Sain joskus lahjaksi sellaisen pienen taulun jossa on luonnehdinta skorpionista ja ainakin minun kohdallani se pitää täysin paikkansa!Mielestäni lyhyesti ja ytimekkäästi kerrottu millainen skorpioni on!
Ja näin se menee...
Synnynnäinen taistelija, jolle vaikeudet ovat haasteita.
Kunnioittaa luontoa ja sen voimaa.
Miettii elämän ja kuoleman arvoitusta.
Salaperäinen ja kohtalonuskoinen.
Magneettinen ja eroottinen.
Tyyni olemus, mutta pinnan alla kuohuu.
Hyvä ihmistuntija.
Kuumien erämaiden asukki, jolla on suuri elämänjano.
Mitäs muuta muut skorpparit, osuiko oikeaan?
-skorppariN-
Tällainen on
9
3162
Vastaukset
- ainakin
minulle
Skorpionezz - naulan
kantaan.
- tumma skopu
Muuten aika jees paitsi että mä en usko kohtaloon.
- oletko kenties
11 vuotias?? ketä oikeesti kiinnostaa jos et usko kohtaloon!
latasin tota sivua monta minuuttia ku oletin siellä olevan jotain kiinnostavaa niin joku sitte ilmoittaakin ettei usko kohtaloon....!!
eihän nyt kaikki ominaisuudet osu 100% jokaisen kohdalle, ääliö!! - Kauris-Oinas
oletko kenties kirjoitti:
11 vuotias?? ketä oikeesti kiinnostaa jos et usko kohtaloon!
latasin tota sivua monta minuuttia ku oletin siellä olevan jotain kiinnostavaa niin joku sitte ilmoittaakin ettei usko kohtaloon....!!
eihän nyt kaikki ominaisuudet osu 100% jokaisen kohdalle, ääliö!!Vit*u se varmaan sen vika oli, että latasit monta minuuttia!
- itseni...
tuosta luonnehdinnasta.
skorpparinainen vm68 :-) - shineon
Lisäisin tähän vielä että uskollisempaa ystävää saat elämässäsi etsiä jos skorpioni sinut ystäväksesi hyväksyy.Kuuntelee ja tarkkailee pitkään ,ole aina oma aito itsesi skorpionin seurassa ,hyvänä ihmistuntiana skorpioni näkee lävitsesi joten turha teeskennellä.Muista myös että skorpioni on myös erittäin julma jos huomaa vääryyttä ympärillään .....olipa kohde kuka tahansa.Ja kaiken tämän lisäksi skorpionit ovat erittäin erittäin eroottisia.
- Supu
Kyllähän tuosta itsensä tunnistaa kuten myöskin Shineon:in lisäys pitää paikkansa!
- skopulikka
täydellisesti osu oikeaan ! ihan ku meitsi =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982