tuossa yksi härkämies pyöritti sitten yhden puoli vuotta..meni ja tuli ja vaikka kuinka kyselin haluaako jotain vakavampaa ikinä ei tullut vastausta..nyt sitten tuossa muutama viikko sitten ilmestyi yöllä humalassa selittämään että haluan sut mutten voi koskaan olla sun kanssa..tähänkään en saanut kummempaa vastausta..nyt selvisi että suerustelee tahollaan jonkun toisen kanssa..mitä ihmettä tällainen on?herra kyllä tiesi minun tunteistani ja aina itse tuli takaisin..niin no nyt ei taida enää tulla ja oloo on todella loukattu
miksi tekee näin?
1
676
Vastaukset
- Nimetön
itse olen täysin samassa tilanteessa härkämiehen kanssa....puoli vuotta pyöritystä ja hänen sääntöjen mukaan elämistä takana! viime yönä kännissä jopa jätti,ja samantien halus mut kuitenki takasin!?! sanoi että hänellä ei ole minua kohtaan mitään tunteita...mutta edelleen siis vissiin ollaan yhdessä!nähdään silloin kun hänelle sopii, (n.kerran viikossa)ei vastaa puhelimeen ja muutenkin on tiukasti ollut ohjat hänellä...itse tulin tänään siihen tulokseen että nyt saa riittää!piru vieköön!miten joku voi edes sanoa että mulla ei oo mitään tunteita sinua kohtaan mutta yritetään vielä? on sitä tyhmä kun on kattonu näinki kauan...jollain sairaalla tavalla se on kuitenki koukuttanut minut,mutta nyt annan järjelle äänen! tee sinäkin niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061778
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271472En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101068Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1241061Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 151819
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728