Ensi kauden valmentaja ei ole Toivola. Mulla on aika vankka tieto että mies on Ilveksen mies. Sama tietolähteeni kertoo myös että Toivolaa ipaan seuraavat Lammassaari ja yllätys yllätys...Matt Nickerson. Ymmärrän kyllä että nyt tulee kiviä niskaan, mutta ei voi mitään. Niin varma on lähteeni. Yleensäkin ensi kauden suunitelmat ovat monilta osin paljon pidemmällä kuin julkisuudessa annetaan ymmärtää. Anteeksi aiheuttamani mahdollinen mielipaha ja häiriö.
uutisia
öllberg
2
249
Vastaukset
- Bellainen
juu ja lähteesi oli joku roskalehti.
Toivolan fyysinen,ylilyöntikiekko ja ilveksen 100%kikkailukiekko eivät sovi lähimainkaan yhteen.
Nickerson ei pelaa mualla suomessa kuin ässissä jos hänet sinne halutaan. Lammassaari voi nyt lähteä ehkä mutta en usko.
Tämä avaus osoitti tämän palstan tason eli täyttä paskaa.
Aika huuhattaa tuo oli. - jnjn
tietääkö toivola..pitäiskö soittaa poliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076