Kuka tietää tästä henkilöstä?

miisoum

Kuka tietää Heikki Uusikylästä, onko hän helluntalainen? jos on, niin miten se sopii
Nokia Mission kuvaan...

11

2384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      ..............

    • http://www.hattulankotikirk...
      • Seurakunnan kuukausiohjelma

        Seurakunnan kuukausiohjelma
        pe 12.10.
        klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
        Janika Veilo

        la 13.10.
        klo 10.30 Kerhon syysretki


        su 14.10.
        klo 11.00 Sanan päiväjuhla
        Heikki Uusikylä ja Arto Hasari

        ti 16.10.
        klo 19.00 Sanan ja rukouksen ilta
        sisaret


        pe 19.10.
        klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.


        su 21.10.
        klo 11.00 Sanan päiväjuhla
        Jouni Hokkanen ja Marko Hassinen

        ti 23.10.
        klo 19.00 "Totuuden vapauttava voima"
        Markku Veilo

        to 25.10.
        klo 18.00 Moniskerho


        pe 26.10.
        klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
        Yhteisnuortenilta ruksilla

        la 27.10.
        klo 11.00 Soppaa ja evankeliumia Parolassa


        su 28.10.
        klo 11.00 Sanan päiväjuhla
        Markku Veilo ja Heikki Uusikylä

        ti 30.10.
        klo 19.00 Solukokoukset kodeissa


        to 1.11.
        klo 18.00 Moniskerho


        pe 2.11.
        klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.


        su 4.11.
        klo 11.00 Ehtoolliskokous ja kastejuhla
        Heikki Uusikylä


      • miisoum
        Seurakunnan kuukausiohjelma kirjoitti:

        Seurakunnan kuukausiohjelma
        pe 12.10.
        klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
        Janika Veilo

        la 13.10.
        klo 10.30 Kerhon syysretki


        su 14.10.
        klo 11.00 Sanan päiväjuhla
        Heikki Uusikylä ja Arto Hasari

        ti 16.10.
        klo 19.00 Sanan ja rukouksen ilta
        sisaret


        pe 19.10.
        klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.


        su 21.10.
        klo 11.00 Sanan päiväjuhla
        Jouni Hokkanen ja Marko Hassinen

        ti 23.10.
        klo 19.00 "Totuuden vapauttava voima"
        Markku Veilo

        to 25.10.
        klo 18.00 Moniskerho


        pe 26.10.
        klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.
        Yhteisnuortenilta ruksilla

        la 27.10.
        klo 11.00 Soppaa ja evankeliumia Parolassa


        su 28.10.
        klo 11.00 Sanan päiväjuhla
        Markku Veilo ja Heikki Uusikylä

        ti 30.10.
        klo 19.00 Solukokoukset kodeissa


        to 1.11.
        klo 18.00 Moniskerho


        pe 2.11.
        klo 19.00 Nuorisoilta F.O.G.


        su 4.11.
        klo 11.00 Ehtoolliskokous ja kastejuhla
        Heikki Uusikylä

        Hän on uskova helluntalainen, kun hänen nimensä löytyy tiedotteesta. Onko hän pastori myös?
        Onko tämä kirkko aika uusi, itse en ole kuullut..

        Nokia Missio illoissa olen jonkun verran käynyt
        ja Heikki Uuskikylä johtaa kyllä ihan hengessä
        ylistystä ja moni vapautuu senkin kautta.
        Mua vaan kiinnostaa, miten helluntalaisuus ja Mission toiminta sopii yhteen, kun helluntalaisilla
        on joistain asioista niin eriäviä mielipiteitä?
        ja monien olen jopa kuullut tuomitsevan koko Mission toiminnan..


      • ""

        Karismaattinen voi olla kuka hyvänsä, on paljon karismaattisia ihmisä, jotka persoonallisuudellaan vetää ihmisä puoleensa.
        Ei siis mitään tekemistä armolahjonen kanssa!


    • ja muut

      Isokylä on ainakin entinen helluntailainen, nuoristyöntekijä-muusikko. On siellä paljon muitakin helluntailaisia, noin puolet aktiivisista

    • ollaan uteliaita?

      Muista missiolaisista, onko paljon helluntalaisia?
      Eikös se ole herätysliike, johon kuuluu paljon eri seurakunnasta olevia kristittyjä
      eli Kristuksessa olemme yhtä, eikö niin?

      • Hengen yhdyssiteellä!

        Kaikki samankaton alle ei ole hyvä yhteistyömuoto!

        menneinä vuosina on eri seurakunnat olleet omissa "karsinoissaan", mutta silti yhtistyössä keskenään, ja sopu uskovien välillä on ollut paljon parempi kuin nyt.
        Nyt seurakunnat pistotuu ja uusia syntyy kuin sieniä satella.

        Paavalikin piti kunniassa sitä, ettei julistanut evankeliumia paikkakunnlla, jossa JO oli evankelimin työ aloitettu, tai seurakunta perustettu.

        Nyt kaikenmaailman missiot haalii jäseniä eriseurakunista, hajottaen näin järjestäyneitä yhteisöjä ja aiheuttaen pelkstään riitaa ja epäsopua.
        Eikä hajottaminen ole koskaan Pyhän Hengen työtä, paremminkin on piru asialla.

        Helluntaiseurakuntaakin repii monella tavalla se, että alettiin perustamaan ns. "helluntaikirkkoa"! Mitä vikaa oli Helluntaiseurakunnassa? Yhtenäisyys oli aivan eriluokkaa, yhtenäisempää, opillisesti ja hengellisesti, sekä toiminnaltaan, kuin nyt.

        Siunataan kyllä ja puhutaan, kuinka Pyhä Henki siunaa ja on mukana.
        EI voi olla, koska Hän ei revi eikä raasta eikä hajota.
        Miksi ei tätä ymmärretä, vaan väkisin junnataan ja vakuutellaan sellaista, joka ei Raamatun Hengen ja Pyhän Hengen tuntien ei voi olla mahdollista.
        Toiminta on Raamatun alkuperäisestä järjestyksestä poikkeavaa toimintaa, jota viedään vahvojen luonteiden ja kaupallisen markkinnointi hengen voimalla, ja suosiolla, joka on vallalla menestysteologian nimisenä ilmiönä, siis epäraamatullista tomintaa kaikenkaikkiaan, koko karismaattinen liikehdintä, joka ei ole saanut aikaan muuta, kuin epäsopua ja ahdistusta, yksimielisyys on kaukana siitä, mitä se oli esm. helluntaiseurakunnissa taannoin.


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        Hengen yhdyssiteellä!

        Kaikki samankaton alle ei ole hyvä yhteistyömuoto!

        menneinä vuosina on eri seurakunnat olleet omissa "karsinoissaan", mutta silti yhtistyössä keskenään, ja sopu uskovien välillä on ollut paljon parempi kuin nyt.
        Nyt seurakunnat pistotuu ja uusia syntyy kuin sieniä satella.

        Paavalikin piti kunniassa sitä, ettei julistanut evankeliumia paikkakunnlla, jossa JO oli evankelimin työ aloitettu, tai seurakunta perustettu.

        Nyt kaikenmaailman missiot haalii jäseniä eriseurakunista, hajottaen näin järjestäyneitä yhteisöjä ja aiheuttaen pelkstään riitaa ja epäsopua.
        Eikä hajottaminen ole koskaan Pyhän Hengen työtä, paremminkin on piru asialla.

        Helluntaiseurakuntaakin repii monella tavalla se, että alettiin perustamaan ns. "helluntaikirkkoa"! Mitä vikaa oli Helluntaiseurakunnassa? Yhtenäisyys oli aivan eriluokkaa, yhtenäisempää, opillisesti ja hengellisesti, sekä toiminnaltaan, kuin nyt.

        Siunataan kyllä ja puhutaan, kuinka Pyhä Henki siunaa ja on mukana.
        EI voi olla, koska Hän ei revi eikä raasta eikä hajota.
        Miksi ei tätä ymmärretä, vaan väkisin junnataan ja vakuutellaan sellaista, joka ei Raamatun Hengen ja Pyhän Hengen tuntien ei voi olla mahdollista.
        Toiminta on Raamatun alkuperäisestä järjestyksestä poikkeavaa toimintaa, jota viedään vahvojen luonteiden ja kaupallisen markkinnointi hengen voimalla, ja suosiolla, joka on vallalla menestysteologian nimisenä ilmiönä, siis epäraamatullista tomintaa kaikenkaikkiaan, koko karismaattinen liikehdintä, joka ei ole saanut aikaan muuta, kuin epäsopua ja ahdistusta, yksimielisyys on kaukana siitä, mitä se oli esm. helluntaiseurakunnissa taannoin.

        Miksi Mohikaanin äskeinen voimakas kritiikki?

        Onko kysytty henkilö jotenkin julistettu pannaan toimiessaan muualla kuin siellä missä juuret ovat?

        Onko Karismaattinen toiminta jonkun yksinoikeus?

        Nimimerkki; 'sormi meni suuhun'


      • Hattulassa, Parolassa
        holav kirjoitti:

        Miksi Mohikaanin äskeinen voimakas kritiikki?

        Onko kysytty henkilö jotenkin julistettu pannaan toimiessaan muualla kuin siellä missä juuret ovat?

        Onko Karismaattinen toiminta jonkun yksinoikeus?

        Nimimerkki; 'sormi meni suuhun'

        Heikki Uusikylä on helluntailainen ja palvelee Hattulan helluntaiseurakunnassa, eli kuuluu paikallisseurakuntaan. Nokia Missiohan ei ole seurakunta.


      • Hattulassa, Parolassa kirjoitti:

        Heikki Uusikylä on helluntailainen ja palvelee Hattulan helluntaiseurakunnassa, eli kuuluu paikallisseurakuntaan. Nokia Missiohan ei ole seurakunta.

        palvelee kotiseurakuntansa lisäksi muidenkin hyväksi, nostan hattua!
        Ensimmäisenä on tietysti kunnioitus omassa tehtävässä. Rikkautta uskovien yhteyden kannalta on olla palvelemassa sen ohella siellä mihin voimavarat riittävät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe