vesimies[n]+scorpioni[m]

tara

miten näitten sopivuus?onko kokemusta?

9

2716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutustumisesta

      toisiinsa,oliko ylläri ???? - koeta nyt sinäkin pikku pääkkyysi takoa ,että ihminen kannattaa ottaa ihan ihmisenä,eikä hakea vastauksia taikauskoisista päähänpinttymistä.
      Päin persettähän asiat menevät pahimmassa tapauksessa kun tuolla tavalla ihmisiä ruvetaan arvioimaan - käytä järkeäsi ja tunteita toistensa tulkkeina!

      • oma mieheni on scorpioni

        olen lukenut näitä viestejä,horoskooppi aiheisia.jostakin luin scorppioni-vesimies yhteensopivuudesta...jokainen oli sitä mieltä ettei scorppioni kaa tule mitään yhteielosta..jne.mutta minulla on asiat toisinäin,me käydään hyvin yhteen ja tiedän että tutustumalla ihmiseen oppii parhaiten.olen vaan kiinnostunut näistä aiheista.anteeksi jos sinua vihastutti ym,ehkäpä esitin asian huonosti.talven odottelua sinulle ja kaikkea hyvää!!!!!


      • täydentävä pari
        oma mieheni on scorpioni kirjoitti:

        olen lukenut näitä viestejä,horoskooppi aiheisia.jostakin luin scorppioni-vesimies yhteensopivuudesta...jokainen oli sitä mieltä ettei scorppioni kaa tule mitään yhteielosta..jne.mutta minulla on asiat toisinäin,me käydään hyvin yhteen ja tiedän että tutustumalla ihmiseen oppii parhaiten.olen vaan kiinnostunut näistä aiheista.anteeksi jos sinua vihastutti ym,ehkäpä esitin asian huonosti.talven odottelua sinulle ja kaikkea hyvää!!!!!

        todella hyvin toimii. perustteellinen ajattelia ja suurpiirteinen.toinen vähän jäykkä ja toinen villikko.


      • hyvin pyyhkii
        täydentävä pari kirjoitti:

        todella hyvin toimii. perustteellinen ajattelia ja suurpiirteinen.toinen vähän jäykkä ja toinen villikko.

        hyvin täälläkin pyyhkii.ihana mies kun hän rakastuu..olen niin onnellinen hänen kanssaan..eikä ole enää pilvilinnoja.olemme olleet vuosia yhdessä!


      • myös vesimies n ja skorppari m
        hyvin pyyhkii kirjoitti:

        hyvin täälläkin pyyhkii.ihana mies kun hän rakastuu..olen niin onnellinen hänen kanssaan..eikä ole enää pilvilinnoja.olemme olleet vuosia yhdessä!

        Hei, hyvin toimii täälläkin 13 vuosi yhdessä oloa. Skorpparia hyvähermoisempaa ja kiltimpää miestä saa hakea, pitää tosi hyvää huolta vilkkaasta vesimiesnaisestaan.
        Vastakohdat täydentävät hienosti toisiaan. Skorppari hieman ujohko, aika mustis ja omistushaluinen. Tietty nämä horoskooppijutut voivat olla vain suuntaa antavia, jokainenhan on oma persoonansa. Jos suhde toimii hyvin, niin älkää välittäkö kenenkään mollaavista kirjoituksista!


    • Ikävä kyllä,meillä ei onnistunut ainakaan.veskari liian vapauden haluinen,skorppari omistushaluinen ja määräilevä.Liian sulkeutunut veskarille,ei kerro tunteistaan,tekemisistään jne koska tuumasi että eivät ne kuuluneet minulle.Seurusteltiin 1½ vuotta...Lähin liian mustasukkasuuden ja omistamisen takia.En saannut hengittää ja elää omaa elämääni.

      En suosittele,kaksi liian erilaista ihmistä.

    • riikukka

      on kahdenlaista kokemusta: paras kaverini (5 vanhasta asti) ja entinen poikakaverini ovat skorppareita. Mutta halusit vesi N skorpioni M. Seurustelusuhteemme kesti reilut 2 vuotta ja katkesi poikakaverini pettäessä minua. Mutta tämä ei ole välttämättä mitenkään tyypillistä skorppareille, sillä he ovat yleensä uskollisia ja nauttivat yhteisestä ajasta rakkaansa kanssa.

      Skorpionihan on vesimiehen heikkous; heihin rakastumme, vaikka heitä meidän pitäisi varoa viimeiseen asti. Vesimies N menettää itsenäisyytensä hyvin helposti rakastuessaan skorppariin osittain siksi, että skorppari ei ymmärrä "naisten iltoja" ja on muutenki melko omistushaluinen ja omalla tavallaan mustasukkainen. Silloin kannattaa jarruttaa, kun skorpparimiehen puhelinsoittoa merkkaa sinulle enemmän kuin mikään muu.

      Suurimmat ongelmat tuli kuitenkin ainakin meidän suhteessa, kun yritimme puhua tai selvittää jonkin riidan. Itse halusin käydä asian perin pohjin läpi ettei mikään kohta jäisi epäselväksi, kun taas tämä exäni halusi selvittää asiat joko antamalla niiden olla tai sitten seksillä. Toimi tosin joskus :D Joka tapauksessa skorpioonista tulet saamaan valtavasti päänsärkyä, tuskaa ja sekaisia tunteita.

      yhteenveto on se, että suhteesta tulee joko täys katastrofi tai parempaa kuin koskaan osasit kuvitella. näin :D

      • outo

        18vuotta ollut skorpparin kans ja väliin yhtä helvettiä,pettää heti kun saa tilaisuuden eikä ole väliä kenen kans,itse on hyvin mustasukkainen eikä päästäis mihkä yksin,en suosittele kyllä kellekkään,itse rimpuillut kohta 5vuotta eroa enkä vieläkään ole onnistunut.


    • Nimetön

      joskin myös tuskaisimmin loppuneet suhteeni ovat olleet skorpioniin. Romantiikan nälkä, spontaanius ja huumori kohtaavat täydellisesti.

      t:vesimies-nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe