Suutelun vaikeus seksisuhteessa

....__

Ottakaapa kantaa.. Minun seksikumppanini (mies) kertoi ettei pysty suutelemaan kuin humalassa ketä tahansa ja suutelikin minuakin vain humalassa. No kyselin sitten onko minussa jotakin vialla ja tämähän on pelkkää hauskanpito seksiä ilman minkäänlaista sitoutumista. Pystyy kuulemma suutelemaan sellaista, josta alkaa tykätä. Ja sanoi myös, että tekee sen sitten varmaankin omalla ajallaan..

Mitä tästä nyt voi päätellä? Tietenkin suostun siihen ettei suudella, mutta välillä asia on hankala muistaa. Onko teitä muita tällaisia? :)

18

7874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cloria<3

      sama juttu, seksisuhteet ei inspiroi suuteluun, pelkkä pano riittää.
      Vain rakkaan kanssa suutelen.

    • no pöh

      suuteluhan on mitä parhainta esileikkiä! ihan turhaa jorinaa, että suuteluun tarvitsisi sen enempää tunteita kun itse seksiinkään.. kuulostaa varsin päättömältä puheelta. pöh sanon minä! kaikki vaan pusuttelemaan xD

      • seksisuhteessa

        kyllä suudellaan. Olisi tosi kauheaa harrastaa seksiä ilman suudelmia. Mies suutelee aina myös hyvästiksi, kun lähtee luotani. Ihania suudelmia, aah...


      • ap.
        seksisuhteessa kirjoitti:

        kyllä suudellaan. Olisi tosi kauheaa harrastaa seksiä ilman suudelmia. Mies suutelee aina myös hyvästiksi, kun lähtee luotani. Ihania suudelmia, aah...

        Hän sanoi tekevän sen ajallaan, mutta ehkä en enää kestä olla tuollaisen kanssa, jos en saa suudella eikä minua voi suudella.


      • Nainen naitu
        ap. kirjoitti:

        Hän sanoi tekevän sen ajallaan, mutta ehkä en enää kestä olla tuollaisen kanssa, jos en saa suudella eikä minua voi suudella.

        Aikaa ja aikaa, jos suhde vain kestää...
        Itse sain odottaa rakastajaltani ekaa suukkoa kolmanteen tapaamiseen asti. En vaatinut sitä missään vaiheessa, koska ajattelin, että suuteleminen ei ehkä ole hänen tai tämän suhteen juttu.
        Mutta, kun ollaan tultu tutummiksi, niin suudelmiakin on alkanut tulemaan ja ne ovat muuttuneet yhä kiihkeämmiksi ja läheisimmiksi. Hassua, että nyt sitten itse välillä pelkään sitä läheisyyttä, koska en halua särkeä enää sydäntäni. Suuteleminen voi tosiaan olla joskus intiimimpää kuin itse seksi...


      • aikoihin eletty
        ap. kirjoitti:

        Hän sanoi tekevän sen ajallaan, mutta ehkä en enää kestä olla tuollaisen kanssa, jos en saa suudella eikä minua voi suudella.

        Eiks asioiden järjestys olis pikemminkin se, että sitten vasta ehkä seksiä aikanaan, kun suuteleminen onnistuu ensin hyvin.
        Käsittämätöntä machoilua ja miesten prinsessaleikkiä tuo "ehkä sitten aikanaan suudellaan".

        Henkistä väkivaltaa, sanon minä.


    • Harri2000

      Aika vaikeata ja kauheata olis olla suutelematta seksin aikana, tai noita kahta siis on mielestäni vaikea erottaa, ei ole seksiä ilman suutelua.
      Onneksi naiseni on samaa mieltä ja kiihkoissaan hän suutelee joka paikan ihan märäksi, joka ei haittaa yhtään, päin vastoin.

    • eeeeei

      Miten niin tietenkin suostut siihen ettei suudella?

      • sssssoooooooo

        minulle on sanottu et huoria ei suudella, mutta tuttuja kyllä???


      • ap.

        No suostun, sillä haluan olla jonkun lähellä, jonka kanssa ei tarvitse seurustella. Silti välillä ajatus ahdistaa ettei saa suudella, mutta.. Ehkä sen näkee myöhemmin, jos aika auttaisi ja hän tietäisi, että haluan tosiaankin vain seksiä ja läheisyyttä hänen kanssaan. Kuitenkin hän meinaa välillä lipsua.. saa nähdä. :) Itse puhun asiasta aina suoraan ja kyselenkin. Hän haluaa olla kuin "huora", joka/jota ei suudella. Kyseessä on myös hieman epävarma ihminen, joten menneet jututkin voivat vaivata. Katsellaan. :) ´Kiva, kun moni sanonut eri mielipiteitä! Itsekin kyllä jättäisin tällaisen jutun, jos todella tykkäisin tyypistä ja haluaisin kokoaikaista läheisyyttä ja suutelua. Siihen en silti pysty nyt...


    • kiinni

      haluaako suudella vai ei. Jotkut heistä ovat tehneet tästä oman tabunsa, varsinkin ne varatut (jotka jostain kummasta syystä kuitenkin haluavat sitä "toista naista"). Eli heille ei ole kyse mistään, jos ei suudella. Ja jos suudellaan, on kyse jostain "enemmästä". Molempia on tullut vastaan. Ja oikeasti, itseni kannalta seksissä tai muussa ei ole ollut mitään eroa, suudeltiinpa tai ei.

