Olen tehnyt saitin XHTML 1.0 Strictillä ja toisen XHTML 1.1:llä. Kumpaankaan en vain jostain syystä onnistu lisäämään IMG-tagia! En käsitä mistä ongelma voisi johtua: en ole yrittänyt laittaa IMG:ä suoraan bodyyn vaan div id:n sisään, olen kirjoittanut kuvan tagiin myös alt-kohdan ja lopettanut tagin muodolla / >. Validaattorikaan ei löytänyt sivuista vikaa. Kuvien kohdalla vain näkyy silti pelkästään tyhjä ruutu sekä alt:in sisältämä teksti.
Mikä ihme tuohon voisi auttaa?! Kyse on kuvista, jotka ovat selkeästi "sisältökuvia", enkä siis viitsisi tehdä niille kaikille omaa div classia jotta saisin näkymään ne ko. classien taustakuvina. Vinkkejä otetaan vastaan..
XHTML + IMG = ei onnistu!
4
395
Vastaukset
- jaheq
koodia kehiin.
onko kuvat img - tagiin määritellyssä hakemistossa ja oikealla nimellä?- hönö?
Luulen että vika on tuossa head-osassa tai sitä ennen, en vaan löydä sitä. Nimet ovat oikein..
XHTML 1.1
...
...
...
---------------------------------------------------------------------------------------------
CSS
#teksti {
width: 60%;
height: auto;
border: 3px solid #FFFFFF;
margin: 0;
padding: 20px
}
img {
border: 1px #000000 solid
} - hönö?
hönö? kirjoitti:
Luulen että vika on tuossa head-osassa tai sitä ennen, en vaan löydä sitä. Nimet ovat oikein..
XHTML 1.1
...
...
...
---------------------------------------------------------------------------------------------
CSS
#teksti {
width: 60%;
height: auto;
border: 3px solid #FFFFFF;
margin: 0;
padding: 20px
}
img {
border: 1px #000000 solid
}DOCTYPEN jälkeen en ole laittanut oikeasti puolipistettä, en tiedä mistä se tuohon hyppäsi.
- Höpö.
hönö? kirjoitti:
DOCTYPEN jälkeen en ole laittanut oikeasti puolipistettä, en tiedä mistä se tuohon hyppäsi.
Ei ole olemassa kuin yksi mahdollisuus: tuon nimistä kuvaa ei ole, ainakaan siellä missä sen väitetään olevan. Se on ainoa mahdollisuus, mikäli selaimesi nyt ylipäätään osaa kuvia näyttää. Itse koodissa se vika ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.715990- 1305299
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4443208Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021619Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661219- 301049
- 651011
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869