Mulla on rinnakkais s-etukortti (käteinen). Olenko siis s-pankin jäsen ja miten saan avattua sinne s-tilin?
S-Pankki
5
1026
Vastaukset
- olla kuten
itse epäilitkin- vastaus löytynee ottamalla sinne yhteyttä.
Siis et ole S-pankin jäsen. S-Pankki Oy on osakeyhtiö eikä osakeyhtiöissä ole mitään jäseniä.
- SPANKKI
Itse tykkäät heti kyttyrää, kun sinun vääriä tietojasi oikaistaan k.o. palstalla, panikoit henkilökohtaisuuksilla. Jos voisit itse lopettaa nuo näsäviisastelusi, kiitos jo etukäteen.
Aloittajan kysymykseen vastaan, että sinä olet s-pankin asiakas yhdessä pääjäsenen kanssa ja teillä on jo tili pankissa, josta vastaa pääkortin haltija ja sinä keräät bonuksia.
- kfdlö
Omaa tiliä sinulla S-pankissa ei ole, sinulla voi olla käyttöoikeus tiliin, jos pääkortin haltija (siis osuusksupan pääjäsen) on sinulle käyttöoikeuden määritellyt. Oliko sinulla aikaisemmin mahdolisuus nostaa bonuksia s-tilitä? Jos oli niin käyttöoikeus on siirtynyt myös S-pankin tiliin.
Tilin saat avattua itsellesi kun menet johonkin toimipisteeseen sen avaamaan. Voit olla varma, että sinulle tarjotaan myös osuukaupan jäsenyyttä (pankkipalvelut edullisenpia asiakasomistajille, kuin muille). Jos et halua asiakasomistajaksi, voit sinä silti tilin pankkiin avata.- spankki
Samat edut on sinulle, kuin pääjäsenellä, kenen asiakasomistaja talouteen kuulut. Eli näin ollen en usko, että sinulle tarjotaan jäsenyyttä. Eli, voit avata itsellesi omia s-tilejä, tilata pankkitunnukset ja maksukortteja. Ja saat samat edut, kuin pääjäsen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497