      Itse en liitä suutelemiseen mitään sen enempiä latauksia tai sitoumuksia. Mutta kieltämättä se asettaa turhia rajoituksia, jos toinen sanoo/haluaa, ettei suudella.

      Koska oikeasti minun kannaltani mikään ei sitten kuitenkaan muuttunut miksikään, kun sitten joskus tällainen "ei suutelija" suutelikin ja halusi suudella. Sitä sitoumusta ei tullut sen enempää eikä vähempää.

      Eli ollaanko me naiset aina vaan yhtä sopeutuvia, että suostutaan mihin vain. Suutelemattomuuteen tai suutelemiseen.

      • ap.

        No tällai itsekin ajattelen. Mies kyselikin minulta odotanko soittoja ja yhteydenpitoa ja sanoin, että en lainkaan. Minä voin itse ilmoitella milloin halua n häntä nähdä. Ehkä siis pitää todella saada todistettua etten halua muuta. Silloin se suutelukaan ei olisi hänelle niin suuri juttu. Itselleni se ei merkistisi mitään muuta kuin, että tuntisin enemmän sen seksin aikana..


      • *sealed with a kiss*
        ap. kirjoitti:

        No tällai itsekin ajattelen. Mies kyselikin minulta odotanko soittoja ja yhteydenpitoa ja sanoin, että en lainkaan. Minä voin itse ilmoitella milloin halua n häntä nähdä. Ehkä siis pitää todella saada todistettua etten halua muuta. Silloin se suutelukaan ei olisi hänelle niin suuri juttu. Itselleni se ei merkistisi mitään muuta kuin, että tuntisin enemmän sen seksin aikana..

        Prostituioiduthan eivät perinteisesti koskaan suutele asiakkaitaan. Se on tapa pitää henkinen etäisyys ja osoittaa että homma on todellakin vain seksiä.

        Minusta olisi kylmää ja etäistä jos rakastelukumppani ei suutelisi ollenkaan. Tietysti pelkkä seksisuhde miehen ja naisen välillä ilman rahanvaihtoa on vain asteen huorasuhdetta läheisempi muoto, ilmeisesti siinäkin sitten voidaan vetää vielä kylmempää linjaa ja jättää suudelmakin pois.

        Etkä kuitenkin tunne hieman tyhjyyttä ja hylkäämistä tuollaisen käytöksen jälkeen ?


      • ap.
        *sealed with a kiss* kirjoitti:

        Prostituioiduthan eivät perinteisesti koskaan suutele asiakkaitaan. Se on tapa pitää henkinen etäisyys ja osoittaa että homma on todellakin vain seksiä.

        Minusta olisi kylmää ja etäistä jos rakastelukumppani ei suutelisi ollenkaan. Tietysti pelkkä seksisuhde miehen ja naisen välillä ilman rahanvaihtoa on vain asteen huorasuhdetta läheisempi muoto, ilmeisesti siinäkin sitten voidaan vetää vielä kylmempää linjaa ja jättää suudelmakin pois.

        Etkä kuitenkin tunne hieman tyhjyyttä ja hylkäämistä tuollaisen käytöksen jälkeen ?

        No kärsin hieman ja haluan myös jutella hänen kanssaan asiasta... luule sen silti johtuvan tytöstä, jota hän tapaili ja taitaa nyt alkaa lämmitellä sitä juttua. Hän suuteli tätä tyttöä, joten minun kanssa se olisi hankalaa. Voin olla väärässäkin. Minua hän on tosin nähnyt vähemmän kuin tätä toista.


      • itsehän345
        ap. kirjoitti:

        No kärsin hieman ja haluan myös jutella hänen kanssaan asiasta... luule sen silti johtuvan tytöstä, jota hän tapaili ja taitaa nyt alkaa lämmitellä sitä juttua. Hän suuteli tätä tyttöä, joten minun kanssa se olisi hankalaa. Voin olla väärässäkin. Minua hän on tosin nähnyt vähemmän kuin tätä toista.

        minulla on 3 fb:tä ja tyttöystävä. En KOSKAAN suutele näitä fb:eitä, ajatus suorastaan kuvottaa minua. Suutelu on vain tyttö/poikaystävää varten.


    • ukkö

      ei osaa suudella :( siis en tajua miten joku ei osaa mutta se ei vaan osaa..niin eipä sitten suudella ku se ei ole kivaa sen kanssa:(

    • kokematon neito

      Mietin että mikäköhän siinä on, kun hyvin harvojen kanssa voisin kuvitella suutelevani. Muuten ajatus ällöttää.

      Minulla on eräs läheinen ystävä, jonka kanssa halaillaan ja välillä haluisin suukotella poskelle, mutta ajatus suudelmasta saa aikaan inhoreaktion. Mitä tarkoittaa?

      • nainen vaan

        ehkä olet kokematon tai sitten joku on suudellut sinua epämiellyttävällä tavalla. Ei se suutelu ole ällöttävää, päinvastoin, mutta riippuu myös henkilöstä. Itse aina kuvittelen pystyväni suutelemaan ketä vaan, mutta se onnistuu vaan kunnon humalassa. Selvänä se on hankalampaa ja sitä miettii myös toisen suhtautumista..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe