Miksi kaksonen juksailee ihan pienissäkin asioissa? Onko kaksosen helpompi laskea luikuria kuin muiden?
Itse olen kauheissa tunnontuskissa pienestäkin valehtelusta.
Miksi kaksoselle on vaikeaa pysytellä totuudessa? Liittyykö se jotenkin siihen avautumiseen, jota kaksarien näyttää olevan vaikea tehdä myös.
suuret puheet
2
852
Vastaukset
- kaks0spoju
Kyllä minulle ainakin luikurin laskettelu on helppoa ja sitä tulee tehtyä valitettavan usein. Itse en edes välillä huomaa valehtelua ja joskus en itsekkään tiedä mikä on totta ja mikä tarua.
- lisää
Mä olin nuorempana kova keksimään aina valheita, vaikkakin olin kovin taitava siinä :-)
Nyt ikää reilut 30 ja elämässä tapahtunut niin paljon, että en siedä valehtelua muilta ja vähiten itseltäni.. omatunto pistää niin hanakasti vastaan. Puhun nylyisin kaiken hyvin avoimesti ja suoraan, sekä täysin totuuden mukaisesti, se satuttaa välillä muita,en osaa olla sanomattakaan, vielä pitäisi opetella vaikeneminen... Aina totuus ei ole hyvästä, mutta ei valahtelukaan, siihen ainoana vaihtoehtona keksin vaikenemisen, mutta se ei käy mun luonteen laadulle, kun ne sanat vain tulee suusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785