Tullaan käymään yhden yön ja päivän reissu Porissa ja kiinnostais titää mitä nhätävää Porissa on?
Mitä isoja kauppoja / ostoskeskuksia?
mitä on porissa
5
1623
Vastaukset
- aol
Keski-Porin kirkko, Käppärän hautausmaa ja ortodoksiluostari, teatteri etcetc.. Kauppoja Itäkeskus, Citysokos, isokarhu....
- ödlskjaä
Paitsi että itäkeskukseen on turha lähtä. Nimestä päätellen sen yhdistää helposti helsingin itäkeskukseen, missä on vaikka ja mitä. Meidän itäkeskuksessä Prisma, Alko, Hese, Lindex, joko horhokauppa, parturi, eläinkauppa ja pari huonekaluliikettä ja autoliike. Eli eipä sitä kyllä kannata kauppakeskuksien yhteydessä mainita. Tuossa kuitenkin taidettiin hakea lähinnä "shoppailuhelvettiä".
- pori88
porissa on keskustassa isokarhu niminen ostoskeskus(aivan keskustassa) Kirjurinluoto jossa voi virkistäytyä ja lapset saavat temmeltää leikki puistossa (eläviäkin eläimiä siellä on). keskustassa on monta kauppaa missä voi ostoksilla käydä.
- vähän vinkkiä
Jos ostospaikkoja etsit, tässä vähän vinkkejä (keskustassa kaikki):
Sokos, kolme kerrosta. Kodinosasto, kosmetiikka ym., naisten, miesten ja lasten osastot ja urheiluvaatteet, alusvaatteet ym. asusteet. Sokoksen yhteydessä on myös ruokakauppa, apteekki, "ravintola" ja Timanttiset-koruliike.
Isokarhu, iso kauppakeskus. Siellä mm.
- H&M (nuorten, lasten, naisten ja miesten vaatteet ja asusteet, kaksi kerrosta)
- Benetton, pieni Benettonin putiikki, mm. naisten ja lasten vaatteita
- Lindex ja Kappahl
- JC, farkkuja ja nuorten vaatteita
- Intersport ja Top Sport (en muista miten kirjoitetaan)
- Bianco Footwear (kenkiä naisille ja miehille)
- Andiamo (kenkiä kaikille)
- Stockmann Beauty (kosmetiikka)
- Vero Moda ja Only, Jack&Jones
- The Body Shop
- Mokka (sisustustavaraa mm. Gant)
- Seppälä
- Muksumassi (leluja yllin kyllin)
- Glitter (koruja ja asusteita)
- River Co (naisten ja miesten vaatteet, esim. Esprit, Luhta jne.)
- Fanletti (kampaamokauppa, hiustuotteet)
- Kaira House (sisustustavaraa)
- Anna's Country House (sisustustavaraa)
- Tiimari
- Dressmann
- pari ruokapaikkaa /kahvilaa (Mum's, Cafe Wikholm)
Ainakin nämä löydät Isokarhusta. Isokarhun vieressä on Teljäntori. Siellä ei pahemmin ole hyviä kauppoja, riippuu mistä pitää, mutta tässä muutamia:
- Vapaa Valinta
- Hemtex
- Pentik
- Seppälä
- Crimson Center (farkkuja)
- Nicky&Nelly (vaatteita perheen pienimmille)
- Jenkin's kellari (vähän farkkuja ja Onlyn vaatteita
- pari muuta nuorten liikettä ja loput taitaa olla mummeleiden vaatekauppoja
Sitten Teljäntorin toisella puolella (Antinkadulla) on Ratsula, Porin Moda-myymälä. Siellä seuraavia:
- Maanalainen, nuorten kerros
- Katutaso, naisten kerros ja kosmetiikka, alusasut (Gant, Hilfiger, Vila, Sand, Mexx, Marc O'Polo, Esprit jne.)
- Naisten 2.kerros (naisten kengät, laukut, ulkoilutakit, juhlavaatteet, ym. vaatteet ja asusteet)- Miesten kerros ja kahvio(?) (Gant, Lacoste, Hilfiger, Esprit, Cottonfield, puvut ja kengät jne.)
Sitten on näitä pikkuliikkeitä keskustan alueella, shoppailuun maun mukaan esim.
- Piama (naisten liike, laukkuja, kenkiä, vaatteita, Lacoste, Marc O'Polo, Filippa K, Henri Lloyd, Daks ym.)
- Antti Airio (sisustus, astiat, lahjatavarat)
- Satakunnan Urheiluliike
- K-Kenkä ja Kenkäpori
Keskustasta löydät myös Anttilan ja Bepopin. Bepopissa on mm. Lastenpuoti Tintti (ymmärtääkseni myös vähän naisten vaatteita, mm. Burberry, jos muistan oikein). Bepopissa myös joku pienehkö sisustusliike ja vaateliike, lisäksi Arnold's Donuts ja Osuuspankin tilat, Rajala Camera. - mahdollisestikin
Ostoksille tuleva ei välttämättä edes ehdi/ ole kiinnostunut "nähtävyyksistä", mutta tässä joitakin ideoita.
- Kirjurinluoto- Kesäisin siellä on eläimiä, mutta talven ne ovat muualla. Siellä mm. lasten leikkipuisto, jossa paljon erilaisia vempaimia, esim. valtava merirosvolaiva ja erilaisia keinuja jne.
- Raatihuoneen puisto. Tämäkin on kesällä kaunis, vesikelillä ei varmaan niin hieno.
- Keski-Porin kirkko, jos kirkot kiinnostaa.
- Yyteri. Yyterissä riittää varmasti nähtävää, tosin sekin taitaa olla kesällä suositumpi nähtävyys. Yyterin lähellä on myös Reposaari ja mm. "tuulipuisto" (tuulivoimalat).
En nyt osaa enempää ehdotella, kun kiinnostuksen kohteistanne ei ole tietoa. Jos esim. taide kiinnostaa niin Taidemuseo on varmasti oikea osoite. Maamerkkejä ja patsaita tms. löydätte kyllä matkan varrelta (etenkin keskustan alue)moniakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288