Hyvät neuvot kalliit...

koiralle hoitopaikka

Nyt on iso ongelma ja ajattelin että jos täältä löytyisi vinkkejä.

Olemme menossa egyptiin joulukuussa ja koiralla ei ole hoitopaikkaa. Sovitulle hoitajalle tuli este ja nyt on hyvät neuvot kalliit. hoitolat ovat täynnä ja sukulaiset eivät meilellään ota.

Olisiko kenelläkään hyviä neuvoja tai lisää koirahoitola vaihtoehtoja joissa olisi tilaa.

7

1674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä

      riippuu ihan siitä missä päin asut ja missä hoitopaikan pitäisi olla?

      • googleee

        laitas googleen 4H dogsitter. löydä lähin 4h yhdistyksen dogsitter.


    • aninani

      Millainen koira (lähinnä koko), miltä paikkakunnalta etsit paikkaa ja kuinka pitkäks aikaa.

      • -Minä-

        Moi!

        Mulla on kanssa ihan samanlainen ongelma, tosin kysymys eri eläimestä ja matkustuskohde on eri.

        Elikkäs, mulla on 2 kääpiöhamsteria ja kukaan ystävistä ei voi niitä ottaa, sukulaiset on lähes kaikki allergisia ja asuat kaikki vähintään 3h ajomatkan päässä (eikä kukaan niistä osaa edes vettä vaihtaa, saati sitten antaa oikeanlaista tuoreruokaa)! Mitä teen? Hamsuja ei voi jättää kotiinkaan, koska lähdetään viikoksi kiertämään Eurooppa, eikä niitä voi ottaa mukaan. Mistä näille ihanan palleroisille nappisilmille hyvä, luotettava hoitopaikka? Ja sen hintakin olisi hyvä tietää!


    • päksy-65

      Ainakin Jämsänkoskella on hyvä hetki ja Korpilahdella taitavat tassut,suosittelen jälkimmäistä .Lenkeilyttävät 3 krt päivässä.

    • tänne vaan

      jos asut tässä pääkaupunkiseudun lähellä ja koirasi ei ole mikään suuri jättiläinen eikä kova haukkumaan niin voit tuoda sen luokseni hoitoon. minulla on ennestään kaksi koiraa, 4-vuotias chihumix- narttu ja 12 viikkoinen jack russell- uros. Kokemusta koirista useammalta vuodelta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe