Lukko ei pärjää ilman hoitoatätiä.

ikknnn

Totuus on se ettei raumalla pelattaisi sm-liigakiekkoa ilman Rtk pölyhuisku firmaa saati edes mestiskiekkoa.

Kun olen seurannut lukon touhuja niin huomaa kyllä jo kuinka rauman koko vaikuttaa koko seuraan negatiivisesti ,esim: halli on aina puoli tyhjä (lukuuottamatta ässä pelejä) ja silloinkin jos menestytään ja silloinkin hallia täyttävät jotkut euralaiset,laitilalaiset ja muutama raumalainen.Sitten nämä miinusnumerot jotka suorastaan sanottuna ovat karmeita tällä tasolla eikä niitä saisi tulla kenellekkään.

Median kiinnostus lukkoa kohtaan on oikeastaan lähes olematon silläjopa kalpa saa enemmän huomiota kuin lukko.Pelaajahankkinnatkin ovat yleensä aina vain floppeja vain.

omia kasvatteja löytyy joka vuosi yhä vähemmän ja suurin osa on ostojunnuja jotka lähtevät muihin seuroihin heti 20 vuotiaina.

Koskas muuten lukko on todella menestynyt ? muistaakseni 3 vuotta sitten ja sitten seuraavaan onkin aikaa.

Ennuste.

Veikkaan että noin 10 vuoden kuluessa lukkojohto huomaa että rauma on liian pieni tälle seuralle ja katseet kääntyvät 50km pohjoiseen jossa on (isvoeli) pori joka on raumaa kyllä selvästi isompi loppujen lopuksi ja hyvä paikka luoda menestyvä liigajoukkue toisin kuin rauma .

Eli 10 vuoden kuluessa ässät ja lukko tulevat mediassa ilmoittamaan yhdistymisestä ja oikeastaan pian jopa täytyy tehdä näin sillä esim: mestiksessä pelaa ainakin 2 seuraa joilla on paremmat taloudellisetalueet tai ainakin toisella on täydet , kuten Tuto,sport ja varsinkin sport joka voi nousta hyvinkin äkkiä sm-liigassa keskikastiin kunhan ensin saavat homman vauhtiin.

Rauman ja Porin yhdistymisestä voidaan puhua ehkä 100 vuoden päästä mutta ässien lukon yhdistyminen taitaa olla keskustelujen osalta piakkoin ovella.

Värilasien takaa.

Minä olen kyllä ylpeä siitä että ässät on 100% terve seura ja oulun kärppien lisäksi ainut kannattavaa toimintaa tekevä seura.Lukko taas on sairas ja vain urheilullisuus tuo jotain tyytyväisyyttä mutta se ei riitä nykyaikana ja sen tulee lukkokannattajat näkemään.

ihailen myös sitä että ässillä on rutkasti parempi kotiyleisö,fanikultuuri kuin raumalla ja junioritoiminta pyörii omissa pojissa eikä niin kuin raumalla että ostetaan muista jengeistä junnuja.

Kunhan isomäki kunnostuu näillä näkymin jopa puhelinkoppia hienommaksi ja pysyy yhtä isona voidaan porissa odotella rauhassa raumalaisten soittoja yhdistymisestä vaikka sen aika voitulla muutenkin.


Lukkokannattajat on muuten melko sokeata sakkia kun luulevat että lukko muka pyörittää ässiä vaikka todellisuudessa ässät pyörittää lukkoa.

jaa miten? katsokaas kilpaulukyky ja talous niin huomaatte.

11

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jnjn

      näinhän minä sanoin sen jo aiemmin.

    • Isovelihän on tässä

      tapauksessa on RAUMA, pori on se pikkuveli. nuorempi kun yleensä on pikkuveli.
      Ja muutenkin nämä porin perspojun jutut joihin hän itse omiinsa vastailee, ovat vain tämän häirikkökakaran unelmia.
      Raukka, kun ei ymmärrä jääkiekosta tuon hölösenpölöstä!

      • jnjn

        mut en mä jääkiekosta puhunutkaan, vaan rahasta.soita rtk:n pomoille ja kysy.en ole porista, enkä turusta..kerroin vaan kylmän tosiasian.eikä sitä hävetä tarvi, että iso firma on tukemassa.


      • $$$$$$$$$
        jnjn kirjoitti:

        mut en mä jääkiekosta puhunutkaan, vaan rahasta.soita rtk:n pomoille ja kysy.en ole porista, enkä turusta..kerroin vaan kylmän tosiasian.eikä sitä hävetä tarvi, että iso firma on tukemassa.

        Muistakaa nyt persaukiset puolimustalaiset burilaiset. Lukko ry OMISTAA RTK-palvelun,ei toisin päin. Joten Lukko päättää mihin sen rahoja käytetään.


      • Ässät tekee kohta maaliin!
        $$$$$$$$$ kirjoitti:

        Muistakaa nyt persaukiset puolimustalaiset burilaiset. Lukko ry OMISTAA RTK-palvelun,ei toisin päin. Joten Lukko päättää mihin sen rahoja käytetään.

        Muista viedä ne kalat torille äläkä jätä heitä niitä menemään.

        Me porilaiset voidaan tulla ostamaan teidän pikkukylästänne muutama sintti ja heittää ne lukkolaisten päälle kun ne tulee tänne pelaamaan.


      • jnjn
        $$$$$$$$$ kirjoitti:

        Muistakaa nyt persaukiset puolimustalaiset burilaiset. Lukko ry OMISTAA RTK-palvelun,ei toisin päin. Joten Lukko päättää mihin sen rahoja käytetään.

        saivartele niin paljon kun tahdot.eikä sitä edelleenkään tarvi hävetä, vaikka tuntuukin olevan arka aihe. rtk muuten siivoaa tepsin pukukopit.


      • verma johmanen
        jnjn kirjoitti:

        saivartele niin paljon kun tahdot.eikä sitä edelleenkään tarvi hävetä, vaikka tuntuukin olevan arka aihe. rtk muuten siivoaa tepsin pukukopit.

        viedään köyhältä kanssakilpailijalta loputkin ropot ja vielä laillisesti.ahmedille 20%, sos.maksuihin 20% ja loput 80%...


      • raappana
        verma johmanen kirjoitti:

        viedään köyhältä kanssakilpailijalta loputkin ropot ja vielä laillisesti.ahmedille 20%, sos.maksuihin 20% ja loput 80%...

        ja turkulaiset tuskin ymmärtää, että heiltä veloitetaan 120 prossaa.eikun luuttu heilumaan.


    • rumanlukko

      yhdistyy ässien kanssa kun viimeinenkin raumalainen on ajettu pois joukkoeesta. sama koskee koko "kylää" yhdistyy poriin kun... kato tiäxää ei kyläs mittää vikkaa oo mukkone kyläläiset onnii raumlaissii.

      • Heti leimataan persepojuksi

        Raumalaiset junnut siirtyy joko poriin tai sitten muuttaa mualle ja lukko joutuu hommaamaan junnuja jostain utsjoen ojan vierestä.

        Tämä on totuus. Lukon parhaat oman kylän poijat on nykyään tasoa 3 ketjun jyrä.


    • hän on urrpo

      tekstissä oli tottakin, noin prosentin verran. Mutta niin suuri osa asiastuntemattomuutta ja tyhmyyttä ettei kannata ruveta kommentoimaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe