Hän käyttäytyi alkuun yltiöystävällisesti, melkein lipevästi tai imarrellen, jos oikein tulkitsin. Mutta hän tuntuu olevan kovin herkkähipiäinen.
Tunnumme puhuvan (sähköisesti: ilmeittä, äänettä ja eleittä) jatkuvasti ristiin, onnistumme riitelemään, vaikka nähdäkseni olemme ihan samaa mieltä. Olemme kai tulkinneet kumpikin tahoillamme toisen asenteen alentuvaksi ja kirjoitamme siksi kiukkuisesti.
Minusta hänen kirjoituksensa on ihan puhtaasti ilkeilyä - ei lainkaan rakentavaa.
En ymmärrä hänen motiivejaan. Hänestä kirjoitan kuin hän olisi idiootti. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Koetin haastaa hänen älyään, koska oletin hänellä olevan sellaista ...
Hän lisää minusta nähden selkeän hyökkäävien lauseiden perään silmäniskuhymiöitä, joiden hän selittää merkitsevän, että kyse oli vitsistä. Minusta ilkeily ei muutu vitsiksi, vaikka perässä olisi miten monta silmäniskua tahansa ...
Selvennykseksi: mistään romanssin hakemisesta ei tässä ole kysymys ainakaan minun puoleltani vaan pikemminkin ystävyyden yrittelystä.
Osaisiko joku neuvoa minua?
Puu-lohikäärme
Mikä maasikaa vaivaa?
7
612
Vastaukset
- Tulisika
Sian kiinteä elementti on Vesi. Vuoden elementti (Maa) antaa Sialle kestävyyttä ja energiaa.Maasika tarkoittaa hyvää mutta ei ole kovinkaan "hienostunut" ja tästä syystä hän saattaa vaikuttaa töykeältä... Maasika on aistillinen ja ystävällinen. Kannatta kuitenkin varoa Sian pahaa tuulta... sanoo toinen Sika.
Puulohikäärmeen kiinteä elementti on Puu, vuoden elementti Puu. Tuplapuun kanssa ei kannata riidellä, sen tiedän. Puulohikäärmeellä on valtava itsetunto (komenteleva) mutta on kuitenkin suurpiirteinen eikä halua loukata ketään.- bambutraakki
Kiitos kovasti tuosta! Taidan muuten olla tripla-puupää, joskaan en muista mistä se kolmas tuli, kk:sta tai tunneista.
Neuvoa pyytäisin siksi, että olen aika ahdistunut tästä tilanteesta, jossa olemme ilmeisesti sopineet sähköisen keskustelun lopettamisesta. Minä nyt ainakin aion pitää siitä kiinnikin.
Ahdistuneisuuteni tuntuu kuitenkin sanovan: tämä ei käy päinsä, asialle on tehtävä jotain ... Haluaisin ottaa vastuun tilanteesta ja saada sen jotenkin ratkeamaan hyvään suuntaan, jottei tarvitsisi kauheissa riidoissa lopettaa kommunikointia tyyten. Se ei voi olla vaivaamatta kumpaakin.
Olen ollut niin turhautunut ja vihainen, että rankka kuntosalikierroskaan ei auttanut yhtään. Olen aina vain vihainen ja ahdistunut.
Kyse ei ole siitä, että edes haluaisin välttämättä olla tuon maasian ystävä. Tuntuu vain niin turhalta energianhaaskuulta jättää sopimatta. Sovinnoneleeni on kuitenkin jo ainakin kerran torjuttu.
Olisiko fiksuja ehdotuksia? Kannattaisiko kenties antaa pölyn laskeutua näin ensin alkuun ...? - Tulisika
bambutraakki kirjoitti:
Kiitos kovasti tuosta! Taidan muuten olla tripla-puupää, joskaan en muista mistä se kolmas tuli, kk:sta tai tunneista.
Neuvoa pyytäisin siksi, että olen aika ahdistunut tästä tilanteesta, jossa olemme ilmeisesti sopineet sähköisen keskustelun lopettamisesta. Minä nyt ainakin aion pitää siitä kiinnikin.
Ahdistuneisuuteni tuntuu kuitenkin sanovan: tämä ei käy päinsä, asialle on tehtävä jotain ... Haluaisin ottaa vastuun tilanteesta ja saada sen jotenkin ratkeamaan hyvään suuntaan, jottei tarvitsisi kauheissa riidoissa lopettaa kommunikointia tyyten. Se ei voi olla vaivaamatta kumpaakin.
Olen ollut niin turhautunut ja vihainen, että rankka kuntosalikierroskaan ei auttanut yhtään. Olen aina vain vihainen ja ahdistunut.
Kyse ei ole siitä, että edes haluaisin välttämättä olla tuon maasian ystävä. Tuntuu vain niin turhalta energianhaaskuulta jättää sopimatta. Sovinnoneleeni on kuitenkin jo ainakin kerran torjuttu.
Olisiko fiksuja ehdotuksia? Kannattaisiko kenties antaa pölyn laskeutua näin ensin alkuun ...?Sinä sen sanoit: kannattaa antaa pölyn laskeutua.
Kiinalaiset sanovat näin: Puu hallitsee tällaisessa tilanteessa mutta kannattaa olla varovainen. Puu on nimittäin ainoa elementti, joka voi kuluttaa loppuun Maan voimavarat. Puun "laajenemisyritys" ärsyttää Maata todella paljon ja Puu taas kyllästyy Maan tapaan toimia.
Olisiko käynyt näin? Sinä tiedät, minä en. Tällä hetkellä molemmilla on vaikea ilmaista tunteitaan "rakentavalla" tavalla.
Minä olen oppinut yhden asian tämän elämän aikana: toista ihmistä ei voi muuttaa. - bambutraakki
Tulisika kirjoitti:
Sinä sen sanoit: kannattaa antaa pölyn laskeutua.
Kiinalaiset sanovat näin: Puu hallitsee tällaisessa tilanteessa mutta kannattaa olla varovainen. Puu on nimittäin ainoa elementti, joka voi kuluttaa loppuun Maan voimavarat. Puun "laajenemisyritys" ärsyttää Maata todella paljon ja Puu taas kyllästyy Maan tapaan toimia.
Olisiko käynyt näin? Sinä tiedät, minä en. Tällä hetkellä molemmilla on vaikea ilmaista tunteitaan "rakentavalla" tavalla.
Minä olen oppinut yhden asian tämän elämän aikana: toista ihmistä ei voi muuttaa.>> Kiinalaiset sanovat näin: Puu hallitsee tällaisessa tilanteessa mutta kannattaa olla varovainen. Puu on nimittäin ainoa elementti, joka voi kuluttaa loppuun Maan voimavarat. > Puun "laajenemisyritys" ärsyttää Maata todella paljon > ja Puu taas kyllästyy Maan tapaan toimia. > Tällä hetkellä molemmilla on vaikea ilmaista tunteitaan "rakentavalla" tavalla.
- Tulisika
bambutraakki kirjoitti:
>> Kiinalaiset sanovat näin: Puu hallitsee tällaisessa tilanteessa mutta kannattaa olla varovainen. Puu on nimittäin ainoa elementti, joka voi kuluttaa loppuun Maan voimavarat. > Puun "laajenemisyritys" ärsyttää Maata todella paljon > ja Puu taas kyllästyy Maan tapaan toimia. > Tällä hetkellä molemmilla on vaikea ilmaista tunteitaan "rakentavalla" tavalla.
Tauko tekee hyvää. Sen jälkeen aika näyttää.
Miten muut sikaihmiset toimivat? En tiedä. Minä yritän hillitä oikeassa olemisen tarvettani. - bambutraakki
Tulisika kirjoitti:
Tauko tekee hyvää. Sen jälkeen aika näyttää.
Miten muut sikaihmiset toimivat? En tiedä. Minä yritän hillitä oikeassa olemisen tarvettani.... siitä, että jaksoit paneutua. Tämä traakki on jo ollut puolipäivää ihan rauhoittunut, puh!
Varsinainen power drain tuollainen suuttumus on, kun ei oikein ole edes mihin purkaa. Maasika-parkaa en hennonnut kohteekseni ottaa, sillä suuttumukseni harvoin liikahtava iso pyörä oli lähtenyt pyörimään. Siitä olisi VOINUT tulla rumaa jälkeä ...
Tauko kuulostaa hyvältä.
Niin kuulostaa myös tuo periaatteesi oikeassa olemisen tarpeesi hillitsemisestä. Hatunnosto sille!
- grigori r
....älynmittelö ja vallanhalu sarvia kolistellen puhumalla ulkokohtaisista asioista on ajanhukkaa..
kohdatkaa ihmisinä lohikäärme on kyllä yleensä kypsä laittamaan itseään likoon..jos kaveri tuntee itsensä uhatuksi, ja puolustautuu..vesittää viisastelemalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709