Unibet tarjoaa hienon avausbonuksen lisäksi sinulle mahdollisuuden ansaita ilmaisen lennon Eurooppaan. Värvää kaksi kaveriasi Unibetille ja kun he ovat pelanneet 30 euroa, saat ilmaisen lennon joko Dubliniin, Barcelonaan, Roomaan tai Milanoon. Rekrytoimista helpottaa unibetin 50 euron ilmainen avajaisbonus ystävillesi.
Rekisteröidy alla olevasta linkistä, lunasta bonus, rekryä kaverit ja lennä Eurooppaan!!!
http://clk.tradedoubler.com/click?p=57658&a=1309140&g=16752536
Voita ilmaiset lennot
2
447
Vastaukset
- lentoja
Kusetusta. Tuo markkinointikikka on ollut Unibetillä jo pidempään. Ensinnä emme meinanneet saada lentolippuja, ne tuli kaameasti myöhässä asiakaspalveluun soitettuamme.
Lippuihin piti kirjata millon haluaisi lentää ja mihin, ja palauttaa ne jonnekin toimistoon joka oli ennemmin lakifirma kuin lentoyhtiö. Siis palauttaa ihan paikanpäälle, kun lipuissa ei lue mitään osoitetta mihin postittaa.
Ja siihen taru loppuukin, tämän jälkeen ei ole tullut "firmasta" lippuja takaisin. Eli EI lentoja.
Jännää että Unibet uskaltaa kusettaa Suomessa.- kokemuksiaa
Parilla kaverilla on ollut ainakin hyvät kokemukset noista eikä mitään ongelmia. Itse en ole kokeillut tosin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712