minulla on elisan kaapeli ja telewellin kaapeli modeemi. laajakaista yhteys pätkii niin että joutuu resetoimaan modeemin päivässä jopa 10 kertaa että yhteys palautuu.
elisan asentaja on käynyt ja on todennut että vikaa ei ole kaapeleissa ja kone on ollut huollossa sekä koitettu on jopa kahta eri modeemia, mutta pätkiminen vaan jatkuu.
olen jopa aikeissa luovuttaa koko laajakaistan pois jos ei tämä nyt ala selviämään.
laajakaista pätkii
6
813
Vastaukset
- DNA mies
kuulostaa jälleen siltä että elisa peittelee vian vakavuutta, mutta suomen "poplari" operaattorilla on kuitenkin kentällä asiat aina kunnossa ja korvauksia saat jos haluat.
- verikosto
huvittavaa lukea kun ihmiset kirjoittelee että pätkii pätkii. kuulkaas nyt ei täältä saa apua pätkimis ongelmiin vaan operaattorin asentajan velvollisuus on taata toimiva netti kaikille asiakkailleen ja jos joku on kokenut vääryyttä niin silloin hänen kuuluu saada siitä hyvitys.
- veijalainen
se johto joka tulee modeemista antenni pistokkeeseen niin onko siinä välissä sinulla adaptoria tai jatkokappaletta?
ne saattavat häiritä netti linjaa jos esim. adaptori on väärin kiinitetty kaapeliin tai jos jatkokappaleessa oleva "tahdistin"on liian heikko vastaanottamaan singnaalia pistokkeesta- bryan malone
mistä helv.... tahdistimesta sä nyt oikein puhut??????
- giga-antti
sanoit että koneesi on ollut huollossa, mutta et kertonut missä se oli huollossa?
gigantin huolto on aivan kuin tyhjää vaan sillä he voivat vedota vaikka siihen että koneessasi on ruoste tai kosteus vaurio jos eivät muuta vikaa löydä niin asiakas joutuu itse maksamaan huollon vaikka se olisikin takuu huolto.- setsuur
itselläni ei myöskään ole gigantista mitää hyvää sanottavaa, sillä tavara jonka sieltä ostin oli taulu-televisio.
myyjä sanoi että tämä televisio on laatu tuote ja siinä on kahden vuoden, no laitoin television kotona päälle ja eipä tullut kuvaa laisinkaan, vein television gigantiin takaisin ja vaadin selitystä, mutta myyjä vain sanoi että televisio on aivan ehjä ja että vika oli siinä että en osannut käyttää televisiota.
vein sen uudelleen kotiin ja ei vaan tullut kuvaa ja taas takaisin gigantiin valittamaan, mutta gigantissa se toimi aivan hyvin.
sitten selvisi että ei se minulla kotona näkynytkään koska television scart liitin oli paskana ja gigantissa he koittivat ilman boxia (kaapeli verkko) kun taas minun kotona on vaan antenni verkko ja on pakko olla digiboxi, jotenka en saanut mitää takuu korvauksia koska takuu koskee vain televisio vikaa eikä ns. lisä- laite vikaa kuten scart.
minulle sanottiin vaan ennen kuin ostin television että tässä televisiossa on kahden vuoden takuu, eikä puhuttu mitään ettei takuu kata lisäosoia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848