ole rehellinen antti

tiedänpä vain

Kaikki alalla olevat tietävät Antin olevan kiinnostunut muista kuin tytöistä,niinkuin tiedettiin Sillanpäänkin olevan kauan ennen paljastusta.Eikä siinä mitään ,se on ihan okei, sillä jokainen saa olla sitä mitä on .Lähinnä huvittaa, niinkuin Sillanpäänkin kohdalla,että miksei sitä voisi kertoa kun kaikki sen jo tietää? Vai onko niin että levymyynti tipahtaisi liikaa jos siitä kirjoitettaisiin? Eikö levyjen myynnin kuitenkin kuuluisi perustua musiikillisiin arvoihin ?

13

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmisten

      pitäisi julkisesti selvittää seksuaalinen "suuntansa".

      Pitäsikö se kertoa jo siinä vaiheessa kun esittelet nimesi....

      Eihän se tiettävästi esim. musiikkiin vaikuta.
      Nimimerkki asiaa pidemmän aikaa ihmetellyt

    • ..ihmettelijä..

      Hoh hoijaa.. Taas näitä netissä riehuvia "tietäjiä", jotka eivät tiedä yhtään mitään, mutta luulevat sitäkin enemmän.

      Antilta ei tietääkseni ole koskaan kysytty hänen suuntautumisestaan, joten hän on ollut asian suhteen rehellinen, oli sitten hetero, homo, transu, aseksuaali. Tuon asian tietää varmaan Antti parhaiten itse.

      Omassa teksissäkin toteat "Vai onko niin että levymyynti tipahtaisi liikaa jos siitä kirjoitettaisiin? Eikö levyjen myynnin kuitenkin kuuluisi perustua musiikillisiin arvoihin ? "

      - Eli miksi kyselet typeriä? Ai niin, olet typerys.

      • vessapaperiorava

        Tuisku ulos kaapista niin nähtäis näilläkin palstoilla että onko nämä Tuisku-"fanit" oikeita faneja...eli siis fanittaisivat sitä senkin jälkeen kun tulee kaapista ulos. Tosin en kyllä ihmettelisi sitäkään että suosio romahtais siinä samalla kun tämä tunnustus tulee


      • sinua kiinnostaa
        vessapaperiorava kirjoitti:

        Tuisku ulos kaapista niin nähtäis näilläkin palstoilla että onko nämä Tuisku-"fanit" oikeita faneja...eli siis fanittaisivat sitä senkin jälkeen kun tulee kaapista ulos. Tosin en kyllä ihmettelisi sitäkään että suosio romahtais siinä samalla kun tämä tunnustus tulee

        vain toisen uran mahdollinen romahtaminen - elämäsi täytyy olla todella tylsää


      • ei-fani
        vessapaperiorava kirjoitti:

        Tuisku ulos kaapista niin nähtäis näilläkin palstoilla että onko nämä Tuisku-"fanit" oikeita faneja...eli siis fanittaisivat sitä senkin jälkeen kun tulee kaapista ulos. Tosin en kyllä ihmettelisi sitäkään että suosio romahtais siinä samalla kun tämä tunnustus tulee

        laulajana ole mitenkään erityinen, tanssii ja hyppelehtii kyllä nätisti videoillaan. Onhan hän pikkutyttöjen ja vähän vanhempienkin tyttöjen suosikki, ja ns kaapista tulo voisi todella romahduttaa suosion, kun prinssistä ei voi enää unelmoida mahdollisena poikakaverina.

        Toisaalta itse en usko näihin homo-juttuihin ollenkaan, ennenkuin itse näen omin silmin tai oma homotutkani kertoo jotain. Jos Antti vaikka osoittautuisikin homoksi tai bi:ksi, ei sekään yllättäisi mua. Kuka tahansa voi osoittautua homoseksuaaliksi; vaikkapa moneen kertaan avioitunut viiden lapsen isä.

        Antin kohdalla tutkani ei ole vielä värähtänyt. Hän ei ole mielestäni naismainen, ei ole naisellisia eleitä (jos tota tanssia ei lasketa) tai homoille tyypillistä puhetyyliä, "fant-sua ja i-hanaa".

        Mitäs jos Antti onkin kaappihetero? Ei läheskään kaikki alle 30 kymppiset miehet seukkaa vakituiseen, vaan lentelevät kukasta kukkaan, samaahan naisetkin nykyään tekevät.

        Yhteenvetona sanon vaan, että on todella typerää levittää tollasta tietoa netissä, jota ei pysty todistamaan oikeaksi, ja vieläpä nimettömänä. Vielä typerämpiä on tietysti ne, jotka uskovat näitä taruja.

        Btw, 30 Seconds to Mars -bändin laulaja Jared Leto sanoi, että sitten vasta tietää olevansa kuuluisa, kun ruvetaan haukkumaan homoksi.


      • puhu naisellisesti
        ei-fani kirjoitti:

        laulajana ole mitenkään erityinen, tanssii ja hyppelehtii kyllä nätisti videoillaan. Onhan hän pikkutyttöjen ja vähän vanhempienkin tyttöjen suosikki, ja ns kaapista tulo voisi todella romahduttaa suosion, kun prinssistä ei voi enää unelmoida mahdollisena poikakaverina.

        Toisaalta itse en usko näihin homo-juttuihin ollenkaan, ennenkuin itse näen omin silmin tai oma homotutkani kertoo jotain. Jos Antti vaikka osoittautuisikin homoksi tai bi:ksi, ei sekään yllättäisi mua. Kuka tahansa voi osoittautua homoseksuaaliksi; vaikkapa moneen kertaan avioitunut viiden lapsen isä.

        Antin kohdalla tutkani ei ole vielä värähtänyt. Hän ei ole mielestäni naismainen, ei ole naisellisia eleitä (jos tota tanssia ei lasketa) tai homoille tyypillistä puhetyyliä, "fant-sua ja i-hanaa".

        Mitäs jos Antti onkin kaappihetero? Ei läheskään kaikki alle 30 kymppiset miehet seukkaa vakituiseen, vaan lentelevät kukasta kukkaan, samaahan naisetkin nykyään tekevät.

        Yhteenvetona sanon vaan, että on todella typerää levittää tollasta tietoa netissä, jota ei pysty todistamaan oikeaksi, ja vieläpä nimettömänä. Vielä typerämpiä on tietysti ne, jotka uskovat näitä taruja.

        Btw, 30 Seconds to Mars -bändin laulaja Jared Leto sanoi, että sitten vasta tietää olevansa kuuluisa, kun ruvetaan haukkumaan homoksi.

        Stereotyyppistä ajattelua homoista tuo naisellisuus. Kaikki homot eivät todellakaan ole naisellisia! En todellakaan tiedä, mutta jos arvata pitäsi, luulisin, että sama sukupuoli kiinnostaa Tuiskua enemmän.


      • ei-fani
        puhu naisellisesti kirjoitti:

        Stereotyyppistä ajattelua homoista tuo naisellisuus. Kaikki homot eivät todellakaan ole naisellisia! En todellakaan tiedä, mutta jos arvata pitäsi, luulisin, että sama sukupuoli kiinnostaa Tuiskua enemmän.

        tiedän, ja varmaan suurin osa muistakin ihmisistä, ettei läheskään kaikki homot välttämättä muistuta stereotypia-homoja. Homoutta ei todellakaan ole tatuoitu otsaan, ja jotkut homot uskaltaa kaapista ulos vasta keski-ikäisenä, jos silloinkaan, ja homous voi tulla todella suurena yllätyksenä läheisille, varsinkin vaimolle ja lapsille;D

        Tarkoitinkin kirjoituksellani sitä, että TURHAA täällä on spekuloida ja arvailla mikä kenenkin suuntaus on, kun sen yleensä varmuudella tietää vain spekuloinnin kohde itse.


      • Antti-fäni

        ..on vain ja ainoastaan Antin oma asia eikä se kuulu yhtään kenelle muulle kuin hänelle itselleen!

        Olen kova Antti-fani, suon Antille yksityisyyden rauhan ja toivon että hän jaksaa tehdä musaa vielä kauan.


      • Antti-fäni kirjoitti:

        ..on vain ja ainoastaan Antin oma asia eikä se kuulu yhtään kenelle muulle kuin hänelle itselleen!

        Olen kova Antti-fani, suon Antille yksityisyyden rauhan ja toivon että hän jaksaa tehdä musaa vielä kauan.

        Mitäs se kenellekään kuuluu että onko se homo vai ei.
        Minusta se ei ole, ja en varmaan ole ainoa joka ajattelee niin.
        Antilla on oltava oikeus elämään yksityishenkilönä


      • !!!?!!!!?!!!
        noviisori kirjoitti:

        Mitäs se kenellekään kuuluu että onko se homo vai ei.
        Minusta se ei ole, ja en varmaan ole ainoa joka ajattelee niin.
        Antilla on oltava oikeus elämään yksityishenkilönä

        Niin ,eipä jätetty herra Satulinnaakaan rauhaan missään vaiheessa . Ihmiset vaan ovat sellaisia ja varsinkin näillä sivuilla. Kun näitä lukee , niin ajattelee kyllä , että missähän moni näistä ihmisistä on ollut silloin kuin älyä tai inhimillisyyttä jaettiin tai sitten vaan haluavat olla niin ilkeitä . Saavat varmaan "kiksit" siitä.
        Eli tuskin Anttia jätetään rauhaan ennenkuin hän tulee kaapista. Liian suloinen ja fiksu poika ollakseen hetero.


      • homoile eiku
        !!!?!!!!?!!! kirjoitti:

        Niin ,eipä jätetty herra Satulinnaakaan rauhaan missään vaiheessa . Ihmiset vaan ovat sellaisia ja varsinkin näillä sivuilla. Kun näitä lukee , niin ajattelee kyllä , että missähän moni näistä ihmisistä on ollut silloin kuin älyä tai inhimillisyyttä jaettiin tai sitten vaan haluavat olla niin ilkeitä . Saavat varmaan "kiksit" siitä.
        Eli tuskin Anttia jätetään rauhaan ennenkuin hän tulee kaapista. Liian suloinen ja fiksu poika ollakseen hetero.

        hölmöile. kai niitä sulosia ja fiksuja poikia on myös heteroissa, transuissa, bisseissä ja interseksuaaleissa, niin ja aseksuaaleissa.

        itse et ole sen parmpi kuin noi homottelevat dissaajat, jotka yrittävät väkisin leimata antin homoksi. tosiasiahan on, että kun joku tulee tarpeeksi kuuluisaksi ja varsinkin suosituksi, alkaa nää homojutut elämään omaa elämäänsä. teinit varsinkin on heti homottelemassa jos eivät jostain diggaa.

        mun puolesta antti voi olla homo tai hetero, ei se musaan vaikuta eikä mun fanitukseni määrään.


      • hirmuinen
        noviisori kirjoitti:

        Mitäs se kenellekään kuuluu että onko se homo vai ei.
        Minusta se ei ole, ja en varmaan ole ainoa joka ajattelee niin.
        Antilla on oltava oikeus elämään yksityishenkilönä

        anaalituisku!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe