Gregory Beck on kuollut

Ilmoittaja

Lukee www.selehti.fi
Ko. saitti on muuten parhaiten ajan hermolla ulkomaan peelojen juoruista kertovista suomalaissaiteista. Päivittävät koko ajan.

16

2961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolityhmä paska

kuka toi Beck on ?

• arska

sitä tiedä että rekory pekki on pette mitlerin velipoika.

• möööö

Gregory Beckham, se futari.

• näyttelijä
        möööö kirjoitti:

Gregory Beckham, se futari.

Etteks te muka tienneet? Ai niin, te ootte niin nuoria ettette oo kuulleetkaan Gregory Beckistä.

• Simo

on väärä silla Gregory nousi kuolleista ja käveli vetten päällä varhain tänäaamuna... Mietippä sitä kuule....

• oli

Rekorin kanssa naimisissa ja niillä oli kaksi poikaa joista toinen elää ja on dokumenttielokuvien tekijä ja toinen teki itsemurhan 1970-luvulla

• yukkiyu

Se on muuten Gregory Peck, ääliöt!

• USA
        yukkiyu kirjoitti:

Se on muuten Gregory Peck, ääliöt!

sinä et tiedä mistään mitään

• yukkiyu
        USA kirjoitti:

sinä et tiedä mistään mitään

Opettele lukemaan ja lue, mitä Woodpecker kirjoittaa alempana. Miten muuten kommunismi liittyy tähän asiaan?

• Woodpecker

"In the spring of 1939, Eldred Peck skipped graduation at UC Berkeley and, with $160 and a letter of introduction in his pocket, took a chair car to New York.

Three days later, he stepped off the train in Manhattan as Gregory Peck, the actor.

Growing up in San Diego, he says now: "I never liked the name Eldred. Since nobody knew me in New York, I just changed to my middle name."

* * * * *

Jos ottaa asiakseen tiedottaa täällä tuollaisista tapahtumista, olisi ehkä aihetta vaivautua ottamaan selvää nimen oikeasta kirjoitusasusta. Jos maailma on tuntenut näyttelijän nimeltä Gregory Peck, niin miksi ihmeessä kertoa jonkun Gregory Beckin kuolemasta?

• yukkiyu

Kiitokset vahvistuksesta. Ehkä en olekaan kommunisti, kuten USAn älyn jättiläinen väittää (miten se muuten liittyy tähän asiaan?)

• Woodpecker
        yukkiyu kirjoitti:

Kiitokset vahvistuksesta. Ehkä en olekaan kommunisti, kuten USAn älyn jättiläinen väittää (miten se muuten liittyy tähän asiaan?)

Eräät vähemmän valistuneet eivät tunne pahempaa haukkumasanaa kuin "kommunisti" ja käyttävät sitä ihan vaan sen johdosta. Pikkupojatkin homottelevat toisiaan tietämättä edes suunnilleen, mitä sana "homo" tarkoittaa. Ei tuollaisten haukkumisten takia kannata korviaan lotkauttaa.

Käväisin yli 20 vuotta sitten Neuvosto-Eestissä. Hotellin valuuttabaarissa joku paikallinen jobbari alkoi ahdistella minua kysellen, olisiko minulla mitään myytävää – vaatteita, elektroniikkaa tms. Eihän minulla ollut, ja tyyppi kävi hieman hermoilleni. Niinpä sanoin hänelle: "Mitä sinä minulta köyhältä suomalaiselta tulet tuollaisia kysymään? Olen kuullut, että teillä on täällä sosialismissa kaikkea hyvää yllin kyllin." Jobbari katseli minua ensin epäuskoisena ja sitten lähinnä inhoten. "Mikä sinä oikein olet – suomalainen kommunisti vai?"

Jos jotakuta kiinnostaa, niin poliittinen hajurako minun ja kommunistiksi itsensä luokittelevien välillä on ollut varsin leveä iät ja ajat. Se ei ole estänyt minua ystävystymästä useankin heikäläisen kanssa. Poliittisella katsantokannalla ei pitäisi olla paljoakaan tekemistä politiikan ulkopuolisisten suhteiden kanssa. Luultavasti minulla ei olisi edellytyksiä ystävystyä nimimerkin USA kanssa, vaikka minulla on ystäviä myös USA:ssa.

• ---
        yukkiyu kirjoitti:

---

• Ilmoittaja

Kuulepas woodbecker, hyppää kaulakiikkuun, laita munat riippuun, beräsuoli ulkona ja silmät mulkona.
        Pilkunnussijaksi olet harvinaisen tyhmä.

• Kojootti
        Ilmoittaja kirjoitti:

Kuulepas woodbecker, hyppää kaulakiikkuun, laita munat riippuun, beräsuoli ulkona ja silmät mulkona.
        Pilkunnussijaksi olet harvinaisen tyhmä.

.. pennut harrasta juuri tuollaisia riimejä! :D Ilmoittaja taitaa olla nuorempi kuin uskaltaa tunnustaa; 10-12 vuotta??

• ...

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      123
      1845
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1579
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1365
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1312
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      127
      1146
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      48
      1035
    7. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      987
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      858
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      783
    Aihe