Oliskohan biisin nimi "Spider..." tai jotain sinnepäin? Muistan nähneeni sen musavideon (tai mikä keikkataltuointi lienee) joskus 90-luvulla Radio Mafian Listassa, joka tuli silloin Yle1:ltä. Sitten kerran Remu plays Leningrad cowboys keikalla Remu soitti sen biisin, tai se oli osa yhtä "remixiä".
onko tämmöstä biisiä
10
957
Vastaukset
- hurriganesilla?
Olikohan se "Spider boogie...." tyyliin? Kesken on vieläkin tuo biisin nimi, se oli kuitenki pitkä nimi.
- jee jee
Olisko Good Morning Little Schoolgirl, toinen vaihtoehto Roadrunner.
- hurriganesilla?
jee jee kirjoitti:
Olisko Good Morning Little Schoolgirl, toinen vaihtoehto Roadrunner.
Noup, ei kumpikaan niistä. Olisin kyllä tunnistanut nuo.
- olisiko
Highschool Boogie?
- hannu.
I spy the window
- wowu
tiger?
- hurriganesilla?
Nimi vaikuttaa hieman oudolta, mutta tuo sattuisi kaikista lähimmäksi. Vaikkei spiderista mainitakaan mitään ;)
- ........
hurriganesilla? kirjoitti:
Nimi vaikuttaa hieman oudolta, mutta tuo sattuisi kaikista lähimmäksi. Vaikkei spiderista mainitakaan mitään ;)
- The Boss
Miten olis näistä: Skyline,Slippin and Slidin,Skin and Bone,Saigon Shakes
- hurriganesilla?
Ei mikään kahdesta edellisestä viestistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817