Kenen mielestä aiemmin tasokas ja asiallinen tv-lehti Katso on nyttemmin uudistuttuaan täysi floppi? Minun mielestä on, vajonnut samalle paskalehti Seiskan tasolle! Kävinkin laittamassa palautetta ja uhkailin tilauksen peruuttamisella jos nykyinen uudistettu formaatti säilyy. Saahan ne pakolliset ohjelmatiedot netistä ja teksti-tv:stäkin ja täysin ilmaiseksi. Mitään julkkisjuorupaskalehteä ei tähän maahan enää tarvita lisää. Aiemmin Katsossa oli jopa eri video ja dvd-laitteistakin juttua, nyt palstat täyttää kaiken maailman soopa, jostain 23-vuotiaan silikoneista alkaen, hitto noita uutisia varten on Seiska, Hymy ja Iltalehti.
Uudistunut Katso-lehti
5
1118
Vastaukset
- Hymytön
SE!-lehti on todella skarpannut! Uusi SE!hakkaa mennen tullen sisällöltään nuo muut paskaläpyskät.
En olisi ikinä uskonut, että joku saa Se!-lehden vielä lukulehtien joukkoon. Mutta niin nain näköjään... - sanoista
Peruutin välittömästi Katso-lehden tilauksen, kun ensimmäinen uudistettu numero putosi postiluukusta. Ilmeisesti näille juorulehdille on Suomessa loputtomat markkinat eikä kukaan halua lukea asiallista lehteä, joten Katso-lehti piti sen takia pilata.
- samaa kuraa
Katson nykyinen päätoimittaja on seiskan entinen työntekijä/toimittaja, ja kovan luokan juoruilija. Joten, katson nykylinja on sitä samaa roskalehti-osastoa jota seiskakin tekee.
- mikko
täysin paska lehti..käykää antamassa palautetta. www.katso.fi ehkä se vielä muuttuu takaisin ainakin vähän.
- metsis86
Täysin samaa mieltä, jos on kerran tilannut TV-lehden, niin pitäisi sellainen saadakin eikä mitään juorulehteä. Uudessa katsossa on ensin 60 sivuu p***aa ja sen jälkeen vasta asiallista eli Tv:hen liittyvää. Jos saisin valita, niin tilaisin vain TV-Opas -osion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451359Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!751278Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86933Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185820- 10802
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20781- 82771
- 62743
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17700- 50685