Hei! Olen 19-vuotias nainen. Mulla tuntuu alaselässä sellainen pieni patti joka liikkuu paljon kun siihen koskee. Mulla oli kesällä sellasia patteja ylempänä selässä jumissa olevan selän takia. Mutta mietin, onko tuo patti vaarallinen?
patti selässä..
3
610
Vastaukset
- Patti
Alku syksystä venäytin selkäni, luultavasti samalla tuli välilevyn pullistuma selkään, olen vasta magneettikuviin menossa. Viikko selän kipeytymisestä, Ilmestyi alaselkään vasemmalle puolle patti, se liikkuu myös kun sitä kokeilee. Lääkäri ei tuntunut olevan siitä mitenkään huolissaan, enkä edes tiedä liittyykö se tuohon pullistumaan, vai sattuiko se vaan tulemaan samaan kotaan selässä.
minulla on ollut samalainen patti kerran leuassa, ulospäin patti ei näy, eikä ole kipeä ja tuntuu vain, kun sitä koskettaa.
Mutta käy lääkärissä, jos se patti huolettaa kovasti. Ainakin saat jonkilaisen tiedon mikä se on.
Minä aion kysyä fysiatrilta tuosta patistani, koska työterveyslääkäri ei siihen puuttunut. - alkuperäinen kirj.
Hei! Kävin lääkärissä ja se oli tulehtunut jänne, joka oli pompannu pystyyn. Edes hieroja ei tienny mikä se oli kun kävin aluksi siellä. Onko se pahkura sulla kipeä?
- selässä
Minäkään en tiedä, mikä tämä patti tuolla selässä on. Se ei ole iso, eikä myöskään kipeä.
Jos se tosiaan olisi tulehtunut jänne. voisi hyvinkin liittyä minun kohdallani, tuohon selän venähtämiseen. Minullahan oli leuassa samantyylinen patti, mutta se taas saattaa olla joku tulehtunut rauhanen tai yms..
No hyvä ettei se ollut mitään vakavaa, hyvähän ne on kuitenkin tutkituttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain827671Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293059- 1561923
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha741731Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311579Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1731511- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784