kaveria nuolin

tahdon lisää

Olin just tullut suihkusta kun olisi pitänyt lähteä kouluun. Myöhästyn taas kerran... Sami olisi tulossa hakemaan mua ja rahat jotka hän oli velkaa eilisestä, kuulemma saapusi ajallaan. Niimpä otin laukkuni pakattua, hiihtelin alakertaan rappukäytävään. Siinä asuu mustalainen, Sami sanoi kun tuli kellarista, tuossa noin ja näytti ovea.. Lähdimme autolle.... Sami asuu viereisessä taloyhtiömme taloista, mutta sillä on avaimet kaikkialle. Niimpä se ilmestyy milloin mistäkin. Ovessa, jossa ei lukenut nimeä, muistelin todellakin muuttaneeen ison mustalaisen kun olin lomalla ja poissa, en vaan ollut nähnyt tätä. Auto ei lähde käyntiin, ei voi olla tosi, nyt ei enään säädetä, mä en tänään lähde sitten minnekään. Busseista myöhästyneenä ym. ja karmea vitutus alkoi nousta hattuun. No sitten lähdimme luokseni, laitoin kahvit uudestaan tippumaan, Sami meni vessaan. Ja äitini nukkui. Se ei heräisi edes pommiin tänään, valvoi niin pitkään. Yhtäkkiä Sami tuli munasilteen luokseni, tuutsä pyyhkiin Mikko. Vedin tupakkaa kovaan tahtiin ja ajattelin, et mitä vittua toi meinaa. Eix sielä ollu paperia kysyin. Sami sanoi ettei ollut. Olinjo aamusta runkannu ja pelannu koko yön, en jaksaisi itse mitään, mutta kaverin eteen teen mitä vaan. Menin perässä vessaan ja ja pääni sukelsi hänen anukselleen, kieli ruskeana liposin minkä kerkesin. Sami vain sanoi, että olen velkaa, velkaa, eikö näin voi hoitaa velkansa. Tooottakai, vastasin ja lipsuttelin kielellä menemään. Sami nojaili tyytyväisenä lavuaariin. No sitten homman hoidettuani, vedin tupakat huoneessani ja Sami tuli huoneeseen. Kertoi, että kuinka oli joutunut ryyppäämään viikkokaudet, että oli uskaltanut sanoa tuon pyyhkimisjutun. ei olisi kaikilla yhtä hyvää pokkaa... Ei todellakaan vastasin. Kyttäsin ikkunasta tyyppejä jotka ravaa pihoillamme, etsivät minua että jotta voisivat kertoa muillekin, missä homo asuu. Homoista ei pidetä kuulemma tässä taloyhtiössä ja kaupunginosassa ollenkaan. Sami kertoi kuinka öisin jyskytetään hänenkin ovensa luona, velkoja hakemassa. Mulla ei ole kuin perse millä maksaa, Sami sanoi, jos ei kelpaa, ei tartte uikuttaa. Hykertelin tyytyväisenä ja painoin pääni Samin syliin ja aloin imeä posket lommollaan jöpöttävää munaa.

2

51531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      -vittu

    • MUNA

      Laukesin........... ;)
      t. myyrä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe