Uusi raiskaus

Rob Zombie teki perinnetietoisena ohjaajana kuttuuriteon ja filmatisoi uudelleen kauhuklassikko Halloweenin.

Paskaa odotin ja paskaa sain.

Joskus näiden remakejen takaa tuntuu tuijottavan, purely and simply... evil.

5

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota niin

      täysin kauhukomedian puolelle?

      • Tyly kuin mikä, brutaali ja verinen, mutta niin on suurin osa nykykauhusta - eli ei mitään uutta.

        Jos tämä olisi tehty ennen, vaikka kymmenisen vuotta sitten, sitä voisi arvioida toisin silmin.
        Nyt tämä hukkuu armotta massaan - mitä nyt omaa vaikuttavan nimen, ja pinnalla (vielä) porskuttelevan ohjaajapersoonan.


      • JohanLewis
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Tyly kuin mikä, brutaali ja verinen, mutta niin on suurin osa nykykauhusta - eli ei mitään uutta.

        Jos tämä olisi tehty ennen, vaikka kymmenisen vuotta sitten, sitä voisi arvioida toisin silmin.
        Nyt tämä hukkuu armotta massaan - mitä nyt omaa vaikuttavan nimen, ja pinnalla (vielä) porskuttelevan ohjaajapersoonan.

        ...tätä uudelleenfilmatisointia, eikä paljon edes kiinnosta. Alkuperäinen Halloween-leffakaan ei muhun oikeen tehonnu, John Carpenter matki siinä vähän liikaa italialaisia giallo-leffoja joita USA:ssa ei oltu nähty, joten leffa menestyi Mario Bavan, Sergio Martinon ja Dario Argenton siivellä. Kuin myös pari vuotta myöhemmin Perjantai 13.päivä.

        Rob Zombie on ehkä alaspäin vajoamassa, "The Devil's Rejects" oli vielä hyvä, mutta minkä ihmeen takia joku uusioversio Halloweenista? Kuka semmoista kaipaa?


      • PinkCatz
        JohanLewis kirjoitti:

        ...tätä uudelleenfilmatisointia, eikä paljon edes kiinnosta. Alkuperäinen Halloween-leffakaan ei muhun oikeen tehonnu, John Carpenter matki siinä vähän liikaa italialaisia giallo-leffoja joita USA:ssa ei oltu nähty, joten leffa menestyi Mario Bavan, Sergio Martinon ja Dario Argenton siivellä. Kuin myös pari vuotta myöhemmin Perjantai 13.päivä.

        Rob Zombie on ehkä alaspäin vajoamassa, "The Devil's Rejects" oli vielä hyvä, mutta minkä ihmeen takia joku uusioversio Halloweenista? Kuka semmoista kaipaa?

        I love Mike Myers!!! Se on PORNO!!! XD....eli odotan todella että näen Zombien Halloweenin!


      • madlove
        PinkCatz kirjoitti:

        I love Mike Myers!!! Se on PORNO!!! XD....eli odotan todella että näen Zombien Halloweenin!

        Eilen kävin kattomas tuota rob zombien kauhuklassikkon uudelleenfilmatisointia ja täyttyy myöntää et olin positiivisesti yllättynyt. Kun oon vuosia ollu john carpenterin alkuperäisversion suuri fani odotukset oli korkeal ja rob täytti ne. Tässä täyttyy muistaa et tämä on zombien näkemys halloweenistä eikä suorakopio 70-luvun klassikosta ja siksi se toimii varsinkin hyvin.

        Zombien halloweenissä mennään michael myersin syvimpään psykkeen selvitellääksen miten hänestä tuli armoton tappaajakone. Varoituksen sana elokuva on myös todella raaka niinkuin pitääkin olla eikä sitä jännitettäkään puuttuu, suosittelen sitä sekä halloween elokuvien faneille että niille joille tää kauhusarja ei oo tuttu koska robin halloween lähtee puhtaalta pöydältä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe