uskomatonta vetovoimaa tuntemattomaan

miksi??

Hei kaikki ihastuneet! Onko kukaan ikinä ihastunut tuntemattomaan, tai tuntenut uskomatonta vetovoimaa ihmiseen jonka kanssa ei ole koskaan edes jutellut? Työpaikallani on uusi mies jonka näin viime viikolla ensimmäistä kertaa. Heti ensi silmäyksellä sydämeni pomppasi kurkkuun ja menin aivan veteläksi. Siitä lähtien meillä on ollut jonkinlaista silmäpeliä (minun puoleltani aivan hävettävän läpinäkyvää) mutta sanaakaan emme ole vaihtaneet. Satavarmasti kuitenkin tämä mieskin on minusta ainakin jollain tasolla kiinnostunut. En kuitenkaan tiedä onko hänellä esim. tyttöystävä.
Hämmästyttävintä asiassa on, että mies ei todellakaan vastaa mielikuvaani "komeasta" miehestä. Kuitenkin olen aivan sulaa vahaa aina kun katseemme kohtaavat. Mitä minulle on tapahtumassa?? onko tää jotain täysin biologista lisääntymisviettiä? onko kenenkään todellinen parisuhde alkanut tällaisesta sanoin kuvaamattomasta vetovoiman tunteesta tuntemattomaan?

14

4320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän silloin

      ensimmäisenä päivänä oli. Niin käy joskus. Älä kysy miksi, en tiedä.

      • että kyse on

        sielunkumppanuudesta. Niin syvästä, että kroppa ja sielu sekä sydän tietää sen ennen järkeä, joka tulee jälkijunassa hämmentyneenä ja epäuskoisena.


      • .kaunis.
        että kyse on kirjoitti:

        sielunkumppanuudesta. Niin syvästä, että kroppa ja sielu sekä sydän tietää sen ennen järkeä, joka tulee jälkijunassa hämmentyneenä ja epäuskoisena.

        ajatus...


    • Aphexx

      ...oma kykenemättömyys toimia kun siihen oli aihetta. Tapahtuneesta on jo puolitoista vuotta enkä saa sitä ihastusta päästäni pois. Minulla kävi jokseenkin samalla tavalla kuin sinulla: Aivan sattumalta siinä se olento oli, hassuine kampauksineen ja suon syvine ruskeine silmineen tuijottamassa minua enkä päässyt irti. Jähmetyin siihen paikkaan. Tai oikeastaan kuristuin!

      Tilanteen mentyä ohi ajattelin että "kuka helvetti toi oikein oli". Ei siis mitään normaalia "ok tuosta vain kepillä jäätä koittamaan kun on tarjolla ja katsotaan mihin päädytään" vaan olin todella hämmentynyt. Olin kuitenkin sillä hetkellä myös töissä enkä päässyt sen enempää tilanteesta ottamaan selvää. Paikkakunta oli kuitenkin pieni ja sama homma tapahtui jälleen ollessani töissä ja meidän katseet kohtasi. En voinut ajatella muuta kuin "ei vittu vittuvittumenepoismäensaahenkeä..."

      Lopulta kohtasimme kun olin vapaalla ja kaikki langat oli käsissäni mutta en pystynyt edes katsomaan hänen suuntaan.Kierreltyä ja kaarreltua sanoin itselleni "Vitut, en mä pysty tähän" ja jätin asian sikseen. Suksin helvettiin kiroten omaa pehmeyttäni. Kohdattiin vielä tämänkin jälkeen viikkojen kuluessa muutaman kerran ohimennen jossain liikenteen vilinässä ja hymyiltiin toisillemme. Sitten tapasin nykyisen exäni, en aikaisempaa ihastusta sen enempää miettinyt mutta nyt yhden epäonnistuneen suhteen jälkeen mietin että kuka se nainen silloin kauan sitten oli.

