eli eläin kaupoissa myydään kilpikonnille niitä ruokapaketteja,mutta ne sisältävät viljaa.. eli uskaltaako sellaista nelivarvaskilpikonnalle antaa?
maakilpikonnalle kaupan kilpikonnanruokaa?
4
636
Vastaukset
- Netta-70
En itse syöttäisi konnille viljatuotteita, mutta eläinkaupoissa myydään PAT-pellettejä, jotka sisältävät erilaisia heiniä yms. ja ovat hyvää kuivamuonaa konnille!
- -..-
ai kiitos :) ei vaan ole tuollaisia löytynyt nuista oulun yleisimmistä eläin kaupoista, joissa olen käynyt.. mistä kaupasta nuita olet löytänyt?
- ...
-..- kirjoitti:
ai kiitos :) ei vaan ole tuollaisia löytynyt nuista oulun yleisimmistä eläin kaupoista, joissa olen käynyt.. mistä kaupasta nuita olet löytänyt?
Mä olen joskus faunattaresta löytänyt..Nettikaupoista ainakin tälläisestä löytyy:
http://www.tiias-pets.net .
- Puikula-pulla
Kilpikonnat ei yleensä sellaista syö, mutta niille voi antaa Liitujauhoa ,jota saa eläin kaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1545807Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072122- 1421553
- 1051396
- 1121396
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll311222- 511180
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g671038IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit58875Suihkulähde
10 Online Oy toimittanut suihkulähteen Haapavedelle. Tänä vuonna perustettu firma. Mikähän lienee. Taidettu höplästä ve31837