flirtti

millä mielellä?

Kaksonen tykkää flirtata,sen me tiedämme. Millä meinigillä kaksoset flirttaatte? Vaikka kotona odottaisi miss universum, ei taitaisi tahtia haitata? Flirttaatteko tavan vuoksi, tositarkoituksella vai mikä on jutun tarkoitus?

Johtaako one thing to another?

Kamalan kiinnostunut olen ja haluan ymmärtää kaksosia paremmin. :-)

10

2701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flirttiä

Minullekin aina sanotaan, että olen kova flirttailemaan. Mielestäni kysymys on vain sosiaalisuudesta. Juttelen mielelläni ihmisten kanssa, olen pääsääntöisesti hyväntuulinen ja hymyilen ihmisille, jotka hymyilevät minulle. En kyllä itse koe flirttailevani.

• pilkettä silmiin

Samaa mieltä olen minäkin, itse olen todella "aurinkoinen" hymyilen mielelläni ja keskustelen iloisesti. Ihmiset jotka ovat "hillitympiä" saattavat käsittää sen flirttailuna. Itse tulen iloiseksi jos saan palautteena aurinkoisen hymyn takaisin. Miksi iloisuus ja iloinen kanssakäyminen käsitetään flirttailuna? Ja mikä itseasiassa on flirttailua?...minulle se olisi ehkä että nipistäisin Adonistyyppistä kaksikymmentä vuotta nuorempaa miespuolista työkaveria takalistosta...Mutta se kai olisi monien mielestä ahdistelua ? En kyllä ole koskaan tehnyt niin...työni on sen verran rakas minulle.

Joskus mulle on tullut todella mieli nähdessäni kuvan kauniin miehen esim. junassa- mennä sanomaan hänelle puoliksi kuiskaten: Wow, miten kaunis sinä olet!...mitä se sitten olisi?

Eikö kaikki ihmiset voi hyvin saadessaan kohteliaisuuksia, ja miksi siinä pitäisi olla jotain "likaista" takana?

Minusta me pohjolassa asuvat olemme todella niukkoja antamaan arvostusta kanssaihmisille...vai?

• hepe88

Itse olen kaksonen ja kyllä kaksosilla flirttaaminen on ihan yleistä mutta usein miten se on ihan viatonta...Eli flirttaillaan ihan tavan vuoksi ja siksi että kaksosella on tapana miellyttää kaikkia tavalla tai toisella...Vaikka sitten pienellä flirtillä!!Varsinkin jos kaksosella on kumppani jota kaksonen rakastaa yli kaiken..

Kaksonen harvoin sortuu pettämään.Ja jos näin tapahtuu on kaksonen ollut ahdistunut omaan suhteeseensa tai kumppaniin jo pidemmän aikaa...Jos kaksoselle ei osaa tarjota vaihtelevaa elämää niin kaksonen kyllästyy ja vaihtaa hyvin äkkiä kumppania tai ainakin lähtee suhteesta!!

• itse,,

kaksonen, mutta kaksosta seuranneena sanoisin, että hän on iloinen, sosiaalinen ja hymyilevä, mutta flirttailuun aivan liian totinen. Kaksonen ottaa kaiken kauhean tosissaan ja jos toinen ihminen ei kiinnosta häntä flirtin tasolla, hän ei flirttaa. Hän on vain kohtelias ja hymyilevä oma itsensä.

Tämä on mun kokemus.

• "#¤%&%¤#"?

olishan se elämä sitten niin tylsää jos ei saisi ihan viattomasti vaan pientä silmäpeliä harrastaa, mutta kyllä meistä kaksosista sitten näkyy kun ollaan ihan tosissaan;D

• kaksosena voisin sanoa...

että kevyttä flirttiä tulee nakeltua niin naisten kuin miesten keskuudessa, mutta kun eteeni astuu minun mister right niin sillon se flirtti on todellista, eli siis tarkoitusperäistä ja sen kyllä huomaa!
        ihan vain vinkkinä sille Jousimies-miehelle ;D

• kaksonen84

ainakin mulla flirtti tulee täysin tahattomasti, eikä johda mihinkään jos kotona odottaa joku

• hepe88

itse olen kaksonen ja totta puhuen tykkään flirtata ihan kamalasti...Omastapuolestani voin sanoa että minun flirttini on ihan viatonta jos en ole sinkku..Rehellisyys ja uskollisuus maan perii!!!!

Mutta tällä hetkellä olen vapaa joten jokainen tuntemani mies on koukussani tavalla tai toisella...;)He hee xD

• kaksosmies flirttailee

toisen naisen kanssa vaikka oma on vieressä. Humalassa oli ja sanoi ettei edes huomannut lepertelevänsä kauniita sanoja toiselle naiselle. Pistää vaan miettimään mitä tekee sillon kun en ole paikalla...

• olla

tähtimerkeistä kiinni tuo..jos on tommoseen taipumusta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      24
      2514
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      57
      1853
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      15
      1409
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      304
      1115
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      14
      1085
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1002
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      957
    8. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      913
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      835
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      827
    Aihe