Sopiiko tällainen pari? Mielipiteitä?
VaakaNainen&SkorpioniMies
7
1727
Vastaukset
- Sirpale
vaikka ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Skorpionit ei puhu eikä pussaa pitemmän päälle.
- aina vain
Vaaka naisena elämä Skorppionin kanssa ei ole ruusuilla tanssimista, ei todellakaan puhu eikä pussaa.Olenkin sanonut että olin tosi kyllästynyt itseeni ,kun tähän rupesin.
Mielestänni skorppioni on tietoisesti ilkeä ja nautii siitä.
Ja se salailu on todellista, jopa kengän numerokin on hänen oma asiansa.En kestänyt tilannetta ,ilman ulkopuolista suhdetta.Ja nyt, aika näyttää...
Tuntuu välillä kuin yrittäisi vetää kivikasaa perässään. - olemme tällainen pari
aina vain kirjoitti:
Vaaka naisena elämä Skorppionin kanssa ei ole ruusuilla tanssimista, ei todellakaan puhu eikä pussaa.Olenkin sanonut että olin tosi kyllästynyt itseeni ,kun tähän rupesin.
Mielestänni skorppioni on tietoisesti ilkeä ja nautii siitä.
Ja se salailu on todellista, jopa kengän numerokin on hänen oma asiansa.En kestänyt tilannetta ,ilman ulkopuolista suhdetta.Ja nyt, aika näyttää...
Tuntuu välillä kuin yrittäisi vetää kivikasaa perässään.Ja alussa oli myrskyä, mutta ajan mittaan tasaantuu. Rakastan skopu-miestäni yli kaiken ja
uskon että hänkin rakastaa minua. Sen verran on tullu nähtyä elämää, että helppoa se ei ole kenenkään kanssa, varsinkin kun ikää on ja omat tavat pinttyneet. Varsin omapäinen on skopu ja vaaka niin kiltti, et tekee kaikkensa skopunsa eteen. Jos tällainen elämä kiinnostaa, niin onnistut! Mutta yleistää ei voi, jos horoskooppiin uskoo, kaikki skoput eivät ole syntyneet samoina päivinä, eikä vaa-atkaan, eli tämäkin vaikuttaa ja elämän kolhut ym.t. ONNEA! - Sipuliko1
Me oltiin yhdessä 18 vuotta ennenkuin tajusin erota.
Eli Vaaka ja Skorpiooni ei joskus sovi toisilleen. Mutta levätköön rauhassa..Ja aika kultaa muistot.. - Sipuliko 1
Sipuliko1 kirjoitti:
Me oltiin yhdessä 18 vuotta ennenkuin tajusin erota.
Eli Vaaka ja Skorpiooni ei joskus sovi toisilleen. Mutta levätköön rauhassa..Ja aika kultaa muistot..siis olin naimisissa noin 11 vuotta kunnes päätin erota..
- Joulutintti
Toisinpäin ovat Kimi ja Jenni, eli Kimi on Vaaka ja Jenni Skorppari, hyvin heillä kuitenkin loppujen lopuksi taitaa mennä...Vaikka mahdollisuuksia olisi mihin vaan!
- ...
...mutta kyllä se sitten antaakin! Hyvinä puolina ainakin meillä (vaakaN skorppariM) toisen kunnoittaminen, yhteistyökyky, periksiantamattomuus, vaihtelevuus jne. Huonoina puolina ehkä skorpparin jääräpäisyys ja vaa'an miellyttämisenhalu. Tuntuu toimivan kaikki arkiaskareista seksiin. Molemmat on onneks joustavia, joten kaikki on sovittavissa ja järkkäiltävissä, kumpikaan ei anna helposti periks joten turhista ei kitistä. Riidat on sovittu saman päivän aikana eikä suotta ole kinattukaan. Kun molemmat saa välillä omaa aikaa ja tilaa, kaikki sujuu! Älä mokaa, kumpikaan ei taida antaa pettämistä ikinä anteeks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972