Peltolammi

Asstrid

Ihmettelen vaan yhtä juttua; Pitäisi Peltolammille tässä muuttaa, mutta kuulen juttuja siitä kuinka kamala paikka se on. Mielestäni käyntieni perusteella ihan jees ja rauhallinen.

Kertokaa nyt tyhmälle että mistä Peltolammi on saanut tuon (muka!!) huonon maineensa..

3

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuhju,,,

Rauhallista seutua, yksi tunnetuimmista viinanmyyjistä asuu, mutta se kulkee auton ja kämpän väliä, täysin harmiton tyyppi.
      Jonkinlainen naisten turvakoti on, mutta muuten meno rauhallista.
      Mistä olet kuullut peltolammin huonosta maineesta, ihan samanlainen kuin muutkin kaupunginosat.

• on taatusti rauhallisin paikka koko Peltolammilla. Asuin 30 vuotta vieressä.

Muutin pois, koska alkoi ottaa talvella jalkojen päälle; useimmilla kävelyteillä ei talvikunnossapitoa. Koiria on keskimäärin 1 per asukas (kaikilla ei ole koiraa, mutta toisilla on useampia). Tiaisia ym. luonnonelämää. Juuri ennen kuin muutimme keskustaan, mieheni näki keittiön ikkunasta keskellä kirkasta päivää, miten orava veteli tuhatta ja sataa äitien, lasten ja pulkkien keskellä ja kettu perässä. Orava voitti kisan hännänmitalla. Sellainen paikka se on.

Paikalliskaupoista on pulaa ja silloin, kun muutimme pois, ainoa pankkiautomaatti tapasi mennä epäkuntoon juuri viikonlopuksi. Kaksi kapakkaa, päiväkoti, apteekki, sivukirjasto (ellei tilanne ole muutamassa vuodessa muuttunut). Hyvä bussinkulku keskustaan (TKL:n lisäksi Paunu ja Länsilinjat kulkevat ohi). Ulkoilumaastoa, uimaranta. En tiedä, miten tilanne muuttuu nyt, kun ilmeisesti laajentavat niitä teitä Peltolammin ympärillä - puheet meluaidoista kummastuttavat minua.

• itse asun multisillassa
        sharyn kirjoitti:

on taatusti rauhallisin paikka koko Peltolammilla. Asuin 30 vuotta vieressä.

Muutin pois, koska alkoi ottaa talvella jalkojen päälle; useimmilla kävelyteillä ei talvikunnossapitoa. Koiria on keskimäärin 1 per asukas (kaikilla ei ole koiraa, mutta toisilla on useampia). Tiaisia ym. luonnonelämää. Juuri ennen kuin muutimme keskustaan, mieheni näki keittiön ikkunasta keskellä kirkasta päivää, miten orava veteli tuhatta ja sataa äitien, lasten ja pulkkien keskellä ja kettu perässä. Orava voitti kisan hännänmitalla. Sellainen paikka se on.

Paikalliskaupoista on pulaa ja silloin, kun muutimme pois, ainoa pankkiautomaatti tapasi mennä epäkuntoon juuri viikonlopuksi. Kaksi kapakkaa, päiväkoti, apteekki, sivukirjasto (ellei tilanne ole muutamassa vuodessa muuttunut). Hyvä bussinkulku keskustaan (TKL:n lisäksi Paunu ja Länsilinjat kulkevat ohi). Ulkoilumaastoa, uimaranta. En tiedä, miten tilanne muuttuu nyt, kun ilmeisesti laajentavat niitä teitä Peltolammin ympärillä - puheet meluaidoista kummastuttavat minua.

Ihan hyvä paikka peltolampi on asui seutuna vaikka multisillan puolella majailen,linja-autot kulkee helkkarin hyvin ja jos viihteelle lähtee niin keskustasta pääsee ihan hyvin linja-autolla takas,ne jotka peltolampea morkkaa on melkeimpä itse munannut jotain asuinalueellaan.

Ja jos yöllä tulee nälkä niin lahdesjärven abc myymälä lähellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2861
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      189
      2465
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2185
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13