      Tätä kirjoittaessa tuntuu että olen exääni kohtaan tehnyt jotenkin vääryyttä.. Kyse ei kuitenkaan missään tapauksessa ole korvikkeesta tai mistään muusta pakokeinosta vaan meidän rakkaus oli aitoa, suhteemme kaatui sietämättömiin luonne-eroihin. Tuo järkyttävä ihastus ennen exäni tapaamista vain tuntui niin suurelta etten pystynyt käsittelemään sitä. Tuntui kuin olisin kohdannut saman tunteen mutta sillä kertaa aivan eri tasolla kuin koskaan aikaisemmin. Eiköhän tämä tilitys jo riitä mutta toivottavasti vastasin tuohon viestisi ensimmäiseen kysymykseen.. Ciao

      • sekasin edelleen

        sun teksti oli niin mun ajatuksia ja tunteita! en siis ole tullut hulluksi, joku muukin on kokenut saman!:) Ajattelin ihan samaa ensi tapaamisellamme, että siinä se ihminen vaan oli huvittavan söpö naama nauraen, enkä ymmärtänyt ollenkaan niitä tunteita joita hän mussa sai aikaan. ja mietin tilanteen jälkeen kans että "mitä ihmettä mulle äsken tapahtu" . nyt oon kyllä aivan paniikissa koska saattaa olla etten enää nää koko henkilöä.
        Mutta kiitos sun kirjotuksesta, se anto mulle huomattavasti rohkeutta viedä asiaa eteenpäin ja ottaa selvää onko tämä mies yhtä sekaisin kuin minä. En halua joutua katumaan, mielummin sitten nolaan ja nöyryytän itseäni lähestyessäni häntä. Se tulee kyllä olemaan sanoin kuvaamattoman vaikeaa, pelkästään hänen katseensa saa minut haukkomaan henkeä. Mutta toivon että tapaan hänet vielä...todella toivon, koko elämäni on viikon ajan ollut ihan sekasin.


      • Aphexx
        sekasin edelleen kirjoitti:

        sun teksti oli niin mun ajatuksia ja tunteita! en siis ole tullut hulluksi, joku muukin on kokenut saman!:) Ajattelin ihan samaa ensi tapaamisellamme, että siinä se ihminen vaan oli huvittavan söpö naama nauraen, enkä ymmärtänyt ollenkaan niitä tunteita joita hän mussa sai aikaan. ja mietin tilanteen jälkeen kans että "mitä ihmettä mulle äsken tapahtu" . nyt oon kyllä aivan paniikissa koska saattaa olla etten enää nää koko henkilöä.
        Mutta kiitos sun kirjotuksesta, se anto mulle huomattavasti rohkeutta viedä asiaa eteenpäin ja ottaa selvää onko tämä mies yhtä sekaisin kuin minä. En halua joutua katumaan, mielummin sitten nolaan ja nöyryytän itseäni lähestyessäni häntä. Se tulee kyllä olemaan sanoin kuvaamattoman vaikeaa, pelkästään hänen katseensa saa minut haukkomaan henkeä. Mutta toivon että tapaan hänet vielä...todella toivon, koko elämäni on viikon ajan ollut ihan sekasin.

        Ei sitä kannata jättää koittamatta, ei missään tapauksessa. Joskus olen mietin että olisin nyt edes mennyt sanomaan jotain.. vaikkakin tyhmää, ei sillä väliä. "Moi" olisi riittänyt ihan hyvin =) En asu enää niillä kulmilla missä kirjoittamani tapahtui mutta käyn silloin tällöin tuttujani siellä tapaamassa. Enkä ajattele edes salaa, että näenköhän vielä sitä puoli infarktin aiheuttavaa tyttöä edes vilaukselta...


    • harvoin

      Mun täytyy tuntea ensin edes vähän. Joistain ihmisistä näen heti, että tuosta pidän, mutta en voi ihastua. Haluan kuulla mitä hän puhuu, ajattelee.

      Olen huomannut, että on ihmisiä, joille riittää pelkkä hymy.

      • ei ikuista karhununta

        ..onneksi niitä. Minulle on olemassa alku ja loppu, ja välissä pitää jotain muutakin olla kuin hymyä.
        Kiinnostus voi herätä mutta se voi myös kuolla, jos se on yksipuolista.


    • puol-vuotta

      Siis ensi hetkistä lähtien tää hemmo veti multa jalat alta ja töissäpä tietysti..
      Se katsoi ja toisinaan vieläkin katsoo suoraan silmiin, ja pitkään.. moikkas heti alusta alkaen ja mä ressu vaan hymyilin =)
      Ja tämä ihastus ei vastaa minunkaan miesihannetta, mutta joku siinä saa jalat hyytelölle ja sydämen läpättämään edelleen.
      Mut pakko sanoa että kidutusta tää puolivuotta on ollut, tunteita niin pilvissä liidellessä ja välillä toivoen ettei häntä olis koskaan nähnytkään. Varo vaan =) Toivottavasti tän tarkoitus joskus selviää =)
      Mut voi niitä alku aikoja, kaipaan niitä kun piti joka paikasta kurkkia missä hän on menossa ja "sattumalta" osuimme samaan aikaan samaan paikkaan, mutta niitä mietin aijemminkin että olipa se mieskin osunut aika useesti sinne missä minäkin olin =)
      Nyt oon vaan jotenkin tajunnut ettei tästä taida tän kummempaa tulla ja haikailen vaan hänen peräänsä.. Tälläistä ihastusta en ole ennen kokenut, näin pahasti ei ole pää ja sydän mennyt jumiin kenenkään muun kodalla joten jotenkin sitä yhä toivoo että edes jotain, pienen pienen hetken verran tapahtuisi...

    • ihastunut tuntemattomaan..

      minä kans en ole koskaan ees jutellu kyseisen kundin kaa,nähty kyl aina välil mun duuni paikassa..mutta hän kyllä säväytti heti ensi näkemältä täysin!hänen katseensakki ku tuntuu et menee luihin asti;).enkä minä joka olen aina sana valmis,ni menen ihan lukkoon kyl.hän on vaan niin sexykäs...mutta minua huomattavasti nuorempi..kun pääsikin hänen ajatus maailmaan kii mitä hän ajattelee kans,ku törmätään.....t.eräs nainen joka odottaa jo seuraavaa näkemistä hänestä duunissani;)

    • Anonyymi

      Vastaus ehkä vähän viiveellä😁 mutta ei tuo harvinaista ole. Tuolle on olemassa ihan psykologinen selitys ja aika yleistäkin jopa.

      Ihminen voi näköjään myös tuntea järjetöntä voimakasta vetovoimaa ihmistä kohtaan ketä ei ole koskaan tavannut, kenen kuvaa ei ole nähnyt, ei keskustellut hänen kanssaan, kenestä ei voi etukäteen tietää onko kumpaa sukupuolta. Tähän omaan tilanteeseen en täysin järjellistä selitystä ole vielä keksinyt. Varmaan joku kirjoituksessaan on ollut sellaista, mitä minussa itsessäni puuttuu ja tämä saanut aikaan tuon. Jos joku keksii paremman selityksen niin mielellään ottaisin vastaan. :)

    • Anonyymi

      Kyllä hyvinkin voi syntyä suhde. Harvoin molemmat ihastuu yhtä aikaa ja jotkut on enemmän alttiita ihastumaan ensisilmäyksellä. Tunnen monta paria, joilla on lähtenyt toisen salamaihastumisesta. Omiakin kokemuksia on pari.

    • Minä pystyn ihastumaan nopeasti täysin tuntemattomaan. Taitaa vaan olla todella harvinaista, että molemmat tuntee samoin siinä tilanteessa. Olen joissain tilanteissa myös todella hitaasti lämpenevä. Tarvitsen aikaa toisen tarkkailuun. Siksi olenkin aina yksin.

      • Anonyymi

        joo kyyläsit nettaa kaupassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe