuin miesten keskuudessa, mutta kun eteeni astuu minun mister right niin sillon se flirtti on todellista, eli siis tarkoitusperäistä ja sen kyllä huomaa!
        ihan vain vinkkinä sille Jousimies-miehelle ;D


    • kaksonen84

      ainakin mulla flirtti tulee täysin tahattomasti, eikä johda mihinkään jos kotona odottaa joku

    • hepe88

      itse olen kaksonen ja totta puhuen tykkään flirtata ihan kamalasti...Omastapuolestani voin sanoa että minun flirttini on ihan viatonta jos en ole sinkku..Rehellisyys ja uskollisuus maan perii!!!!

      Mutta tällä hetkellä olen vapaa joten jokainen tuntemani mies on koukussani tavalla tai toisella...;)He hee xD

    • kaksosmies flirttailee

      toisen naisen kanssa vaikka oma on vieressä. Humalassa oli ja sanoi ettei edes huomannut lepertelevänsä kauniita sanoja toiselle naiselle. Pistää vaan miettimään mitä tekee sillon kun en ole paikalla...

      • olla

        tähtimerkeistä kiinni tuo..jos on tommoseen taipumusta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe