On se hyvä musaa!!! Children of bodom is best!!!=) Sitä vaan on pakko kuunnella ja siihen ej kyllästy ikinä.
Children of Bodom rulez!!!
5
838
Vastaukset
- Allu05
Nyt mä näkisin sebu_2 että sä oot asian ytimessä. Bodom jytisee aina!
- Emmmii
Te ootte oikeessa.
Sitäpaitti meikäläinen on nähny yli 2 kuukautta putkeen unia vain, ja ainoastaan Bodomista ja Alexi Laihosta.
Oonko tulossa hulluks? Noh, ainaki hulluks Laihosta. :D
- räppäri
childer of bodom on aivan sama asia kuin kuuntelisisit lordia mä ite oon räppäri enkä kestä kuunella sitä heviä siinä laulaa semmone vitu fruitti hintti hiuksinen molo pää lordin äänellä ja mistä tietää että se voisi olla homo
- räppärit HYI!!
älä itke siinä räppäri jos ite et osaa soittaa niinku laiho. ja kyl räppärit on enemmä fruideja ku kukaa hevimies, ite vaa rynkyttää siel vinyylejä edestakasi ku jossain päin maailmaa joku soittaa oikeeta musaa
- Aleechaa
Jeah, parasta musaa.... Ja onhan Aleksi aika hot, ellei se ois mulle jtn. sukuu mun isän serkun isän puolelta ;'( Sinäänsä tosi kaukasta sukuu, mut en voi mennä kyl pussailemaankaa xP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798