tuossa yksi härkämies pyöritti sitten yhden puoli vuotta..meni ja tuli ja vaikka kuinka kyselin haluaako jotain vakavampaa ikinä ei tullut vastausta..nyt sitten tuossa muutama viikko sitten ilmestyi yöllä humalassa selittämään että haluan sut mutten voi koskaan olla sun kanssa..tähänkään en saanut kummempaa vastausta..nyt selvisi että suerustelee tahollaan jonkun toisen kanssa..mitä ihmettä tällainen on?herra kyllä tiesi minun tunteistani ja aina itse tuli takaisin..niin no nyt ei taida enää tulla ja oloo on todella loukattu
miksi tekee näin?
1
656
Vastaukset
- Nimetön
itse olen täysin samassa tilanteessa härkämiehen kanssa....puoli vuotta pyöritystä ja hänen sääntöjen mukaan elämistä takana! viime yönä kännissä jopa jätti,ja samantien halus mut kuitenki takasin!?! sanoi että hänellä ei ole minua kohtaan mitään tunteita...mutta edelleen siis vissiin ollaan yhdessä!nähdään silloin kun hänelle sopii, (n.kerran viikossa)ei vastaa puhelimeen ja muutenkin on tiukasti ollut ohjat hänellä...itse tulin tänään siihen tulokseen että nyt saa riittää!piru vieköön!miten joku voi edes sanoa että mulla ei oo mitään tunteita sinua kohtaan mutta yritetään vielä? on sitä tyhmä kun on kattonu näinki kauan...jollain sairaalla tavalla se on kuitenki koukuttanut minut,mutta nyt annan järjelle äänen! tee sinäkin niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982