Bob Street 2008

Miiiitääää

Mitä maksaa Bob Street 2008? Kannattaisiko tuollaisen hankkia? Onko eroja 2007 malliin? Kertokaas kokemuksista kyseisestä harrikasta.

48

14945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Street 2008:sta

      en tiedä, mutta auttaisko tämä?

      FXDB Dyna Street Bob 2008:

      Moottori: Air-cooled, Twin Cam 96, OHV, 2-ventt
      Polttoainejärjestelmä: Suihkutus
      Kuutiotilavuus: 1584
      Teho: 56
      Maksimivääntö: 123/3125 Nm/rpm
      Vaihteet: 6
      Istuinkorkeus: 655 mm
      Akseliväli: 1630 mm
      Maavara: 125 mm
      Paino ajokunnossa: 305 kg
      Polttoainesäiliö: 18 litraa
      Eturengas: 100/90x19
      Takarengas: 160/70x17
      Suositushinta: 18950 EUR
      Kaksivärilisä: 490 EUR / Tax Free 320 EUR
      Tax free -hinta: 12300 EUR

      • 305..........

        teho 56. Kyllä ahistaa kun 200 diesel mese kiihyttää valoissa näkymättömiin. Näkyy olevan tehot samat kun 350kuution japsis. Voi viddu melkeen 1600kuutiota ja tommonen teho tai oikeastaan tehottomuus.


      • sä täällä
        305.......... kirjoitti:

        teho 56. Kyllä ahistaa kun 200 diesel mese kiihyttää valoissa näkymättömiin. Näkyy olevan tehot samat kun 350kuution japsis. Voi viddu melkeen 1600kuutiota ja tommonen teho tai oikeastaan tehottomuus.

        läpiset, ilmoita ahdinkosi suoraan H-D:n Milwaukeen tehtaalle.


      • osoitteen....................
        sä täällä kirjoitti:

        läpiset, ilmoita ahdinkosi suoraan H-D:n Milwaukeen tehtaalle.

        niin kirjoittelen että lisäävät senverran tehoa että vastais edes 500kuutioista japsia.


      • koskaan ajanut
        305.......... kirjoitti:

        teho 56. Kyllä ahistaa kun 200 diesel mese kiihyttää valoissa näkymättömiin. Näkyy olevan tehot samat kun 350kuution japsis. Voi viddu melkeen 1600kuutiota ja tommonen teho tai oikeastaan tehottomuus.

        moottoripyörää? Käytännössä 50hv mp pudottaa normiautot joka kerta jos aletaan valoista lähtemään kisamielessä. Hups, taisin ruokkia trollia...


      • välkky kuin
        osoitteen.................... kirjoitti:

        niin kirjoittelen että lisäävät senverran tehoa että vastais edes 500kuutioista japsia.

        sinäkin olet, löytää varmasti itse osoitteen!?


      • pyörää..........
        koskaan ajanut kirjoitti:

        moottoripyörää? Käytännössä 50hv mp pudottaa normiautot joka kerta jos aletaan valoista lähtemään kisamielessä. Hups, taisin ruokkia trollia...

        jossa on tehoa 160hv, oletko ikinä tuntenut kiihtyvyyttä. Et ole jos pyörässäsi on reilut 50hv.


      • löytyi.........
        välkky kuin kirjoitti:

        sinäkin olet, löytää varmasti itse osoitteen!?

        ja viesti on kirjoitettu.


      • sä olet
        löytyi......... kirjoitti:

        ja viesti on kirjoitettu.

        hyvä päiväuneksija!


      • varsinkin.........
        sä olet kirjoitti:

        hyvä päiväuneksija!

        kun katsoo kellonaikaa eli jotain 21.50, oletko idiootti.


      • tänne se
        varsinkin......... kirjoitti:

        kun katsoo kellonaikaa eli jotain 21.50, oletko idiootti.

        viestisi kopio, jonka sanoit lähettäneesi H-D:n tehtaalle, niin saadaan kaikki todeta kuka on idiootti!


      • välkky...
        tänne se kirjoitti:

        viestisi kopio, jonka sanoit lähettäneesi H-D:n tehtaalle, niin saadaan kaikki todeta kuka on idiootti!

        kun olet löydät varmasti tehtaan osoitteen, pyydä kopio sieltä, idiootti.


      • jo, mutta
        välkky... kirjoitti:

        kun olet löydät varmasti tehtaan osoitteen, pyydä kopio sieltä, idiootti.

        ei ne ole saaneet sun alkuperäistäkään, idiootti!


      • customer service
        jo, mutta kirjoitti:

        ei ne ole saaneet sun alkuperäistäkään, idiootti!

        3700 w.juneau avenue, milwaukee, wisconsin 53208 (414)343-4056 Siinä sulle osoite ja puhelinnumero. Ja siellä on mun alkuperäinen kappale, pyydä siitä kopio, siellä puhutaan englantia joten suomeksi on turha kysellä, idiootti.


      • on........................
        305.......... kirjoitti:

        teho 56. Kyllä ahistaa kun 200 diesel mese kiihyttää valoissa näkymättömiin. Näkyy olevan tehot samat kun 350kuution japsis. Voi viddu melkeen 1600kuutiota ja tommonen teho tai oikeastaan tehottomuus.

        KILOWATTEJA!
        Kyllä siitä pitäis löytyä lähemmäs 80 kaakkia.
        Kaikki autot tähän asti jäänyt lähdöissä.
        Aivan riittävät hepat customille.
        Väännötkin kohillaan.............


      • käytiin
        on........................ kirjoitti:

        KILOWATTEJA!
        Kyllä siitä pitäis löytyä lähemmäs 80 kaakkia.
        Kaikki autot tähän asti jäänyt lähdöissä.
        Aivan riittävät hepat customille.
        Väännötkin kohillaan.............

        pari viikkoa sitten, onko ollu ryyppyputki päällä?


      • ajanhan
        pyörää.......... kirjoitti:

        jossa on tehoa 160hv, oletko ikinä tuntenut kiihtyvyyttä. Et ole jos pyörässäsi on reilut 50hv.

        jossa on takakumilta dynotettu se sun satakuusikymmentä. Oletko ikinä tuntenut, kun kuiva kalu uppoaa peräaukkoosi? Kukin ajaa millä haluaa - urpo! Ovat tehot mitä tahansa, on mopoilu mukavaa.


    • tietoa :

      Maksaa toimituskuluineen € 19.500,- Siihen kannattaa investoida vielä muutos kaksipaikkaiseksi, eli satulan ja jalkatappien hankinnan jälkeen ollaan tasolla reilut € 20.000,-

      Vakiona tehoa ei ole kuin 72 hv, mutta vaihtamalla vapaavirtausilmansuodattimen ja avoimet pakoputket ollaan tasossa 88 hv ja vääntöä noin 140 Nm. Kustannus on siedettävä, noin € 700,- Moottorinohjauselektroniikkaan ei tarvita päivitystä, alkaen mallista 2007 molemmilla sylintereillä on oma lamda-tunnistin ja ruisku säätää itse itsensä uusille putkille ja putsarille.

      Muutoksia malliin 2007 ei ole muuta kuin ilmansuodattimen kotelo, joka on uudessa pisaranmuotoinen. Sen sijaan 2006-mallin Street Bob on jo aivan toinen pyörä.

      • ja pyörä

        on laiton.


      • eivät
        ja pyörä kirjoitti:

        on laiton.

        Tiedä mitä VÄÄNTÖ on,Millä luulette mottoripyörän kihtyvän valoista,se 160hp on käytössä vasta 12000rpm kohdalla,mikä sitä pyörää ennen sitä vie?Tarkista tupperwaremies mikä sun pyöras vääntömomenttihuippu on ja millä kierrosluvulla!!!HD:n 140nm on varmaan jossain 2000rpm tietämissä


      • sä....
        eivät kirjoitti:

        Tiedä mitä VÄÄNTÖ on,Millä luulette mottoripyörän kihtyvän valoista,se 160hp on käytössä vasta 12000rpm kohdalla,mikä sitä pyörää ennen sitä vie?Tarkista tupperwaremies mikä sun pyöras vääntömomenttihuippu on ja millä kierrosluvulla!!!HD:n 140nm on varmaan jossain 2000rpm tietämissä

        kokeileen kumpi lähtee sun 50heppanen vai mun 160heppanen. Kiihytetään vaikkapa 0- 270 taitaa sun vääntöihmees jäädä. Onko huiput jotain 140 heh Katso nyt aluksi vaikka netistä kumpi on nopeampi 0-100 ja ihmettele. Jos sun pyörästäs poistetaan tuppervaara osat niin eihän siihen jää kun runko ja veltto kone. Jousitus jarrut ja sähköt on idästä hehhhheeehh. Ps mun pyörä ei ole japsi eli sun pyörässäs on enemmän tuppervaara osia...... Ahistaako. Kato ettei 125 kiihytä sun vääntöhirviös ohi valiosta. Sun pyöräs on MOPO sama mitä siinä on vääntöä eihän sillä pääse edes rekan ohi jos vauhtia on 80 kmh


      • toi............
        eivät kirjoitti:

        Tiedä mitä VÄÄNTÖ on,Millä luulette mottoripyörän kihtyvän valoista,se 160hp on käytössä vasta 12000rpm kohdalla,mikä sitä pyörää ennen sitä vie?Tarkista tupperwaremies mikä sun pyöras vääntömomenttihuippu on ja millä kierrosluvulla!!!HD:n 140nm on varmaan jossain 2000rpm tietämissä

        tekstis sähän et osaa edes kirjoittaa. Poiat ne kihtyy, viddu mikä taukki. Otapppas ensin selvää kierroksista ja väännöistä, kuis esim Rossin ym kisapyörät, ne todennäköisesti häviää sun 50heppaiselle. Kumma kun tallit ei käytä tommosta HD:n 50 heppasta konetta kisapyörissä jos ne haluaa vauhtia. Voi helvetti mikä nuija olet. 50 heppaa hehhehhehhhheeehh


      • olen
        sä.... kirjoitti:

        kokeileen kumpi lähtee sun 50heppanen vai mun 160heppanen. Kiihytetään vaikkapa 0- 270 taitaa sun vääntöihmees jäädä. Onko huiput jotain 140 heh Katso nyt aluksi vaikka netistä kumpi on nopeampi 0-100 ja ihmettele. Jos sun pyörästäs poistetaan tuppervaara osat niin eihän siihen jää kun runko ja veltto kone. Jousitus jarrut ja sähköt on idästä hehhhheeehh. Ps mun pyörä ei ole japsi eli sun pyörässäs on enemmän tuppervaara osia...... Ahistaako. Kato ettei 125 kiihytä sun vääntöhirviös ohi valiosta. Sun pyöräs on MOPO sama mitä siinä on vääntöä eihän sillä pääse edes rekan ohi jos vauhtia on 80 kmh

        Minäkin noita kyykkypyöriä ajellut,niissä vaan ei o mitään MUNAA,jokajätkä pystyy sellasen ostaan jos pankkisetä on kiltilläpäällä,sit keulitaan puhelintolppaan kun ei osata ajaa...
        VÄÄNTÖMOMENTTI TESTI olis kiva tehdä:suurin vaihde 50kmh :kaasu auki ja hatotaan kuka on ensin 150 et oo sä...


      • PROVO vaan
        toi............ kirjoitti:

        tekstis sähän et osaa edes kirjoittaa. Poiat ne kihtyy, viddu mikä taukki. Otapppas ensin selvää kierroksista ja väännöistä, kuis esim Rossin ym kisapyörät, ne todennäköisesti häviää sun 50heppaiselle. Kumma kun tallit ei käytä tommosta HD:n 50 heppasta konetta kisapyörissä jos ne haluaa vauhtia. Voi helvetti mikä nuija olet. 50 heppaa hehhehhehhhheeehh

        Ja heti käydään kuumana....p.s se on 50kw...


      • se...
        olen kirjoitti:

        Minäkin noita kyykkypyöriä ajellut,niissä vaan ei o mitään MUNAA,jokajätkä pystyy sellasen ostaan jos pankkisetä on kiltilläpäällä,sit keulitaan puhelintolppaan kun ei osata ajaa...
        VÄÄNTÖMOMENTTI TESTI olis kiva tehdä:suurin vaihde 50kmh :kaasu auki ja hatotaan kuka on ensin 150 et oo sä...

        vääntötesti, ajetaan 200 isoimmalla vaihteella ja sit kaasu auki katotaan kummalla on ennemmin 300 revi siitä. Eikö HDssa ole vaihdelaatikkoa vai miksi pitää ajaa isoimmalla vaihteella. Olen kyllä tiennyt että laatikot on huonoja mut että noin huonoja. Se on kuule aivan sama mitkä sulla on väännöt jos tehot on 50kw ja paino 300kg. Kyllä sen harrikankin pystyy ostaan joka jätkä jos pankkisetä on kiltillä päällä. Meikäläisellä on jopa joskus harrikka ollut enkä tarvinnut siihen pankkisetää enkä tätiä. Harrikka on vanhojen pierujen ja juppien pyörä, sillä on oma kannattajakuntansa, mutta laiska pyörä se on ja sillä sipuli.


      • pitäis.
        eivät kirjoitti:

        Tiedä mitä VÄÄNTÖ on,Millä luulette mottoripyörän kihtyvän valoista,se 160hp on käytössä vasta 12000rpm kohdalla,mikä sitä pyörää ennen sitä vie?Tarkista tupperwaremies mikä sun pyöras vääntömomenttihuippu on ja millä kierrosluvulla!!!HD:n 140nm on varmaan jossain 2000rpm tietämissä

        lyödä vetoa kumpi on nopeampi löisin kyllä vetoa ton tehokkaamman puolesta.


      • ajat
        se... kirjoitti:

        vääntötesti, ajetaan 200 isoimmalla vaihteella ja sit kaasu auki katotaan kummalla on ennemmin 300 revi siitä. Eikö HDssa ole vaihdelaatikkoa vai miksi pitää ajaa isoimmalla vaihteella. Olen kyllä tiennyt että laatikot on huonoja mut että noin huonoja. Se on kuule aivan sama mitkä sulla on väännöt jos tehot on 50kw ja paino 300kg. Kyllä sen harrikankin pystyy ostaan joka jätkä jos pankkisetä on kiltillä päällä. Meikäläisellä on jopa joskus harrikka ollut enkä tarvinnut siihen pankkisetää enkä tätiä. Harrikka on vanhojen pierujen ja juppien pyörä, sillä on oma kannattajakuntansa, mutta laiska pyörä se on ja sillä sipuli.

        ...sen 300 kmh meinaan? Tai ees sen kakssataa.


      • nyt ...
        ajat kirjoitti:

        ...sen 300 kmh meinaan? Tai ees sen kakssataa.

        talvella missään mut kun kesä koittaa niin oikeestaan sen pystyy ajaan vaikka motarilla ja on myös kisoja joissa mitataan kovimmat huiput kuten olet varmasti lukenut. Esim vanhoilla lentokentillä ajetaan tommosia kisoja. Toi 200 nyt pystyy ajaan aivan missä tahansa.


      • viimekesän
        nyt ... kirjoitti:

        talvella missään mut kun kesä koittaa niin oikeestaan sen pystyy ajaan vaikka motarilla ja on myös kisoja joissa mitataan kovimmat huiput kuten olet varmasti lukenut. Esim vanhoilla lentokentillä ajetaan tommosia kisoja. Toi 200 nyt pystyy ajaan aivan missä tahansa.

        huiput 297 tutkaan 8 tiellä. Oli lehdessä maininta ei siis minun ajama.


      • en tarvii
        viimekesän kirjoitti:

        huiput 297 tutkaan 8 tiellä. Oli lehdessä maininta ei siis minun ajama.

        Jotain lentokenttää tai tutkaa vartenko jonkun pitää hankkia 300kmh kulkeva riisinkeitin !?!?!

        Hei äly, älä aina jätä!!!!


      • kun ostaa
        en tarvii kirjoitti:

        Jotain lentokenttää tai tutkaa vartenko jonkun pitää hankkia 300kmh kulkeva riisinkeitin !?!?!

        Hei äly, älä aina jätä!!!!

        harrikan niin sitä ei saa työnnettyä ylinopeutta tutkaan edes 40 aluerajoituksella. Lue nuo viestit niin tiedät mistä oli kyse helvetin tauno.


      • vaan kestä
        kun ostaa kirjoitti:

        harrikan niin sitä ei saa työnnettyä ylinopeutta tutkaan edes 40 aluerajoituksella. Lue nuo viestit niin tiedät mistä oli kyse helvetin tauno.

        Kun loppuu järkiargumentit niin alkaa nimittelemään. Oikea alatyylihemmo. Sovit riisinkeittimen imagoon. Onnitteluni.


      • onnitteluista
        vaan kestä kirjoitti:

        Kun loppuu järkiargumentit niin alkaa nimittelemään. Oikea alatyylihemmo. Sovit riisinkeittimen imagoon. Onnitteluni.

        taisi vain toi sun järkes loppua Lue tuo viestiketju niin ymmärrät mistä on kyse, jos ymmärrät, helvetin tauno. Miltäs tuntuu olla typerysten ykkönen? Aika hyvin muuten toi ketjun kirjoittaja mainitsi jo ajat sitten ettei hän aja riisinkeittimellä vaan aivan toisilla pyörillä. Miksi päästelet täällä suuria viisauksia viitsimättä edes ottaa asioista selvää, OLISIT LUKENUT NOITA VIESTEJÄ. Tommoset kaiffarit täällä paskaa jauhaa.


      • ..........
        onnitteluista kirjoitti:

        taisi vain toi sun järkes loppua Lue tuo viestiketju niin ymmärrät mistä on kyse, jos ymmärrät, helvetin tauno. Miltäs tuntuu olla typerysten ykkönen? Aika hyvin muuten toi ketjun kirjoittaja mainitsi jo ajat sitten ettei hän aja riisinkeittimellä vaan aivan toisilla pyörillä. Miksi päästelet täällä suuria viisauksia viitsimättä edes ottaa asioista selvää, OLISIT LUKENUT NOITA VIESTEJÄ. Tommoset kaiffarit täällä paskaa jauhaa.

        lue 13.11 alkaa "tuu sä" selviää sullekin jotakin helvetin tauno.


      • tyytymätön
        .......... kirjoitti:

        lue 13.11 alkaa "tuu sä" selviää sullekin jotakin helvetin tauno.

        Kuten itsestäsi huomaat, ei kolmesataa kulkeva tuota onnea ja tyytyväisyyttä.


      • helvetisti
        tyytymätön kirjoitti:

        Kuten itsestäsi huomaat, ei kolmesataa kulkeva tuota onnea ja tyytyväisyyttä.

        onnea, vauhtia ja tyytyväisyyttä aivan toisella tavalla kun aikanaan omistamani hd. Ruuvaustaito vain huononee kun pyörää ei tarvitse koko ájan korjata. Nyt oli muuten kyse väännöistä ja vauhdista eikä jonkun onnellisuudesta eikö oikein meinaa mahtua tajuntaan. Jos haluttaa niin sen harrikan kyllä voi ostaa oletko tiennyt että myös ne ovat yleisessä myynnissä.....


      • tulla kehumaan
        helvetisti kirjoitti:

        onnea, vauhtia ja tyytyväisyyttä aivan toisella tavalla kun aikanaan omistamani hd. Ruuvaustaito vain huononee kun pyörää ei tarvitse koko ájan korjata. Nyt oli muuten kyse väännöistä ja vauhdista eikä jonkun onnellisuudesta eikö oikein meinaa mahtua tajuntaan. Jos haluttaa niin sen harrikan kyllä voi ostaa oletko tiennyt että myös ne ovat yleisessä myynnissä.....

        Tämmöisiä näistä "mun isi voittaa kyllä sun isin" -pojuista tulee isona. Se sama kyynel silmäkulmassa, vain sen "mun voittaa sun"- asia on toinen.


      • sitä..
        tulla kehumaan kirjoitti:

        Tämmöisiä näistä "mun isi voittaa kyllä sun isin" -pojuista tulee isona. Se sama kyynel silmäkulmassa, vain sen "mun voittaa sun"- asia on toinen.

        harrikka jätkiltä, toikin kina alkoi kun joku kundi kirjoitti että "japanin poiat" eli ethän vain itse aloittanut?


      • Vituttaako?
        toi............ kirjoitti:

        tekstis sähän et osaa edes kirjoittaa. Poiat ne kihtyy, viddu mikä taukki. Otapppas ensin selvää kierroksista ja väännöistä, kuis esim Rossin ym kisapyörät, ne todennäköisesti häviää sun 50heppaiselle. Kumma kun tallit ei käytä tommosta HD:n 50 heppasta konetta kisapyörissä jos ne haluaa vauhtia. Voi helvetti mikä nuija olet. 50 heppaa hehhehhehhhheeehh

        Kovasti sua tuntuu vituttavan ja kaihertavan tämä Harrikan, maailman legendaarisimman moottoripyörän, teho? Ettet vaan olisi kateellinen ja himoitsisi tätä prätkää. En muuten käsitä sun "avautumista" täällä ollenkaan. Ei tää ole palsta sua varten.
        POEKA!


      • kato päevämääriä
        Vituttaako? kirjoitti:

        Kovasti sua tuntuu vituttavan ja kaihertavan tämä Harrikan, maailman legendaarisimman moottoripyörän, teho? Ettet vaan olisi kateellinen ja himoitsisi tätä prätkää. En muuten käsitä sun "avautumista" täällä ollenkaan. Ei tää ole palsta sua varten.
        POEKA!

        ookko startannut sitä saatanan mopoas, saanu savumyrkytyksen ja vaepunut koomaan. Oletko POEKA ymmärtänyt että nämä viestit on kirjoetettu jo kuukaosi sitten. No minnuu ei tuo teho kiinnosta lähinnä huvittaa tuo tehottomuus. Oli muuten tuo edellinen poeka oekeassa kyllä on kumma kun ne ei moto-gpssä käötö tuollaista tehopesää jos se on niin helevetin nopea ja tehokas .


      • Tuntuu Vituttavan
        kato päevämääriä kirjoitti:

        ookko startannut sitä saatanan mopoas, saanu savumyrkytyksen ja vaepunut koomaan. Oletko POEKA ymmärtänyt että nämä viestit on kirjoetettu jo kuukaosi sitten. No minnuu ei tuo teho kiinnosta lähinnä huvittaa tuo tehottomuus. Oli muuten tuo edellinen poeka oekeassa kyllä on kumma kun ne ei moto-gpssä käötö tuollaista tehopesää jos se on niin helevetin nopea ja tehokas .

        Olen ymmärtäny mutta sä et tunnu ymmärtävän.
        Kovasti sua tuntuu vituttavan.
        Harrikka kiinnostaa sua näköjään tosi paljon mutta pelimerkit ei riitä! Kato ne piirtää kel on liituu!
        Harrikka on voittanut mp kisoja enemmän tässä maailmassa kuin yksikään japsi ja toi sun hokema motogp on sarjana kuin pieru saharassa. Sori.

        Katsele tilastoja.


      • ottaa ...
        viimekesän kirjoitti:

        huiput 297 tutkaan 8 tiellä. Oli lehdessä maininta ei siis minun ajama.

        sulta .... hengen, jos päristelet noita vauhteja joskus vastaan, tai ohi.
        tollaset idiootit ei kuulu tänne.työnnän ojaan.... viimeistään valoissa.
        en vaaranna perhettäni antamalla tollasten likkua teillä,vaan eliminoin uhkana saman tien.
        . .. noniin voitte jatkaa idioottiväittelyänne maailman turhimmista > vai < asioista. tietäkää vaan että olen siellä tiellä kans.


      • entinentt
        toi............ kirjoitti:

        tekstis sähän et osaa edes kirjoittaa. Poiat ne kihtyy, viddu mikä taukki. Otapppas ensin selvää kierroksista ja väännöistä, kuis esim Rossin ym kisapyörät, ne todennäköisesti häviää sun 50heppaiselle. Kumma kun tallit ei käytä tommosta HD:n 50 heppasta konetta kisapyörissä jos ne haluaa vauhtia. Voi helvetti mikä nuija olet. 50 heppaa hehhehhehhhheeehh

        olen 38v ajanut noilla japseilla seassa muutama engelsmannikin,ja nyt ennenkuin sanot mitään niin, kisoissakin. Nyt kesällä ostin ison hd:n ja kumma kyllä löysin siitä VOIMAA SIIS OIKEAA VOIMAA,ei sitä japsin vinkumista,japsi kun ei jaksa jos ei vingu.Olis vain aiemmin pitänyt siirtyä Milwaukeen rautaan.


    • hankkia

      jos multa kysytään - en kait olis muuten hankkinut .. tai no joo siis 2007 mulla, mutta noissahan ei tosiaan eroja juuri ole 2007 vs. 2008.

      Hetkeekään en oo katunut - mut jos olis vielä 10 kEur lisää fyffeä niin ehkä sitten mulla olis joku rakenneltu Fat Bob. Mutta HD sen olla pitää - minulle ainakin - mutta jokainen valitsee sen mistä pitää (toivottavasti), eli suosittelen ostamaan sen minkä haluat ja mihin lompakko antaa myöten. Jos ostat 'second best:in' niin jotain jää puuttumaan.

      Ajo-ominaisuuksien puolella ei valittamista, ja todellakaan en oo kaivannut voimaa lisää. Yli 120 nopeudessa tosin alkaa tuuli ottamaan jo jonkin verran kun on avo-potta, ei oo katetta ja ajo-asento on pysty - eli mukava matkanopeus on siinä 100-120 km/h paikkeilla. Pleksillähän asia korjaantuisi mutta ei sovi tyyliin... ja toisaalta on parempi kun ei paljoa tuota lujempaa ajelekkaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe