Millainen on Kauris naisen ja Kauris miehen välinen kemia... oli tuossa joku aika sitten "juttua" kauris miehen kanssa, ja on tainnut hiukan jäädä kaivelemaan hampaankoloon koko homma. Onko jollain kokemusta?
kertokaapa joku
2
729
Vastaukset
- Kauriinkaataja
Oon kaurisnainen ja kaurismiehen kanssa tuli touhuttua melkein kaksi vuotta. Musta vähän tuntuu että ainakin meillä se juttu kaatui lähinnä siihen, että oltiin liian samanlaisia. Ihastuttiin toisiimme kovaa ja nopeasti. Mies oli mua kuusi vuotta vanhempi.
Eka vuosi oli tosi mahtavaa, mutta sitten alkoi tuntumaan, että oltiin vähän niinku sisko ja sen veli. Oltiin vaan niin hemmetin samanlaisia aina lempivärejä ja musiikkimakua myöten. Seksi oli aina upeeta, mutta ekan vuoden jälkeen se intohimo alkoi lopahtaa kun tosiaan tuntui siltä, että ihan kuin olisi seurustellut itsensä kanssa, kun se toinen oli ihan samanlainen kuin mitä itse oli. Meistä tuli vaan semmoisia hyviä kavereita jotka harrastivat seksiä keskenään.
Eli kahden kauriin suhteessa voi olla just se vaara, että he muistuttavat liikaa toisiaan. Toki pariskunnalla pitää ollakin jotain yhteistä, mutta se ei ole hyvä asia, jos heissä ei ole oikeastaan mitään eroavaisuuksia. - Nauriskainen
Hmm... mulla tuo kombo on ollut paras kaikista. Ja siitä sisko ja veli -meinigistä ei ole kyllä tietoakaan... Fyysinen puoli toimii kuin itsestään, mies tietää sanoittakin, miten tätä naista soitetaan.
Eikä tässä ihan uusia tuttuja olla, 18 vuoden takaa... Tämä mies on kaikkea sitä, mitä miehen pitääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 95958
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849