Kaveri toi Saksasta Absinttia, ja juotiin se pois.
Nyt on olo niin kauhea ettei se voi olla vain alkoholin syy.
Kaikenlaisia juttuja siitä juomasta liikkuu, ja näköjään ainakin osa niistä pitää paikkansa.
Auta Tsiisus Auta
6
1719
Vastaukset 6
- vai toivuitteko
sentään monta päivää jo mennyt.
PS. usein yli 60% väkevä alkoholi on vaikeaa nautittavaa kun koettaa arvioida annosten lukumäärän. Sehän se suurin ja ainoa vaara tämän mainitun juoman kanssa on.- Kävi ikävästi
Kankkunen helpotti, mutta ilmeisesti jokin pienehkö, Felix Domestikus-heimoon kuuluva kissaeläin on käyttänyt minun suutani toilettinaan.
YÖK. - .....
Kävi ikävästi kirjoitti:
Kankkunen helpotti, mutta ilmeisesti jokin pienehkö, Felix Domestikus-heimoon kuuluva kissaeläin on käyttänyt minun suutani toilettinaan.
YÖK.Tietääkseni ne yrtit, lähinnä koiruoho laittaa nupin totaalisen sekaisin ja osansa on tietysti korkealla alkoholipitoisuudella.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Absintti - Wikipedian sivu se
..... kirjoitti:
Tietääkseni ne yrtit, lähinnä koiruoho laittaa nupin totaalisen sekaisin ja osansa on tietysti korkealla alkoholipitoisuudella.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Absinttikorkeintaan tukkoisen nenän avaavat ne yrtit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17975- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44858Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607