Kuka tietää Heikki Uusikylästä, onko hän helluntalainen? jos on, niin miten se sopii
Nokia Mission kuvaan...
Kuka tietää tästä henkilöstä?
11
2384
Vastaukset
- ....................
..............
- http://www.hattulankotikirk...
- Seurakunnan kuukausiohjelma
Seurakunnan kuukausiohjelma
pe 12.10.
klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
Janika Veilo
la 13.10.
klo 10.30 Kerhon syysretki
su 14.10.
klo 11.00 Sanan päiväjuhla
Heikki Uusikylä ja Arto Hasari
ti 16.10.
klo 19.00 Sanan ja rukouksen ilta
sisaret
pe 19.10.
klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
su 21.10.
klo 11.00 Sanan päiväjuhla
Jouni Hokkanen ja Marko Hassinen
ti 23.10.
klo 19.00 "Totuuden vapauttava voima"
Markku Veilo
to 25.10.
klo 18.00 Moniskerho
pe 26.10.
klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
Yhteisnuortenilta ruksilla
la 27.10.
klo 11.00 Soppaa ja evankeliumia Parolassa
su 28.10.
klo 11.00 Sanan päiväjuhla
Markku Veilo ja Heikki Uusikylä
ti 30.10.
klo 19.00 Solukokoukset kodeissa
to 1.11.
klo 18.00 Moniskerho
pe 2.11.
klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
su 4.11.
klo 11.00 Ehtoolliskokous ja kastejuhla
Heikki Uusikylä - miisoum
Seurakunnan kuukausiohjelma kirjoitti:
Seurakunnan kuukausiohjelma
pe 12.10.
klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
Janika Veilo
la 13.10.
klo 10.30 Kerhon syysretki
su 14.10.
klo 11.00 Sanan päiväjuhla
Heikki Uusikylä ja Arto Hasari
ti 16.10.
klo 19.00 Sanan ja rukouksen ilta
sisaret
pe 19.10.
klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
su 21.10.
klo 11.00 Sanan päiväjuhla
Jouni Hokkanen ja Marko Hassinen
ti 23.10.
klo 19.00 "Totuuden vapauttava voima"
Markku Veilo
to 25.10.
klo 18.00 Moniskerho
pe 26.10.
klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
Yhteisnuortenilta ruksilla
la 27.10.
klo 11.00 Soppaa ja evankeliumia Parolassa
su 28.10.
klo 11.00 Sanan päiväjuhla
Markku Veilo ja Heikki Uusikylä
ti 30.10.
klo 19.00 Solukokoukset kodeissa
to 1.11.
klo 18.00 Moniskerho
pe 2.11.
klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
su 4.11.
klo 11.00 Ehtoolliskokous ja kastejuhla
Heikki UusikyläHän on uskova helluntalainen, kun hänen nimensä löytyy tiedotteesta. Onko hän pastori myös?
Onko tämä kirkko aika uusi, itse en ole kuullut..
Nokia Missio illoissa olen jonkun verran käynyt
ja Heikki Uuskikylä johtaa kyllä ihan hengessä
ylistystä ja moni vapautuu senkin kautta.
Mua vaan kiinnostaa, miten helluntalaisuus ja Mission toiminta sopii yhteen, kun helluntalaisilla
on joistain asioista niin eriäviä mielipiteitä?
ja monien olen jopa kuullut tuomitsevan koko Mission toiminnan.. ""
Karismaattinen voi olla kuka hyvänsä, on paljon karismaattisia ihmisä, jotka persoonallisuudellaan vetää ihmisä puoleensa.
Ei siis mitään tekemistä armolahjonen kanssa!
- ja muut
Isokylä on ainakin entinen helluntailainen, nuoristyöntekijä-muusikko. On siellä paljon muitakin helluntailaisia, noin puolet aktiivisista
- ollaan uteliaita?
Muista missiolaisista, onko paljon helluntalaisia?
Eikös se ole herätysliike, johon kuuluu paljon eri seurakunnasta olevia kristittyjä
eli Kristuksessa olemme yhtä, eikö niin?Hengen yhdyssiteellä!
Kaikki samankaton alle ei ole hyvä yhteistyömuoto!
menneinä vuosina on eri seurakunnat olleet omissa "karsinoissaan", mutta silti yhtistyössä keskenään, ja sopu uskovien välillä on ollut paljon parempi kuin nyt.
Nyt seurakunnat pistotuu ja uusia syntyy kuin sieniä satella.
Paavalikin piti kunniassa sitä, ettei julistanut evankeliumia paikkakunnlla, jossa JO oli evankelimin työ aloitettu, tai seurakunta perustettu.
Nyt kaikenmaailman missiot haalii jäseniä eriseurakunista, hajottaen näin järjestäyneitä yhteisöjä ja aiheuttaen pelkstään riitaa ja epäsopua.
Eikä hajottaminen ole koskaan Pyhän Hengen työtä, paremminkin on piru asialla.
Helluntaiseurakuntaakin repii monella tavalla se, että alettiin perustamaan ns. "helluntaikirkkoa"! Mitä vikaa oli Helluntaiseurakunnassa? Yhtenäisyys oli aivan eriluokkaa, yhtenäisempää, opillisesti ja hengellisesti, sekä toiminnaltaan, kuin nyt.
Siunataan kyllä ja puhutaan, kuinka Pyhä Henki siunaa ja on mukana.
EI voi olla, koska Hän ei revi eikä raasta eikä hajota.
Miksi ei tätä ymmärretä, vaan väkisin junnataan ja vakuutellaan sellaista, joka ei Raamatun Hengen ja Pyhän Hengen tuntien ei voi olla mahdollista.
Toiminta on Raamatun alkuperäisestä järjestyksestä poikkeavaa toimintaa, jota viedään vahvojen luonteiden ja kaupallisen markkinnointi hengen voimalla, ja suosiolla, joka on vallalla menestysteologian nimisenä ilmiönä, siis epäraamatullista tomintaa kaikenkaikkiaan, koko karismaattinen liikehdintä, joka ei ole saanut aikaan muuta, kuin epäsopua ja ahdistusta, yksimielisyys on kaukana siitä, mitä se oli esm. helluntaiseurakunnissa taannoin.Mohikaani_27 kirjoitti:
Hengen yhdyssiteellä!
Kaikki samankaton alle ei ole hyvä yhteistyömuoto!
menneinä vuosina on eri seurakunnat olleet omissa "karsinoissaan", mutta silti yhtistyössä keskenään, ja sopu uskovien välillä on ollut paljon parempi kuin nyt.
Nyt seurakunnat pistotuu ja uusia syntyy kuin sieniä satella.
Paavalikin piti kunniassa sitä, ettei julistanut evankeliumia paikkakunnlla, jossa JO oli evankelimin työ aloitettu, tai seurakunta perustettu.
Nyt kaikenmaailman missiot haalii jäseniä eriseurakunista, hajottaen näin järjestäyneitä yhteisöjä ja aiheuttaen pelkstään riitaa ja epäsopua.
Eikä hajottaminen ole koskaan Pyhän Hengen työtä, paremminkin on piru asialla.
Helluntaiseurakuntaakin repii monella tavalla se, että alettiin perustamaan ns. "helluntaikirkkoa"! Mitä vikaa oli Helluntaiseurakunnassa? Yhtenäisyys oli aivan eriluokkaa, yhtenäisempää, opillisesti ja hengellisesti, sekä toiminnaltaan, kuin nyt.
Siunataan kyllä ja puhutaan, kuinka Pyhä Henki siunaa ja on mukana.
EI voi olla, koska Hän ei revi eikä raasta eikä hajota.
Miksi ei tätä ymmärretä, vaan väkisin junnataan ja vakuutellaan sellaista, joka ei Raamatun Hengen ja Pyhän Hengen tuntien ei voi olla mahdollista.
Toiminta on Raamatun alkuperäisestä järjestyksestä poikkeavaa toimintaa, jota viedään vahvojen luonteiden ja kaupallisen markkinnointi hengen voimalla, ja suosiolla, joka on vallalla menestysteologian nimisenä ilmiönä, siis epäraamatullista tomintaa kaikenkaikkiaan, koko karismaattinen liikehdintä, joka ei ole saanut aikaan muuta, kuin epäsopua ja ahdistusta, yksimielisyys on kaukana siitä, mitä se oli esm. helluntaiseurakunnissa taannoin.Miksi Mohikaanin äskeinen voimakas kritiikki?
Onko kysytty henkilö jotenkin julistettu pannaan toimiessaan muualla kuin siellä missä juuret ovat?
Onko Karismaattinen toiminta jonkun yksinoikeus?
Nimimerkki; 'sormi meni suuhun'- Hattulassa, Parolassa
holav kirjoitti:
Miksi Mohikaanin äskeinen voimakas kritiikki?
Onko kysytty henkilö jotenkin julistettu pannaan toimiessaan muualla kuin siellä missä juuret ovat?
Onko Karismaattinen toiminta jonkun yksinoikeus?
Nimimerkki; 'sormi meni suuhun'Heikki Uusikylä on helluntailainen ja palvelee Hattulan helluntaiseurakunnassa, eli kuuluu paikallisseurakuntaan. Nokia Missiohan ei ole seurakunta.
Hattulassa, Parolassa kirjoitti:
Heikki Uusikylä on helluntailainen ja palvelee Hattulan helluntaiseurakunnassa, eli kuuluu paikallisseurakuntaan. Nokia Missiohan ei ole seurakunta.
palvelee kotiseurakuntansa lisäksi muidenkin hyväksi, nostan hattua!
Ensimmäisenä on tietysti kunnioitus omassa tehtävässä. Rikkautta uskovien yhteyden kannalta on olla palvelemassa sen ohella siellä mihin voimavarat riittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483