Sain joskus lahjaksi sellaisen pienen taulun jossa on luonnehdinta skorpionista ja ainakin minun kohdallani se pitää täysin paikkansa!Mielestäni lyhyesti ja ytimekkäästi kerrottu millainen skorpioni on!
Ja näin se menee...
Synnynnäinen taistelija, jolle vaikeudet ovat haasteita.
Kunnioittaa luontoa ja sen voimaa.
Miettii elämän ja kuoleman arvoitusta.
Salaperäinen ja kohtalonuskoinen.
Magneettinen ja eroottinen.
Tyyni olemus, mutta pinnan alla kuohuu.
Hyvä ihmistuntija.
Kuumien erämaiden asukki, jolla on suuri elämänjano.
Mitäs muuta muut skorpparit, osuiko oikeaan?
-skorppariN-
Tällainen on
9
3188
Vastaukset
- ainakin
minulle
Skorpionezz - naulan
kantaan.
- tumma skopu
Muuten aika jees paitsi että mä en usko kohtaloon.
- oletko kenties
11 vuotias?? ketä oikeesti kiinnostaa jos et usko kohtaloon!
latasin tota sivua monta minuuttia ku oletin siellä olevan jotain kiinnostavaa niin joku sitte ilmoittaakin ettei usko kohtaloon....!!
eihän nyt kaikki ominaisuudet osu 100% jokaisen kohdalle, ääliö!! - Kauris-Oinas
oletko kenties kirjoitti:
11 vuotias?? ketä oikeesti kiinnostaa jos et usko kohtaloon!
latasin tota sivua monta minuuttia ku oletin siellä olevan jotain kiinnostavaa niin joku sitte ilmoittaakin ettei usko kohtaloon....!!
eihän nyt kaikki ominaisuudet osu 100% jokaisen kohdalle, ääliö!!Vit*u se varmaan sen vika oli, että latasit monta minuuttia!
- itseni...
tuosta luonnehdinnasta.
skorpparinainen vm68 :-) - shineon
Lisäisin tähän vielä että uskollisempaa ystävää saat elämässäsi etsiä jos skorpioni sinut ystäväksesi hyväksyy.Kuuntelee ja tarkkailee pitkään ,ole aina oma aito itsesi skorpionin seurassa ,hyvänä ihmistuntiana skorpioni näkee lävitsesi joten turha teeskennellä.Muista myös että skorpioni on myös erittäin julma jos huomaa vääryyttä ympärillään .....olipa kohde kuka tahansa.Ja kaiken tämän lisäksi skorpionit ovat erittäin erittäin eroottisia.
- Supu
Kyllähän tuosta itsensä tunnistaa kuten myöskin Shineon:in lisäys pitää paikkansa!
- skopulikka
täydellisesti osu oikeaan ! ihan ku meitsi =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662358Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822018Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.451997Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301708Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1091632Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1581341Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1901294Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251176En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991