Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tuntemani skopumies...

liittyykö merkkiin?

Tunnen erään kiinnostavan skopumiehen ja olen vähän ihastunutkin häneen. Hän ei vaan ole mitenkään selkeä, olen aina aistinut meidän välillä sähköä ja mies on ollutkin vastaantuleva, mutta sitten kuitenkin en saa selkoa, mitä on mielessä, haluaako olla vain kaveri vai mitä?
Ja en voi kysyäkään suoraan, koska jotenkin mies on sen oloinen, että en uskalla. Kauheeta päättämättömyytä ja soutamista, en tiedä, mitä ajatella.

7

1863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastunut skopuun

      samat täälläkin ne on tosi vaikeita ei saa selvä mitä ne oikeesti haluu?? ja musta tuntuu että ihan turhaan odottaisin sen aloiteittaaaaaaaaaaan!
      koska sitä hän ei tee. Mäkin haluaisin tietää miten saisin sen kaverin ymmärttämään että olen kiinnostunut?

    • epätietoiska

      Olen jokin aika sitten tutustunut skorpparimieheen ja nyt jo harkitsen suhteen lopettamista. Hän kyllä soittelee päivittäin ja juttelee niitä näitä, mutta ei mitään suhteestamme, ei tapaamisistamme ym. Sitten vaan yks kaks ilmoittaa, että on tulossa luokseni kysymättä, onko minulla jotakin ohjelmaa silloin. Aivankuin pitäisi odottaa herraa koko ajan kotoa ja unohtaa oma elämä kokonaan. Ja muutenkaan hänestä ei ota millään selvää, mitä haluaa. taidan olla vaan lelu, jolla leikitään silloin, kun huvittaa.

      • jos suhde

        käy liian seksivoittoiseksi jo alussa. Ei mies silloin muuta osaa ajatella ja tulevaisuudenhaaveet jäävät kertomatta.


      • Skorp....
        jos suhde kirjoitti:

        käy liian seksivoittoiseksi jo alussa. Ei mies silloin muuta osaa ajatella ja tulevaisuudenhaaveet jäävät kertomatta.

        Joka ei auta kiimaista naista.Kertokaa se hänelle.


      • on todellakin just tuollainen

        Skorppari mies on mullakin ollut nyt pari vuotta ja kaiken aikaa saa ihmetellä, et miksi tulevaisuudesta ei puhuta mitään. Ei tunnu osaavan suunnitella mitään. Sanoo itsekin, että toisen pitää viedä jos meinaa että jotain tapahtuu. MUTTA tässäpä on sitten sellainen mutta, että ei suostu vietäväksikään. Pitää olla viekas ja viekoitteleva ja tosiaankin suurinpiirtein seksillä houkutella! Ja huom! jos riitaa tulee, on todella inhottava, piikikäs ja satuttaa niin lujaa. Eli vaikea pakkaus! Mutta neuvoksi voisi sanoa et ei kannata leikkiä ajatustenlukijaa vaan tivata kaikki suoraan ja latoa omat tunteet suoraan myös. Meillä ainakin auttaa kummasti.


      • Skorppari mies..
        on todellakin just tuollainen kirjoitti:

        Skorppari mies on mullakin ollut nyt pari vuotta ja kaiken aikaa saa ihmetellä, et miksi tulevaisuudesta ei puhuta mitään. Ei tunnu osaavan suunnitella mitään. Sanoo itsekin, että toisen pitää viedä jos meinaa että jotain tapahtuu. MUTTA tässäpä on sitten sellainen mutta, että ei suostu vietäväksikään. Pitää olla viekas ja viekoitteleva ja tosiaankin suurinpiirtein seksillä houkutella! Ja huom! jos riitaa tulee, on todella inhottava, piikikäs ja satuttaa niin lujaa. Eli vaikea pakkaus! Mutta neuvoksi voisi sanoa et ei kannata leikkiä ajatustenlukijaa vaan tivata kaikki suoraan ja latoa omat tunteet suoraan myös. Meillä ainakin auttaa kummasti.

        Jaahas.. ME skorpparit ollaan pitkä vihaisia, ja helposti haavoittuvia, mutta me ei vaan näytetä sitä ulos päin.. Ja mä myönnän et meist on tosi vaikee ottaa selvää, ja me mennään niinkuin ite halutaan, ja välillä voidaan tuntua jopa siltä, että ei välitetä muista pätkän vertaa, muuta kuin itsestämme!


      • oikeesti?
        Skorppari mies.. kirjoitti:

        Jaahas.. ME skorpparit ollaan pitkä vihaisia, ja helposti haavoittuvia, mutta me ei vaan näytetä sitä ulos päin.. Ja mä myönnän et meist on tosi vaikee ottaa selvää, ja me mennään niinkuin ite halutaan, ja välillä voidaan tuntua jopa siltä, että ei välitetä muista pätkän vertaa, muuta kuin itsestämme!

        silloin kun teistä ei kuulu mitään?
        Kun skorpioni kääntää selkänsä silloin kun eniten olkapäätä tarvitsisi..? välittääkö muka?
        epäilen että ei muista kuin itsestään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe