Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

laajakaista pätkii

king herodes

minulla on elisan kaapeli ja telewellin kaapeli modeemi. laajakaista yhteys pätkii niin että joutuu resetoimaan modeemin päivässä jopa 10 kertaa että yhteys palautuu.

elisan asentaja on käynyt ja on todennut että vikaa ei ole kaapeleissa ja kone on ollut huollossa sekä koitettu on jopa kahta eri modeemia, mutta pätkiminen vaan jatkuu.

olen jopa aikeissa luovuttaa koko laajakaistan pois jos ei tämä nyt ala selviämään.

6

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DNA mies

      kuulostaa jälleen siltä että elisa peittelee vian vakavuutta, mutta suomen "poplari" operaattorilla on kuitenkin kentällä asiat aina kunnossa ja korvauksia saat jos haluat.

    • verikosto

      huvittavaa lukea kun ihmiset kirjoittelee että pätkii pätkii. kuulkaas nyt ei täältä saa apua pätkimis ongelmiin vaan operaattorin asentajan velvollisuus on taata toimiva netti kaikille asiakkailleen ja jos joku on kokenut vääryyttä niin silloin hänen kuuluu saada siitä hyvitys.

    • veijalainen

      se johto joka tulee modeemista antenni pistokkeeseen niin onko siinä välissä sinulla adaptoria tai jatkokappaletta?

      ne saattavat häiritä netti linjaa jos esim. adaptori on väärin kiinitetty kaapeliin tai jos jatkokappaleessa oleva "tahdistin"on liian heikko vastaanottamaan singnaalia pistokkeesta

      • bryan malone

        mistä helv.... tahdistimesta sä nyt oikein puhut??????


    • giga-antti

      sanoit että koneesi on ollut huollossa, mutta et kertonut missä se oli huollossa?

      gigantin huolto on aivan kuin tyhjää vaan sillä he voivat vedota vaikka siihen että koneessasi on ruoste tai kosteus vaurio jos eivät muuta vikaa löydä niin asiakas joutuu itse maksamaan huollon vaikka se olisikin takuu huolto.

      • setsuur

        itselläni ei myöskään ole gigantista mitää hyvää sanottavaa, sillä tavara jonka sieltä ostin oli taulu-televisio.

        myyjä sanoi että tämä televisio on laatu tuote ja siinä on kahden vuoden, no laitoin television kotona päälle ja eipä tullut kuvaa laisinkaan, vein television gigantiin takaisin ja vaadin selitystä, mutta myyjä vain sanoi että televisio on aivan ehjä ja että vika oli siinä että en osannut käyttää televisiota.

        vein sen uudelleen kotiin ja ei vaan tullut kuvaa ja taas takaisin gigantiin valittamaan, mutta gigantissa se toimi aivan hyvin.

        sitten selvisi että ei se minulla kotona näkynytkään koska television scart liitin oli paskana ja gigantissa he koittivat ilman boxia (kaapeli verkko) kun taas minun kotona on vaan antenni verkko ja on pakko olla digiboxi, jotenka en saanut mitää takuu korvauksia koska takuu koskee vain televisio vikaa eikä ns. lisä- laite vikaa kuten scart.

        minulle sanottiin vaan ennen kuin ostin television että tässä televisiossa on kahden vuoden takuu, eikä puhuttu mitään ettei takuu kata lisäosoia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe