Mulla on rinnakkais s-etukortti (käteinen). Olenko siis s-pankin jäsen ja miten saan avattua sinne s-tilin?
S-Pankki
5
1004
Vastaukset
- olla kuten
itse epäilitkin- vastaus löytynee ottamalla sinne yhteyttä.
Siis et ole S-pankin jäsen. S-Pankki Oy on osakeyhtiö eikä osakeyhtiöissä ole mitään jäseniä.
- SPANKKI
Itse tykkäät heti kyttyrää, kun sinun vääriä tietojasi oikaistaan k.o. palstalla, panikoit henkilökohtaisuuksilla. Jos voisit itse lopettaa nuo näsäviisastelusi, kiitos jo etukäteen.
Aloittajan kysymykseen vastaan, että sinä olet s-pankin asiakas yhdessä pääjäsenen kanssa ja teillä on jo tili pankissa, josta vastaa pääkortin haltija ja sinä keräät bonuksia.
- kfdlö
Omaa tiliä sinulla S-pankissa ei ole, sinulla voi olla käyttöoikeus tiliin, jos pääkortin haltija (siis osuusksupan pääjäsen) on sinulle käyttöoikeuden määritellyt. Oliko sinulla aikaisemmin mahdolisuus nostaa bonuksia s-tilitä? Jos oli niin käyttöoikeus on siirtynyt myös S-pankin tiliin.
Tilin saat avattua itsellesi kun menet johonkin toimipisteeseen sen avaamaan. Voit olla varma, että sinulle tarjotaan myös osuukaupan jäsenyyttä (pankkipalvelut edullisenpia asiakasomistajille, kuin muille). Jos et halua asiakasomistajaksi, voit sinä silti tilin pankkiin avata.- spankki
Samat edut on sinulle, kuin pääjäsenellä, kenen asiakasomistaja talouteen kuulut. Eli näin ollen en usko, että sinulle tarjotaan jäsenyyttä. Eli, voit avata itsellesi omia s-tilejä, tilata pankkitunnukset ja maksukortteja. Ja saat samat edut, kuin pääjäsen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865