Skorpioninaiset

ovat....

todellisia bitchejä. Ovat olevinaan jotain ja luulevat että heissä olisi jotain ainutkertaista. Ylpeitä nirppanokkia suurin osa, ei voi mitään. Luulevat itestään aivan liikoja ja tämä on FAKTA.

15

4106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so lot

      No kannattaa sun sit pysyä kaukana skorpparinaisista, mut voin kertoa että meistä löytyy myös niitä hyviä puolia, varsinkin seksin ja rakkauden saralla =)

    • skorppioninaisen todella

      perusteellisesti kun olet tuota mieltä, vaikka itse en perään kuuluta että olisin ylpeä ja siitä luulemisesta liikoja niin eiköhän siihen syyllisty moni muukin merkki, mutta onneksi sinun ei ole pakko olla skorpparien kanssa eikä meidän selkään puukottajien kuten sinun.

    • ahvetti

      ylpeitä ja nirppanokkia ei kyl ole, eikä mielestäni kyl luulekkaan itsestään liikoja...tai ainakin tuntemani. Eikä myöskään bitchejä, ei ainakaan minun muru. Ehkäpä johtuu suureksi osin omasta käytöksestäsi, sita saa mitä tilaa...paha tietysti tässä sanoa mikä on tilanne. Kaikki me joskus (ainakin) voitaisiin katsoa peiliin. Ei tosin helpoimpia, ehkä suhteessa...niin no kuka meistä aina olisi helppo :) rypyt kuuluu rakkauteen ja kaikkia ei voi miellyttää joka hetki.

      • samaa mieltä

        ett ne on tosi snobeja ja luulee ittestään välin liikoja eli oon tullu tulokseen ett ne on kateellisia muille ja sit vittuilee just heille arasta aiheesta


      • ---------------------------...
        samaa mieltä kirjoitti:

        ett ne on tosi snobeja ja luulee ittestään välin liikoja eli oon tullu tulokseen ett ne on kateellisia muille ja sit vittuilee just heille arasta aiheesta

        Ja myönnän olevani kateellinen usein, mutta en itseäni kyllä minään nirppanokkana tai itsestäni liikoja luulevana pidä, ja toivottavasti en sellainen olekaan, koska en voi sietää sellaisia ihmisiä.No, mutta tietysti meitäkin on joka lähtöön.


      • akkeli

        on tosi paha skorppari koska pyörittää kahta äijää oman ukkonsa lisäksi ja on silti olevinaa niin niin viaton tähän tilanteeseen että oikein sieppaa


      • aika epäreilua
        akkeli kirjoitti:

        on tosi paha skorppari koska pyörittää kahta äijää oman ukkonsa lisäksi ja on silti olevinaa niin niin viaton tähän tilanteeseen että oikein sieppaa

        miestä kohtaan ja ylipäätään ketään kohtaan tuollainen peli. no kiinnihän tuosta jokatapauksessa jää ennemin tai myöhemin.
        Kyllä skopu osaa olla julma. Miehelle pitäisi asiasta tiedottaa, niin ainakin itse haluasin.


    • BaCat

      Totaalisen samaa mieltä! Ja vieläpä helvetin ylpeä! ;DDD

    • skopunainen <3

      sinut on varmasti jätetty....Vaikutat pieneltä narisevalta pojanklopilta, jossa ei ole vastusta...siinä varmasti syy....sillä minä ainakaan skopunaisena (nouseva leijona, jousimies kuussa)en katsele miestä joka ei tee mitään ja narisee....Mutta vaihda toki merkkiä, kalat ja neitsyet ovat melko säyseitä, ehkä sinulle sopivampia:).

    • noin, mutta

      seurani aikaan tarkkaan valitsen, samoin poikaystävä ehdokkaat.. Sellaista ei ole vielä löytynyt, toivossa hyvä elää =)

    • DarkFly

      tässähän se totuus tulikin ;D

    • Pah,niinhän sinä oletat.Ja sitäpaitsi..kaikissa on jotakin ainutkertaista,ei kukaan varmaan halua olla tusina"tavaraa".

      • RPA

        Olen todella kyllästynyt siskoni KATEUTEEN-OMANEDUN TAVOITTELUUN ja PETOLLISUUTEEN!!


    • DarkFly

      jee, tässähän se totuus tulikin x))

    • vieny skorpparinainen

      aviomiehen vai oletko luonnostaan noin v***umainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe