xion

shanghai noon

8

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leipäjuusto
    • murheenkryyn

      minunkin virustorjunta f.secure 2007 ei ole tehnyt suojauspäivityksiä ja olen ihmetellyt että mistä se johtuu.

      lisäksi modeemista oli hävinnyt salaus pois ja kun yritin mennä laittamaan sitä takaisin niin en päässyt modeemiin sisälle.

      tämä on jo vakavaa mutta kone sentään toimii vielä.

    • toipilas,

      xion tuhoutuu koneessa kahden vuorokauden päästä sen saapumisesta, jotenka ei ole syytä huoleen.

      ainut huoli on se kansio johon se tuhoutuu niin se täytyy puhdistaa tai poistaa.

      • veijalainen

        ainakin wikipedia on pistänyt jo kyseisen xion madon roskikseen, jotenka voimmeko nyt päätellä tästä että xion mato on jo tuhoutunut.


    • mikkissofta

      soitin microsoftille ja sain kiinni microsoftin ATK konsultin joka sanoi että tämä xion on "varmenne/kopio" tämän tyyppiset vedokset ovat yleisiä ja niistä ei ole haittaa kun ne ovat aktiivisia vain kaksi vuorokautta. xion havaittiin 6.11 klo 14 iltapäivällä ja koneeseen tullessaan se aiheuttaa tulo hetkellä ei toivottuja toimia mutta rauhoittuu sen jälkeen paikalleen kansioon, aluksi pelättiin että xion on uuden sukupolven vedos joka voi vaurioittaa myös modeemia, mutta testilaboratooriossa otetuista näytteissä käy ilmi että mitään vahingollista se ei tee modeemille kuin vain sekoittaa sen toimivuutta kuten poistaa salaukset ja estää pääsyn modemiin. laboratoorion xion tutkijat on todennut että kun virus on kahden vuorokauden jälkeen on tuhoutunut koneelta niin modeemi olisi resetoitava jotta se jälleen olisi optimaalisessa kunnossa.

      xion siis ei ole vaarallinen aikaisemmista tiedoista poiketen, mutta kiusallinen se on vain saapumis hetkellä.

      • giga-antti

        toimii aivan samalla tavalla kun NT-vedos eli tulo hetkellä aiheuttaa ongelmia ja tuhoutuu itsestään.


    • bryan malone

      ihmiset ottavat turhaan niin paljon pulttia tästä xionista, se ei ole vaarallinen eikä se tuhoa mitään tiedostoja. xionin olo koneella et edes huomaa paitsi xionin tulon huomaat varmasti sillä tulohetkellä kone "kummittelee"

      • nurmesto

        kuules nyt meloni se on aina vakavaa kun koneeseen pääsee virus.

        minun koneseeni pääsi aikoinaan hixax niminen virus ja en välittänyt siitä kun sanottiin että ei ole paha asia, no viikon päästä oli koko kone niin sekaisin että ei suostunut enää pysymään lainkaan päällä

        tällöin piti formatoida koko kiintolevy. viruksen kanssa ei kannata pelleilä vaan se pitää poistaa heti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe