Topic oli siis seuraava
If you could be invisible for the day, what would you do?
Kaikki järjestyksessä jottei tule väärinkäsityksiä.
Kalia:I would probably do a little vigilante thing and beat up all the big 'ol bullies... aint i just so noble??
cabdallah252:
spy,
get some deep info Surprised
Ismahan123:
I would have to kill you if I tell you. Cool
kalia:
What are you hiding, that would lead you to MURDER Shocked Shocked :o :o
shidow1:
I will rob....five million dollars from the bank....and move back to Africa Laughing
cabdallah252:
^^why only 5 million, with this kind of power you could easily get trillions of dollars. Laughing
new-york23:
i would go and see what ismahan is up to.. Laughing who i might even show up in her most privet moments Cool
Sadaam_Mariixmaan:
find the secrets to destroy the West [Israel and US]
Jne.....
Miksi länsimaisissa foorumeissa mainitaan että "rasistisia" asioita ei suvaita sanoa?
Samoja pelisääntöjä ei noudateta muualla. Miksi meidän pitää mainostaa suvaitsevaisuutta, jos muuallakaan ei noudateta samoja sääntöjä?
Mitä sitten lienee tarkoittaen somalinettiin kirjoittajan viimeisin kommentti?
Voisi olettaa että homma on järjestäytynyttä tuolta suunnalta ja yleinen olettamus on että "Let's go", vastaväitteitä ei tullut että "Ei pommitena"
Tämä taistelu on hävitty, emme ole samoilla lähtölinjoilla! Kiitos suvaitsevaisuudelle sekä täysin yltiöpäiselle optimismille.
Tästä syystä jokaiselle kansanedustajalle pitäisi kustantaa matka joko itä-helsinkiin tai mieluummin Ruotsin malmöön näkemään todellisuus kansojen sulauttamisesta.
Voimmeko aina olettaa hyvää???
HUOM. ylläpidolle tämä ei ole rasistillinen viesti vaan viesti joka käsittelee näkökohtia
Otteita somali.net.com palstalta
14
990
Vastaukset
- sisukimppu
mutta älä vaan sano että yksittäistapauksia.
- -karvapää-
karvapää kirjoitti:
viesti sinun mielestäsi kertoo?
onko sinulla minkäänlaista mielipidettä? Ja jos on, mikä se on?
- fennoman
Tällaista kirjoittavat:"Miksi länsimaisissa foorumeissa mainitaan että "rasistisia" asioita ei suvaita sanoa?
Samoja pelisääntöjä ei noudateta muualla. Miksi meidän pitää mainostaa suvaitsevaisuutta, jos muuallakaan ei noudateta samoja sääntöjä?"
Nuo tuolla palstalla eivät ole tasoltansa länsimaisella älykkyydellä varustettuja,niinpä heitä katsotaan hieman sormien välistä.
Voidaanhan laittaa vaikka 7 vuotias poika täältä ja samanikäinen tuolta niin toinen on kiinnostunut tietokoneista,toinen paimentamisesta.
Siitä vain miettimään ja jokainen voi itse muodostaa mielipiteensä asiasta."Samoja pelisääntöjä ei noudateta muualla. Miksi meidän pitää mainostaa suvaitsevaisuutta, jos muuallakaan ei noudateta samoja sääntöjä?""
Olen iloinen, että otit esiin säännöt ja niiden noudattamisen. Laittaisitko nyt, fennoman, muun ohessa EP:n juuri tulleeseen aloitukseen muistutuksen hänen kuonakirjoituksistaan?
"Nuo tuolla palstalla eivät ole tasoltansa länsimaisella älykkyydellä varustettuja,niinpä heitä katsotaan hieman sormien välistä."
Eivätpä niin ole varmaankaan länsimaisella älykkyydellä varustettuja. Ja täällä olevat monet kirjoitukset voi taas sitten samalla logiikalla luokitella "länsimaalaisella tyhmyydellä" kirjoitetuiksi...- -karvapää-
Mover kirjoitti:
"Samoja pelisääntöjä ei noudateta muualla. Miksi meidän pitää mainostaa suvaitsevaisuutta, jos muuallakaan ei noudateta samoja sääntöjä?""
Olen iloinen, että otit esiin säännöt ja niiden noudattamisen. Laittaisitko nyt, fennoman, muun ohessa EP:n juuri tulleeseen aloitukseen muistutuksen hänen kuonakirjoituksistaan?
"Nuo tuolla palstalla eivät ole tasoltansa länsimaisella älykkyydellä varustettuja,niinpä heitä katsotaan hieman sormien välistä."
Eivätpä niin ole varmaankaan länsimaisella älykkyydellä varustettuja. Ja täällä olevat monet kirjoitukset voi taas sitten samalla logiikalla luokitella "länsimaalaisella tyhmyydellä" kirjoitetuiksi...olet joutunut maailman vihoviimeiseen loukkoon, maailmaan perseenreikään, eurooppaan, toki aina pääsee muuttamaan myös parempaan paikkaan, joka on missä?
-karvapää- kirjoitti:
olet joutunut maailman vihoviimeiseen loukkoon, maailmaan perseenreikään, eurooppaan, toki aina pääsee muuttamaan myös parempaan paikkaan, joka on missä?
pitää olla samat säännöt, vai mitä?
- sinä saat
karvapää kirjoitti:
pitää olla samat säännöt, vai mitä?
ne muutamat hörhöt omista joukoistasi aisoihin?
- hillluneesi
Mover kirjoitti:
minut...(?)
Suomessa ylimieliststi.(?)
hillluneesi kirjoitti:
Suomessa ylimieliststi.(?)
minun on ainoastaan sanottu olleen asiaton. Tarkempia perusteluja en ole kuitenkaan saanut. Eikä ylläpito ole nimenomaan minun viestejäni poistellut - paitsi aloitustani EP:n "paljastumisesta" piilohomorasistiksi.
Muulta osin -olisi sinänsä mukava tietää kriitikoiltani, mikä kohta muussa ilmaisussani on tehnyt minusta
asiattoman kirjoittajan.
Jäädään odottelemaan vastausta.- kuitenkaan ollut
Mover kirjoitti:
minun on ainoastaan sanottu olleen asiaton. Tarkempia perusteluja en ole kuitenkaan saanut. Eikä ylläpito ole nimenomaan minun viestejäni poistellut - paitsi aloitustani EP:n "paljastumisesta" piilohomorasistiksi.
Muulta osin -olisi sinänsä mukava tietää kriitikoiltani, mikä kohta muussa ilmaisussani on tehnyt minusta
asiattoman kirjoittajan.
Jäädään odottelemaan vastausta.tarkoitettu sinulle, eikä sinua vastaan.
Olen pahoillani, jos käsitit sen niin.
Minä "v***tuilin" karvapäälle niistä tyhjäntoimittajista ja rikollisperäisistä hörhöistä.
Siis, se oli (eka viestini) puhdasta vinoilua karvapäälle. kuitenkaan ollut kirjoitti:
tarkoitettu sinulle, eikä sinua vastaan.
Olen pahoillani, jos käsitit sen niin.
Minä "v***tuilin" karvapäälle niistä tyhjäntoimittajista ja rikollisperäisistä hörhöistä.
Siis, se oli (eka viestini) puhdasta vinoilua karvapäälle.Kysehän on jo aiemmin esitetyistä arvi(oinne)ista, jotka assosioin, kun tuli asiasta puhe.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253