me vai mina ja sina

jousimies

hei!

Tutkin itse paljolti erilaisia astrologioita, huvittaa vaan tämä mieheni kanssa olevat erot :)
Jos joku haluaa kommentoida miten mielestänne sovimme yhteen, tulemmeko tulemaan toimeen, haluaisin kuula muitakin näkökulmia
Minä: TULI-TIIKERI nouseva: APINA /Jousimies
Mies: MAA-VUOHI nouseva: VUOHI / Kalat
Hassua :)

11

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

      Kiinalainen horoskooppi kertoo, että Tiikerille ei löydy montaa sopivaa kumppania ja että Tiikerin ja Vuohen suhde saattaa jäädä lyhyeksi koska he ovat kuin yö ja päivä.

      En kiinnitä elementteihin suurta merkitystä silloin kun vihreä valo palaa liitolle. Pitää muistaa, että syntymävuoden elementti on vain yksi viidestä, joka muokkaa persoonallisuutemme kuvaa.

      Tässä meillä on Tuli-Tiikeri ja Maa-Vuohi. Tuli-ihminen ja järki-ihminen? Todellisuudessa Tuli-Tiikerin (naisen) kartta on tällainen:
      syntymävuoden elementti on TULI
      kiinteä elementti on PUU
      syntymämaan elementti on TULI
      syntymäajan elementti on METALLI
      syntymäkuukauden elementti on VESI

      Ainoa elementti joka puuttuu on Maa...

      Vuohen (miehen) kartta on puutteellinen, koska en tiedä onko hän syntynyt helmikuussa (VESI) vai maaliskuussa (PUU). Tulielementtejä tällä Maa-Vuohella on kuitenkin KOLME (3):
      Vuohen kiinteä elementti on nimittäin TULI
      syntymämaan elementti on TULI
      ja syntymäajan elementti on TULI
      syntymävuoden elementti on MAA

      Kysymys 1: Mikä on miehen syntymäkuukausi?
      Kysymys 2: Onko Maa-Vuohessa tulta (onko hän helposti syttyvä)?

      Erittäin mielenkiintoinen suhde.

      • vastauksestasi

        Miehen syntymäkuukausi on maaliskuu
        Nouseva horoskooppi miehellä on Leijona
        Ja minulla Rapu
        Sekin vielä.. :)
        Kiitos! Tästä tulee hauskaa.


      • Kysymys 2:
        vastauksestasi kirjoitti:

        Miehen syntymäkuukausi on maaliskuu
        Nouseva horoskooppi miehellä on Leijona
        Ja minulla Rapu
        Sekin vielä.. :)
        Kiitos! Tästä tulee hauskaa.

        Kyllä, miehessä on hieman tulta, mutta ei liikaa!


      • lisään

        mies ei ole syntynyt suomessa vaan sveitsissä


      • Tulisika
        lisään kirjoitti:

        mies ei ole syntynyt suomessa vaan sveitsissä

        Miehesi syntymämaa on Sveitsi (1.8.1291) - Metalli-Jäniksen vuosi. Miehen syntymäkuukausi on maaliskuu, Puu-Jänis.

        Mies:
        2 x Tuli
        1 x Metalli
        1 x Puu
        1 X MAA

        Nainen:
        2 x Tuli
        1 x Metalli
        1 x Puu
        1 x VESI

        Miehen puuttuva elementti on: VESI.
        Naisen puuttuva elementti on: MAA.

        Tästäkö se johtuu? Miehen hallitseva elementti on Tuli, Naisen hallitseva elementti on Tuli.
        Vesi ja Maa...

        Nainen: tässä tapauksessa Veden kommunikointikyky yhtyy Tulen intohimoon - uskon, että nainen on sanallisesti erittäin lahjakas ja dramaattinen. Hän on myös sosiaalinen.Tuli-Tiikeri arvostaa toimintaa ennen kaikkea ja hän on mestari voittamaan!

        Mies: Maa ja Tulen yhdistelmä tekee hänestä voimakkaan. Voisi kuvitella että Vuohi on helppo nakki. Näin ei ole. Vuohi rakastaa mukavuutta ja rahaa mutta vihaa "hyviä" neuvoja ja arvostelua!
        Neuvot voivat tehdä hänet neuroottisen puolustelevaksi.

        Sinä teidät, minä leikin sanoilla.

        Kiinalaiset sanovat näin: jos Maa on liian vahva, se tukkii vesiväylät ja tekee Vedestä hyödyttömän. Jos Vesi on liian voimakas, se tulvii ja kuluttaa maata vieden sen virran mukana.

        Tämä on kiinalainen tulkinta. Jousimies/Kalat: näistä myöhemmin.


      • tulkinnastasi
        Tulisika kirjoitti:

        Miehesi syntymämaa on Sveitsi (1.8.1291) - Metalli-Jäniksen vuosi. Miehen syntymäkuukausi on maaliskuu, Puu-Jänis.

        Mies:
        2 x Tuli
        1 x Metalli
        1 x Puu
        1 X MAA

        Nainen:
        2 x Tuli
        1 x Metalli
        1 x Puu
        1 x VESI

        Miehen puuttuva elementti on: VESI.
        Naisen puuttuva elementti on: MAA.

        Tästäkö se johtuu? Miehen hallitseva elementti on Tuli, Naisen hallitseva elementti on Tuli.
        Vesi ja Maa...

        Nainen: tässä tapauksessa Veden kommunikointikyky yhtyy Tulen intohimoon - uskon, että nainen on sanallisesti erittäin lahjakas ja dramaattinen. Hän on myös sosiaalinen.Tuli-Tiikeri arvostaa toimintaa ennen kaikkea ja hän on mestari voittamaan!

        Mies: Maa ja Tulen yhdistelmä tekee hänestä voimakkaan. Voisi kuvitella että Vuohi on helppo nakki. Näin ei ole. Vuohi rakastaa mukavuutta ja rahaa mutta vihaa "hyviä" neuvoja ja arvostelua!
        Neuvot voivat tehdä hänet neuroottisen puolustelevaksi.

        Sinä teidät, minä leikin sanoilla.

        Kiinalaiset sanovat näin: jos Maa on liian vahva, se tukkii vesiväylät ja tekee Vedestä hyödyttömän. Jos Vesi on liian voimakas, se tulvii ja kuluttaa maata vieden sen virran mukana.

        Tämä on kiinalainen tulkinta. Jousimies/Kalat: näistä myöhemmin.

        Kiitos!
        Tästä sai lisää mielenkiintoista pohdittavaa, en ole itse kiinnittänyt oikeastaan elementteihin kauheasti huomiota.
        osuit täysin oikeaan luonnekuvauksissa, kyllä olen sanallisesti lahjakas ja ennen kaikkea dramaattinen osaan olla ! :)
        mies on erittäin voimakas eikä kaipaile neuvoja, vaikka minä yritän neuvoja tuputtaa liikaakin..
        Tästä oli todella apua!


      • Tulisika
        tulkinnastasi kirjoitti:

        Kiitos!
        Tästä sai lisää mielenkiintoista pohdittavaa, en ole itse kiinnittänyt oikeastaan elementteihin kauheasti huomiota.
        osuit täysin oikeaan luonnekuvauksissa, kyllä olen sanallisesti lahjakas ja ennen kaikkea dramaattinen osaan olla ! :)
        mies on erittäin voimakas eikä kaipaile neuvoja, vaikka minä yritän neuvoja tuputtaa liikaakin..
        Tästä oli todella apua!

        Länsimainen astrologia: Jousimies/Tuli, Kalat/Vesi. Vedenmerkki ihmettelee tässä tulenmerkin riehuntaa.

        Kuu edustaa persoonaa. Onko kuumerkit tiedossa?
        Pitää muistaa, että Kuu on sielun symboli.

        Jousimies: tämän merkin äärimmäisyysihmiset ovat joko kapinallisia, sydämmellisiä tai järjestyksenhaluisia.

        Kalat: tämän merkin äärimmäisyysihmiset ovat joko tyhjänpäiväisiä tai valppaita.

        Milloin olette syntyneet? Jousimies: marraskuussa? joulukuun 1.-10 tai myöhemmin?
        Kalat: helmikuussa? maaliskuun 1.-10.3 tai myöhemmin?


      • ja kuu
        Tulisika kirjoitti:

        Länsimainen astrologia: Jousimies/Tuli, Kalat/Vesi. Vedenmerkki ihmettelee tässä tulenmerkin riehuntaa.

        Kuu edustaa persoonaa. Onko kuumerkit tiedossa?
        Pitää muistaa, että Kuu on sielun symboli.

        Jousimies: tämän merkin äärimmäisyysihmiset ovat joko kapinallisia, sydämmellisiä tai järjestyksenhaluisia.

        Kalat: tämän merkin äärimmäisyysihmiset ovat joko tyhjänpäiväisiä tai valppaita.

        Milloin olette syntyneet? Jousimies: marraskuussa? joulukuun 1.-10 tai myöhemmin?
        Kalat: helmikuussa? maaliskuun 1.-10.3 tai myöhemmin?

        Kuu on molemmilla jousimiehessä :)
        Mies: 19.03
        Nainen: 02.12

        minulla on myös mars kaloissa, en muista nyt mikä oli miehellä mars/venus...


      • Tulisika
        ja kuu kirjoitti:

        Kuu on molemmilla jousimiehessä :)
        Mies: 19.03
        Nainen: 02.12

        minulla on myös mars kaloissa, en muista nyt mikä oli miehellä mars/venus...

        Nainen Jousimies, syntynyt joulukuun alussa. Hän on luultavasti vapaa, avoin, antelias ja intohimoinen. Nainen pitää väittelyistä ja on kiinnostunut filosofiasta, hän on itsenäinen ja hieman ylevämielinen (?). Yhdistelmä Aurinko Jousimiehessä - Kuu Jousimiehessä viittaa riippumattomuuteen ja positiiviseen luonteeseen mutta samalla myös levottomuuteen...Yhdistelmä on erittäin onnekas.

        Mies, Kalat, kuuluu ryhmään III. Nämä Kalat ovat hyvin levottomia ja heillä on voimakas omanarvontunto. Tänä aikana syntynyt ei yleensä ole kovin käytännöllinen (elää unelmamaailmassa) - miehesi nouseva merkki on kuitenkin erittäin vahva (Leijona) - hän saattaa olla poikkeus. Yhdistelmä Aurinko Kaloissa - Kuu Jousimiehessä tuo voimakkaan kiinnostuksen kulkemiseen/matkustamiseen. Uskon, että miehesi luonne on monin tavoin hyvin epätavallinen. Tämä "boheemi" näkee kauaksi ja hylkää kaikkea tavanomaista. Ikuinen kaipaus?

        Jousimies/Kalat on haastava yhdistelmä. Vesi (Kalat) saattaa sammuttaa Tulen (Jousimies). Kalat-mies palvoo, katoaa ja palaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan - näin kerrotaan. Hänessä on monta persoonaa - ota hänestä selvää!


      • Vastausestasi+
        Tulisika kirjoitti:

        Nainen Jousimies, syntynyt joulukuun alussa. Hän on luultavasti vapaa, avoin, antelias ja intohimoinen. Nainen pitää väittelyistä ja on kiinnostunut filosofiasta, hän on itsenäinen ja hieman ylevämielinen (?). Yhdistelmä Aurinko Jousimiehessä - Kuu Jousimiehessä viittaa riippumattomuuteen ja positiiviseen luonteeseen mutta samalla myös levottomuuteen...Yhdistelmä on erittäin onnekas.

        Mies, Kalat, kuuluu ryhmään III. Nämä Kalat ovat hyvin levottomia ja heillä on voimakas omanarvontunto. Tänä aikana syntynyt ei yleensä ole kovin käytännöllinen (elää unelmamaailmassa) - miehesi nouseva merkki on kuitenkin erittäin vahva (Leijona) - hän saattaa olla poikkeus. Yhdistelmä Aurinko Kaloissa - Kuu Jousimiehessä tuo voimakkaan kiinnostuksen kulkemiseen/matkustamiseen. Uskon, että miehesi luonne on monin tavoin hyvin epätavallinen. Tämä "boheemi" näkee kauaksi ja hylkää kaikkea tavanomaista. Ikuinen kaipaus?

        Jousimies/Kalat on haastava yhdistelmä. Vesi (Kalat) saattaa sammuttaa Tulen (Jousimies). Kalat-mies palvoo, katoaa ja palaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan - näin kerrotaan. Hänessä on monta persoonaa - ota hänestä selvää!

        Kiitos vastauksestasi tulisika!
        Mukava oli saada tietoa ja tietää vähän enemmänkin mitä itse tiedän, mistä olet oppinut astrologiaa...ihan itteksesi vai kenties olet jopa ottanut joitain kursseja ym. ym.?
        Olen itse jo vuosien ajan tutkiskellut astrologioita (horoskooppeja) tietoa löytyy vaikka minkälaista mutta nykyään ei kannataa kaikkeen tietoon perehtyä on niin monta mielipidettä ym.
        Itse olen enemmänkin tutkinut maya horoskooppeja ja myojen astrologiaa...


    • grigori r

      ..jos sinä viihdyt ja jaksat, ettet tuskastu ja kyllästy.. luulen, että hän kyllää tyydyttyy kaikinpuolin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe